Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3855)
Kun kyrpäni terska kosketti varatun rouvan häpyhuulia. Ja se tiukka kohta ja lumpsis. Ikinä en unohda.
Eräänä hämyisänä elokuun iltana, lukiolaispoikana, päätin juoksulenkin päätteeksi huuhdella hiet siirtolapuutarhan rantasaunalla. Saunomisaika oli jo ohi, mutta ajattelin saunalta löytyvän lämmintä vettä. Saunan eteisessä huomasin, että löylypuolella oli vielä saunojia. Meinasin kääntyä takaisin, mutta jäin kuuntelemaan. Jotain kummaa siellä tapahtui. Yritän muistella vuorosanat:
“Ei me uskalleta.“
“Kyllä me ihan pikkuisen voidaan. Kato nyt, kuinka sun tekee mieli. Mitäs nostelit helmojasi.“
“Noo-oh"
“Sitä sä oot vailla. Ihan valmis tavara.“
“Joku voi tulla“.
“Minä niin tahtoisin.“
“Uskalletaanko me? Voi tulla seurauksia."
(Pitkä hiljaisuus.)
“Ai ku sä oot ihana."
“Anna pikkusen, puoleen väliin.“
“Kun voitaisiinkin olla."
“Ei kai sulla ottiaika ole."
“Ei tiiä. Ei sunkaan sulta jo valu?“
“Sinulta tässä valuu.“
“Ole herrajumala varovainen."
“Vedänkö mulkun pois?“
“Älä ihan vielä."
“Mulla on hyvä siemenlinja, jos sattuu itämään.“
“Heitä vatsalle! Ei tehä lasta, kuulitko!“
(Jotain siellä heitettiin. Kuului hui, hui, hui. Katsoin parhaaksi poistua.)
Vierailija kirjoitti:
Joskus 90-luvulla kauniina kesäpäivänä Rovaniemellä tapahtui jotain huikeaa!
Olin silloin varmaan 19.
Menin semmoseen pikku metsikköön nauttimaan auringosta.
Nojailin siinä isoa kiveä vasten ja aurinko lämmitti mukavasti.
Totesin ettei täällä muita ole ja aukaisin farkut ja aloin runkkaamaan ihanassa lämmössä.
Yhtäkkiä vierestä kuuluu "mukava ilma"
Meinasin saada halvauksen!
Kiven takaa oli ilmestynyt vanha nainen!
Siinä sitten yritin sulloa mulkkua piiloon ja tää muori kertoilee elämän tarinaansa ja sanoo että elä minun takia lopeta.
En tiedä mikä minuun meni mutta jatkoin runkkaamista ja muori katsoo vieressä ja kertoo että sairas eläkkeellä hän on ja syöpää sairastaa.
Minä vaan vedän käteen ja nautin tuon pikkuisen mummelin katseesta.
Lopulta saan tajunnan räjäyttävän orkun! Ja spermaa lentää varmaan monen metrin päähän!
Mummeli toteaa että "oho"
Siinä orkusta toipuessa vielä jutellaan ja lopulta juteltiin varmaan tunti.
Sanoin lähtiessäni muorille että paras orkku ikinä ja mummeli sanoi että siltä se näyttikin.
Omituisin ja kiihottavin kokemus koskaan.
Tällaiset (tosi)tarinat ovat mukavampia ja itse asiassa jollain absurdilta tavalla kiihottavampia kuin nämä b-luokan novellinpätkät, joita tässäkin ketjussa paljon on. Usein vieläpä samoilta kirjoittajilta.
Hieno kokemus, vaikka en oikein osaa sanoa, mikä syövästään kertovassa mummossa kiihottaa runkatessa 😅
Olin hakemassa Tupperin tavaroita kaveriltani. Kaveri sanoi, että jos hän on jo ehtinyt lähteä töihin, hänen mies tietää missä tavarat ovat. Tulin hakemaan tavaroita ja mies olikin kylpytynnyrissä. Hän antoi ohjeet ja kävin hakemassa tavarat sisältä. Ajattelin kohteliaisuuttani jutella miehelle jotain. Menin kylpytynnyrille ja kyselin sen lämmittämisestä. Kokeilin kädellä kuinka lämmitä vesi oli ja silloin vasta tajusin hänen olevan siellä alasti. Vähän säikähdin mutta yritin olla ihan kuin en olisi tajunnut mitään. Oli pakonomaien tunne päästä vilkaisemaan tynnyrin sisälle ja jotenkin jäi vain juttelemaan. Mies ehkä tajusi toiveeni ja pyysi tulemaan tynnyriin. Sanoin, ettei minulla ole uimapukua, mutta eihän sitä tarvita ainakaan miehen mielestä. Lopulta riisuuduin ja menin tynnyriin.
Hiljalleen alkoi koskettelu ja lopuksi harrastimme seksiä tynnyrissä. Vesi oli uusi elementti ja täytyy myöntää että tosi mahtava kokemus. Uikutin seksin aikana aivan kuin olisi ollut ensimmäinen kerta.
Ensimmäinen kerta ilman kondomia. Olin aloittanut pillerit ja sain seksiä osaavalta mieheltä loppuun asti. Tulin minäkin.
Vissiin vähän samalla tavalla kuin tuo "Miss Mixy" omassa kotispasessiossa. Se löytyy Youtubesta "MIxy Massage" ja on muuten erittäin kaunis ja hieno : )
Se, kun pienenä naitiin koko kesä 13-vuotiaan isoveljen kanssa sen 12-vuotiasta tyttöystävää, kunnes tytön 15-vuotias isoveli sitten kerran yllätti meidät itse teosta, kun velipoika oli kovaan ääneen voihkivan ja spermaa tursuavan tytön päällä täydessä vauhdissa.
Juuri sen metelöinnin vuoksi se kai siskonsa löysikin. Eikä se antanut niiden edes nussia loppuun, vaikka ne olivat jo loppusuoralla eikä siinä olisi mennyt enää kauaa!
Onneksi oltiin jo kaikki kolme ehditty saada pari kertaa, ennen kun isoveljensä vei keskeytyksestä kiukkuisen ja kovaan ääneen protestoivan, rimpuilevan tytön väkisin meiltä pois antamatta sen edes pukea kunnolla, vaikka velipojalta ja sen tyttöystävältä jäi panokin kesken ja minäkin olisin halunnut vielä, kun olin innolla odottanut, että velipoika ehtii valmiiksi.
Siihen loppui sekin huvi. Muistellaan sitä kuitenkin joskus vieläkin.
Tyttären mies alkoi kertoilemaan, että hänen ja kai minunkin nuoruudessa annettiin piiskaa lapsille. Ja kertoi, ettei se kipu ollut pahinta vaan se jos joku katsoi ikkunasta kun täysin alasti oli ulkona saamassa piiskaa.
Pian hän jatkoi, että onhan se nöyryyttävää saada piiskaa myös aikuisena ja kysyi olenko minä nähnyt tai antanut piiskaa aikuiselle miehelle. En ollut nähnyt enkä antanut, joten hän kysyi että uskallanko katsoa videolta kun hän saa. Jos hän olisi kysynyt, haluanko nähdä, olisin vastannut ei. Mutta uskallanko katsoa, uskallan vaikka hieman hirvitti.
Sitten hän yhdisti kännykän televisioon ja näytti muutaman videon, missä hän sai piiskaa. Pakarat supisteli punaisena, voihki ”ei, sattuu, en kestä, anna armoa”. Lopuksi hän totesi, että jos haluat kokeilla niin pyydä kylään piiskattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tyttären mies alkoi kertoilemaan, että hänen ja kai minunkin nuoruudessa annettiin piiskaa lapsille. Ja kertoi, ettei se kipu ollut pahinta vaan se jos joku katsoi ikkunasta kun täysin alasti oli ulkona saamassa piiskaa.
Pian hän jatkoi, että onhan se nöyryyttävää saada piiskaa myös aikuisena ja kysyi olenko minä nähnyt tai antanut piiskaa aikuiselle miehelle. En ollut nähnyt enkä antanut, joten hän kysyi että uskallanko katsoa videolta kun hän saa. Jos hän olisi kysynyt, haluanko nähdä, olisin vastannut ei. Mutta uskallanko katsoa, uskallan vaikka hieman hirvitti.
Sitten hän yhdisti kännykän televisioon ja näytti muutaman videon, missä hän sai piiskaa. Pakarat supisteli punaisena, voihki ”ei, sattuu, en kestä, anna armoa”. Lopuksi hän totesi, että jos haluat kokeilla niin pyydä kylään piiskattavaksi.
Omalle miehelleni en uskaltaisi ehdottaa antavani piiskaa, koska asia varmaan kääntyisi päälaelleen ja hän haluaisi antaa minulle, ei koskaan toisin päin.
