Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Tyypillisiä kiihottavia kokemuksia ovat olleet minulla kaikki, missä joku on voinut nähdä jotain. Auton takapenkillä seksin harrastaminen (20-24-vuotiaana) kun takapenkillä on toinenkin pariskunta tai etupenkkiläiset tajuavat mitä takana touhutaan. Myös seksin harrastaminen tyttökaverin kanssa, kun samassa huoneessa nukkuu joku muu (laivan hytissä, opiskelija-asuntolassa).
Myöhemmällä iällä seksi takapihalla, kylpytynnyrissä, hotellin parvekkeella tai ikkunaa vasten, kotonakin seksi takaapäin niin että vaimo pitää käsillä kiinni ikkunalaudasta ja verhot/sälekaihdin on vedetty syrjään. Tai sitten katseilta suojassa, mutta on kuvattu videokameralla/kännykällä: itse yhdyntää, laukeamista tai koskettelua/piiskaamista tai ilmeitä/kasvoja/voihkimista/uikuttamista. Ja edelleen vilauttelu, eli vaimon rinnat/takapuolen on nähnyt ”vahingossa” useampi mies, kuten minut alasti useampi nainen.
Viimeiseen liittyy kaikkein kiihottavin kokemus. Anoppi on aika samanhenkinen. Olen nähnyt hänen rinnat useamman kerran, jopa valokuvissa vuosikymmenten takaa (valokuvat ovat olleet pöydällä avoimesti esillä – hän on halunnut minun näkevän ne) ja kyllä hän minuakin katselee ja halaa kunnolla vasten painautuen. Kerran hän tuli käymään meillä, kun olin yksin kotona. Aika provosoivasti pukeutuneena ja jututkin olivat aika seksuaalisesti latautuneita. Jotenkin päädyttiin kokeilemaan, miltä tuntuisi, jos hän antaa piiskaa minulle. Riisuuduin täysin alasti, nojasin vaatekaappiin ja sain piiskaa ainakin 15 minuuttia. Pakarat olivat ihan hellänä, uikutin kivusta, jossain vaiheessa tuli täysi seisokkikin.