Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhaastattelu ja hirveä juurikasvu :D

Vierailija
28.05.2016 |

Sain yllättäen työhaastatteluajan maanantaiksi, ja olin jo kauan sitten varannut kampaajan tiistaiksi. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä värit?

Juuri eilen katselin kassatyttöä jolla oli aivan upea, paksuin tukka mitä olen aikoihin nähnyt. Se oli löysällä ranskalaisella letillä joka kiersi päätä. Juurikasvu oli ruskeaa ja sitä oli paljon, mutta blondi/ruskea näyttää minun silmään oikein nätiltä yhdistelmältä. Monihan liukuvärjää ihan tarkoituksella.

Jos joku musta/tuhkanvaalea, niin sitten neuvoisin peittelemään :D Tyylistäsi riippuen voisit laittaa vaikka pannan niin osa peittyy.

2/5 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne haastattelijat katso vähän muita asioita kuin juurikasvua siellä ;)

Laita joku kiva panta tms. "hämäämään".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaa tyveä voi häivyttää vaalealla kuivashampoolla, vaaleaa tyveä tummassa taas joko tummille hiuksille tarkoitetulla kuivashampoolla tai niillä uusilla tyvispray-jutuilla.

Vierailija
4/5 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, älä todellakaan tunge päähäsi mitään pantaa tai muutakaan rättiä jos vähänkään asiallisuutta ja/tai tyylitajuista habitusta vaativaan työhön oot hakemassa.

Vierailija
5/5 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millainen kotrasti juurikasvusi ja värjäyksen välillä on, ja minkätasoista työpaikkaa olet hakemassa. Jos  esim. myyjäksi nuorisovaatekauppaan, niin kommentoijan nro 1 tyyli voi olla ihan ok. Jos taas vaikka pankkitoimihenkilöksi tms. konservatiivisempaa ja huolitellumpaa tyyliä vaativaan paikkaan, niin suosittelisin hoitamaan myös tukan sellaiseen kuntoon, ettei se kiinnitä ainakaan negatiivisesti huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi