Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmisten kodit - aika kauheita

Vierailija
28.05.2016 |

En tajuu miten ihmiset voi asua näin kamalissa ja rumissa kämpissä kuin tässä linkissä. Ei sotkut tietysti auta asiaa, mutta siivotuissakin kuvissa asunnot on hirveitä. Kokomattialatot ei tietysti auta asiaa, mutta muutenkin kämpät on rumasti sisustettuja. Ahdistuisin jos joutuisin asumaan tuollaisissa pimeissä rojuisissa loukoissa, mitä suurin osa kuvista esittää!

http://unfuckyourhabitat.tumblr.com/tagged/before-and-after

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko joku himosisustaja?

Vierailija
2/11 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla tietysti kokovalkoinen koti kera tarkkaan harkittujen (kaikilta bloggareilta löytyvien) sisustusesineiden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa meistä joutuu tyytymään vaatimattomaan asumiseen taloudellisista syistä. Noissa huusholleissa pahin ongelma oli liiallinen tavaramäärä, varsinaisesti likaisia ei näkynyt ainakaan ensimmäisissä kuvissa. Likakämppiä olen nähnyt muutaman kerran, kun olen ollut tyhjentämässä kuolinpesiä ja muuttokämppiä. Itse inhoan nykyään turhia ja huonolaatuisia esineitä.

Vierailija
4/11 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla lukee keittiön laatikossa "bread" ja sit on "keep calm..."-paskaa joka huoneessa.

Vierailija
5/11 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokomattialatto :DDdd

Vierailija
6/11 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa aukaista linkkiä, mutta asun samassa kodissa kolmen miespuolisen henkilön kanssa. Meillä on kaikilla omat mieltymyksemme: omat kirjamme, harrastusvälineemme jne. Siltä tämä koti näyttää, kodilta, jossa tehdään ja ollaan.

Vierailija
7/11 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että loukkasin tunteitanne,  lol. Ei, omasta kodistani ei löydy maalaisromanttista tavaraa, mutta kertonee teistä jotakin, että voitte kuvitella vain kaksi sisustustapaa; sen ja kuvien sekamelskan!

Olen sisustanut kotini kodikkaasti, mutta kivalla tyylillä ilman nurkissa lojuvia epämääräisiä pinoja. Ps. myös ns. sisustuslehtikodeissa tehdään ja ollaan, mutta keskimääräistä kauniimmassa ympäristössä. Tekeminen ja oleminen kun ei vaadi toteutuakseen sekamelskaa ja lastulevyä.

ap

Vierailija
8/11 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, että loukkasin tunteitanne,  lol. Ei, omasta kodistani ei löydy maalaisromanttista tavaraa, mutta kertonee teistä jotakin, että voitte kuvitella vain kaksi sisustustapaa; sen ja kuvien sekamelskan!

Olen sisustanut kotini kodikkaasti, mutta kivalla tyylillä ilman nurkissa lojuvia epämääräisiä pinoja. Ps. myös ns. sisustuslehtikodeissa tehdään ja ollaan, mutta keskimääräistä kauniimmassa ympäristössä. Tekeminen ja oleminen kun ei vaadi toteutuakseen sekamelskaa ja lastulevyä.

ap

Ei me mitään loukkaannuttu, vittuiltiin vaan takaisin kun luultiin että tää on provo. Ihan siistiähän noilla on kun ovat siivonneet.

Vierailija
9/11 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei ole meillä lastulevyä ei, mutta on esim. kirjoja kymmeniä metrejä. Hirveän harvoin näkee sisustuslehdissä koteja, joissa olisi kunnolla kirjoja.

Vierailija
10/11 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia ap tai kukaan ei usko!

Vierailija
11/11 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun kaupungin vuokra-asunnossa. Talo on vanha 50-lukulainen. Mulla on pieniä yksityiskohtia jotka tekevät siitä mieleiseni. Tyylikkäät taulut, peritty. Paljon kirjoja. Koska koira, niin pidän lattian puhtaana ja pidän mattoja vain kun koiralla ei ole juoksut. En ole ehtinyt sisustaa koska ero, mutta pyrin minimalismiin mutta tuon asuntoon syvyyttä silkkiverhoilla ja kristallikruunulampulla. Kaikkea ei ehdi mutta pikkuhiljaa.