Miksi pukeudutte tyrkysti?
Niin, että toppi on tyylillä kokoa liian pienempi, bombshellit, minishortsit... Muutenkin niin, että jokaisessa asukokonaisuudessa pitää tissit olla esillä?
- Oletteko saaneet kommentteja ulkonäöstänne muilta? Millaisia?
- Millälailla pukeudutte yleensäkin kouluun/kaupungille?
- Miksi pukeudutte paljastavasti? Huonon itsetunnon takia? Miesten? Vai oletteko niin sexyjä, että koko maailman täytyy saada nähdä se?
Ihan mielenkiinnosta mietin, sillä allekirjoittaneen pienin sisko (15V) on kauhea tyrkky. Asiasta ollaan puhuttu miljoona kertaa, vanhemmat joutuu välillä käännyttää siskon takaisin vaatekaapille ennen kuin lähtee kaupungille. Luultavasti raukka tekee sen miesten takia.
Odotan paskamyrskyä.
Kommentit (3)
- Oletteko saaneet kommentteja ulkonäöstänne muilta? Millaisia?
Kavereilta lähinnä kehuja onnistuneesta asukokonaisuudesta, kivoista kengistä, ihanasta hatusta tms. Samalla tavalla kehutaan toisia enkä näe mitään kummallista tässä.
- Millälailla pukeudutte yleensäkin kouluun/kaupungille?
Mulla on aika vaihteleva maku. Pidän pillihousuista, suorista housuista, hameista ja mekoista. Vallitsevin värimaailma taitaa kuitenkin olla musta ja valkoinen. Takkina mulla on Pukumiehen alennuksista ostettu biker-takki, kenkinä Superstarit tai Vansit ja joskus pyöreät aurinkolasit. Välillä pidän aurinkohattua, välillä pipoa.
Miksi pukeudutte paljastavasti? Huonon itsetunnon takia? Miesten? Vai oletteko niin sexyjä, että koko maailman täytyy saada nähdä se?
Mikä sinusta on paljas pukeutuminen? Shortsit + toppi? Napapaita + shortsit? Mekko? Jos kuljen crop top ja shortsit -yhdistelmällä kaupungilla, teen sen ihan siksi, että pidän kyseisistä vaatteista ja haluan niitä käyttää. En kai mä niitä muuten ostais. Shortseissa pidän huolen, ettei niistä pakarat vilku, sillä en halua näyttää mauttomalta.
Onko naisen vartalo sulle jokin niin suuri ihmeteltävän aihe, et sitä pitää pöyristellä ja ihmetellä? Toki provohan sä olet.
Mikä siinä sitä paitsi on niin kamalaa jos pukeutuu seksikkäästi miesten takia? Minä ainakin heteronaisena tykkään kovasti miehistä ja ihan mielellään annan heidän myös tykätä minusta.
Se on kivaa. En tiedä olenko joku tyrkky, mutta aika paljastavasti pukeudun. Silloin olo tuntuu hyvältä ja seksikkäältä.