Täten olisipa joku suostunut minulle näyttämään videon tai videoita. Ja jos olisi tarjoutunut saamaan piiskaa, niin ilman muuta olisin halunnut kokeilla. Ja jos olisi ollut niin kiihottavaa kuin kuvittelen, niin kaipa hän tarjoutuisi toistekiin saamaan? Ja voisin paikat kosteina mennä sänkyyn aina oman mieheni kanssa.
Poikuuden vieminen kaksi vuotta nuoremmalta ruskeasilmäiseltä pojalta kääntyi toisenlaiseksi kuin millainen alkuperäinen suunnitelmani oli. Halusin 16 vuotta juuri täyttäneen vähän dominoida ja kokeilla viettelytaitoja, sillä olin saanut kokea vastaavaa poikien taholta. Iskin silmäni viattoman näköiseen ja kiltinoloiseen poikaan, joka olikin sängyssä taitava ja tiesi mitä teki ja halusi. Vieläkin muistan millaista oli saada häneltä lähetyssaarnaajassa ensimmäinen yhdyntäorgasmi ja miten oli tuskaista pysyä hiljaa toisten kulkiessa käytävällä lukitsemattoman oven toisella puolella. Kiemurtelin nautinnosta ja purin huultani pojan jatkaessa syviä työntöjä pyynnöistäni huolimatta. N 62
Kiihottavinta on mieheni kanssa nauttia straponvyöstä puolin ja toisin, vinkkinä kannattaa todella kiinnittää huomiota vyön malliin ja laatuun, istuu mukavasti päälle ja dildot pysyvät kunnolla kiinni. Bokseri malliseen mahtuu sisälle klitoriskiihotin kun sille löytää oikean kohdan pystyn saamaan todella syviä orgasmeja mieheni ratsastaessa päälläni.
Nautin itse suunnattomasti ratsastusasennosta, ja mieheni on oppinut myös nauttimaan siitä, on kiihottavaa katsoa miestä päälläni, nähdä kuinka erektio kasvaa kivikovaksi ja samalla hyväillä hänen rintalihaksiaan. Tuntuu ihanalta katsoa kun hän nauttii tulemisesta ja hänen lantion liikkeet, kiihottimen värinä saavat kokovartaloni kihelmöimään. Välillä hän tulee jopa ilman että erektio oli edes erityisen voimakas. Kiveksillä varustettu dildo on hänelle mieleisempi hieroo kuulemma eturauhasta mukavasti kun antaa dildon painautua syvälle.
Ratsastus asennossa straponia on myös huomattavasti helpompi ja kevyempi käyttää se pysyy paremmin paikoillaan eikä ole niin raskasta tehdä työntöliikkeitä kuten esimerkiksi takaapäin. Mieheni puolestaan on myös huomannut että ratsastus asennossa joutuu käyttämään ihan uusia lihaksia.
Miehen tultua vaihdamme usein roolia, aiemmin hankkimalla vyöllä saan mieheltäni molempiin yhtäaikaa ja se tuntuu äärettömän taivaalliselta kun lämmittelyt on hoidettu pitkällä kaavalla.
Harmillisesti tähän harvoin on aikaa, mutta silloin kun on aikaa se tuntuu sitäkin paremmalta.
N41
Vierailija kirjoitti:
Kiihottavinta on mieheni kanssa nauttia straponvyöstä puolin ja toisin, vinkkinä kannattaa todella kiinnittää huomiota vyön malliin ja laatuun, istuu mukavasti päälle ja dildot pysyvät kunnolla kiinni. Bokseri malliseen mahtuu sisälle klitoriskiihotin kun sille löytää oikean kohdan pystyn saamaan todella syviä orgasmeja mieheni ratsastaessa päälläni.
Nautin itse suunnattomasti ratsastusasennosta, ja mieheni on oppinut myös nauttimaan siitä, on kiihottavaa katsoa miestä päälläni, nähdä kuinka erektio kasvaa kivikovaksi ja samalla hyväillä hänen rintalihaksiaan. Tuntuu ihanalta katsoa kun hän nauttii tulemisesta ja hänen lantion liikkeet, kiihottimen värinä saavat kokovartaloni kihelmöimään. Välillä hän tulee jopa ilman että erektio oli edes erityisen voimakas. Kiveksillä varustettu dildo on hänelle mieleisempi hieroo kuulemma eturauhasta mukavasti kun antaa dildon painautua syvälle.
Ratsastus asennossa straponia on myös huomattavasti helpompi ja kevyempi käyttää se pysyy paremmin paikoillaan eikä ole niin raskasta tehdä työntöliikkeitä kuten esimerkiksi takaapäin. Mieheni puolestaan on myös huomannut että ratsastus asennossa joutuu käyttämään ihan uusia lihaksia.Miehen tultua vaihdamme usein roolia, aiemmin hankkimalla vyöllä saan mieheltäni molempiin yhtäaikaa ja se tuntuu äärettömän taivaalliselta kun lämmittelyt on hoidettu pitkällä kaavalla.
Harmillisesti tähän harvoin on aikaa, mutta silloin kun on aikaa se tuntuu sitäkin paremmalta.
N41
Onnen nainen, kun olet löytänyt tuollaisen miehen itsellesi. Itse myös haluaisin ratsastaa ja naiseni vois samalla hiroa kaluani mutta hän ei ikinä suostuisi.
Tänään oli lehdessä kuva elämässään pitkälle ehtineestä säntillisestä keski-ikäisestä miehestä. Se säväytti, palautti mieleen tunnekuohuja vuosikymmenien takaa. Lehden kuvan poika ei tullut isäänsä. Isä oli vastuuton boheemi taivaanrannan maalari, mutta komea kuin merirosvo. Olen ollut pojan synttäreillä, kun tämä oli viiden-kuuden vanha. Isäkin oli paikalla, ja vaimoni myös. Hieman siinä posket punoittivat, muillakin kuin sokerihumalaan tulleilla lapsilla. Tilanne oli näet sellainen, että pojan isä, kutsujen isäntä nai vaimoani. Hänellä oli sitä kautta ylivalta minuunkin, ja saatoin vain katsoa sivusta, kuinka he heittelivät silmäyksiä, niin toisiinsa kuin kutsujen isäntä minuun. Mutta jotenkin sain siitä asetelmasta kiihotusta. Vieläkin vapisen ajatuksesta, että kaunis vaimoni koki tuon miehen käsivarret ympärillään ja vapaan hekumallisen siemensyöksyn. Voin vain kuvitella kuinka hellän tuttavallisesti vaimo on hyväillyt miehen himokasta penistä.
Kun tarjosin kyydin (nais)pomolleni lentokentälle, sieltä ajoin takaisin ja pomoni aviomiehen kanssa koko ilta. Oli syntistä ja väärin.
Vierailija kirjoitti:
Kun tarjosin kyydin (nais)pomolleni lentokentälle, sieltä ajoin takaisin ja pomoni aviomiehen kanssa koko ilta. Oli syntistä ja väärin.
Annoit molemmille kyytiä
Kun laukesin ekaa kertaa tyttöystävän sisään. Vaikka kaikkea muuta erittäin tuhmaakin on tullu kokeiltua niin tuo on jäänyt mieleen ainutlaatuisena kokemuksena. Pantiin kortsun kanssa jo aiemmin mutta oikeastaan koin että poikuus meni vasta kun laukesin sisään.
Mä sanoisin, että kova seksi nuoruuden rakkauden kanssa. Me ärsytettiin toisiamme siihen pisteeseen, että sitten räjähti ja mua pantiin niin kovaa, että hajotettiin mun silloinen sänky. Sanailtiin koko mun kotimatka ja pihalla sanoin: sä muuten sitten jäät tähän! Eipä jäänyt. Olin kaunis ja pojan sylissä kannettavana käsivarsilla jo eteisessä. Onneksi ketään ei ollut kotona.
En ollut koskaan tyytyväinen tuon ihanan kamalan nuoren miehen toimintaan ja hän syytti mua puuttumisesta ja nalkuttamisesta. En koulussa, enkä sit myöhemmin opiskeluissa, lukiossa riideltiin pikkuasioista koko ajan, mut sitten diskoissa tanssittiin vartalot toisiaan vasten ja suudeltiin nälkäisinä kokonaisten biisien ajan. Maattiin salin varastossa niin, että tiivis patjapinonippu siirtyi paikaltaan ollessamme sen päällä ja taas palattiin takaisin tanssimaan.
Kun vaimoni veli runkkasi spermat vaimoni kasvoille samalla kun panin vaimoani
Kokemuksista kysyttiin, ihmiset hyvät. :P
Panin vaimoni siskoa takaapäin salaa vaimoltani. Piti olla hiljaa ettei vaimoni vain heräisi.. hyvin liemet lorahti kiimaiseen pilleen.