Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko naiseen ihastunut mies olla tämän naisen kanssa kaveri?

Vierailija
28.05.2016 |

Siis että pakit saatuaan pysyisi edelleen kaverina?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy, mutta helppoa se ei ole. Mutta mieluummin kaverina mieluisen ihmisen kanssa kuin ei tekemisissä ollenkaan.

Vierailija
2/5 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa pystyäkin sitten, kun/jos on toipunut pakeista. Toipumiseen on järkevää varata aika paljon aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pystyisi. Parempi olla sitten kokonaan ilman, niin ehkä joskus helpottaa ja menee ohi. Tuskinpa on tälle naisellekaan kiva tilanne, ehkä vähän vaivaannuttavaa jos tietää että toisella on tunteita, joihin ei voi vastata. Ellei sitten saa jotain hivelyä siitä itselleen, kun toinen haikailee perään.

Vierailija
4/5 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakkien saamisen jälkeen se on todella vaikeaa, kun on laittanut itsensä alttiiksi ja tullut torjutuksi. Yleensä ei onnisti.

Sen sijaan sitä, että ihastuu naispuolisiin ystäviin, tapahtuu ainakin minulle koko ajan. Olen ihastunut jossakin vaiheessa likimain kaikkiin ystäviini. