Työhaastattelu ja hirveä juurikasvu :D
Sain yllättäen työhaastatteluajan maanantaiksi, ja olin jo kauan sitten varannut kampaajan tiistaiksi. :(
Kommentit (5)
Eiköhän ne haastattelijat katso vähän muita asioita kuin juurikasvua siellä ;)
Laita joku kiva panta tms. "hämäämään".
Tummaa tyveä voi häivyttää vaalealla kuivashampoolla, vaaleaa tyveä tummassa taas joko tummille hiuksille tarkoitetulla kuivashampoolla tai niillä uusilla tyvispray-jutuilla.
Joo, älä todellakaan tunge päähäsi mitään pantaa tai muutakaan rättiä jos vähänkään asiallisuutta ja/tai tyylitajuista habitusta vaativaan työhön oot hakemassa.
Riippuu millainen kotrasti juurikasvusi ja värjäyksen välillä on, ja minkätasoista työpaikkaa olet hakemassa. Jos esim. myyjäksi nuorisovaatekauppaan, niin kommentoijan nro 1 tyyli voi olla ihan ok. Jos taas vaikka pankkitoimihenkilöksi tms. konservatiivisempaa ja huolitellumpaa tyyliä vaativaan paikkaan, niin suosittelisin hoitamaan myös tukan sellaiseen kuntoon, ettei se kiinnitä ainakaan negatiivisesti huomiota.
Mitkä värit?
Juuri eilen katselin kassatyttöä jolla oli aivan upea, paksuin tukka mitä olen aikoihin nähnyt. Se oli löysällä ranskalaisella letillä joka kiersi päätä. Juurikasvu oli ruskeaa ja sitä oli paljon, mutta blondi/ruskea näyttää minun silmään oikein nätiltä yhdistelmältä. Monihan liukuvärjää ihan tarkoituksella.
Jos joku musta/tuhkanvaalea, niin sitten neuvoisin peittelemään :D Tyylistäsi riippuen voisit laittaa vaikka pannan niin osa peittyy.