Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla paremmat tissit vanhemmiten?

Vierailija
28.05.2016 |

Ei ole ikävä niitä teini-iän pieniä ja suippoja ketunnokkia. Nyt kolmenkympin korvilla rintani ovat isommat ja pyöreämmät ja silti vielä suhteellisen terhakat. Joskus harkitsin silikoneja, mutta nykyään olen oikein tyytyväinen näihin. Onko muita joiden rinnat ovat puhjenneet luomusti kukkaan vuosien saatossa? :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut isot rinnat, mutta kahden lapsen imetyksen jälkeen kasvoivat ja kiinteytyivät entisestään. Voi joskus käydä näinkin.

Vierailija
2/9 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät varsinaisesti puhjenneet kukkaan, mutta nyt ne sopivat paremmin vartaloon kun en muutenkaan ole kovin timmi enää. Näyttävät ihan keski-ikäisen naisen roikkoutareilta ja näyttivät samalta siis jo 15 vuotta sitten. Silloin häpesin tissejäni, nyt ei enää haittaa kun peli on muutenkin jo menetetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut isot rinnat, mutta kahden lapsen imetyksen jälkeen kasvoivat ja kiinteytyivät entisestään. Voi joskus käydä näinkin.

Mukavaa kuulla, että muillakin on positiivisia kokemuksia. :) Liian usein saa kuulla miten ikä ja lapset vaan tuhoaa naisen ulkonäköä. Ap

Vierailija
4/9 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla! Kolmekymppiseksi asti häpesin pieniä ja muodottomia rintojani, mutta sitten jotain tapahtui ja ne pyöristyivät varsin kauniiksi. Pienuus on etu tässä iässä, roikkulolloista ei ole tietoakaan vaan tissit ovat terhakkaat kuin kuusitoistakesäisellä. Kauan sai odottaa ja hävetä, mutta nykyään rrrrakastan rintojani.

Vierailija
5/9 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on nännit, ennen olin nännitön. Rinnat ovat isommat ja pyöreämmät, mutta myös roikkuvat enemmän. En nyt tiiä ovatko nämä kauheasti paremmat. Ite kyllä tykkään näistä enemmän.

Vierailija
6/9 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 38 v. Takana kahden lapsen 10 kk + yli 2 v imetystä, tosin lasten ikäero on suuri. Teininä rasvaprosesentti oli 15 kovan urheilun vuoksi. Siis rinnaton en ollut silloinkaan. Välillä ennen toista lasta lihoin ja rinnat kasvoivat e-kuppiin. Näyttivät silareilta koska olivat niin pyöreät. Nyt toisen lapsen imetyksen jälkeen mulla on hoikkaan kroppaani nähden sopusuhtaiset ja kiinteät rinnat. En usko miten näin voi olla, mutta ehkä kudostyyppi on ollut suotuisa. Kun katson 65 v äitini rintoja niin hänelläkin on vielä kiinteät.

Kaikkea muuta huolta on, mutta jes minulla on kivat tissit! Jokin ilonaihe edes tähän päivään. Ja lapset ovat saaneet kaikki rintamaidon hyödyt. Toinen on kohta 3 eikä yhtään antibioottikuuria, korvatulehdusta eikä allergiaa vieläkään. Koputan puute. Jonkin uhrauksen minäkin olen tehnyt eikä se ole rintoja rumentanut vaan päinvastoin. Nyt ne ovat jotenkin naisellisemmat, ei arpia, eivät roiku mutta liika pystytissisyys on muuttunut kauniimmaksi.

Vierailija
7/9 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaiset kuin aina mutta joka päivä nämä pikkunokat tuntuu paremmilta.

Vierailija
8/9 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imetitkö säkin suht kauan? Mulla on empiirinen otanta siitä, että ne jotka rintaruokkivat pitkään ja lopettavat vähitellen, saavat hyvät rinnat. ;-)

Vierailija
9/9 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imetitkö säkin suht kauan? Mulla on empiirinen otanta siitä, että ne jotka rintaruokkivat pitkään ja lopettavat vähitellen, saavat hyvät rinnat. ;-)

Ekaa vuoden ja toista puolitoista vuotta. Tosin meillä on ilmeisesti geeneissä hyvä kudostyyppi, äidillä on myös ollut aina suht kiinteät rinnat. Muistan joskus lapsena yllättyneeni uimahallissa kun näin ensimmäistä kertaa jollain roikkuvat tissit. Luulin tietysti siihen asti että kaikilla on samanlaiset kuin äidilläni :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi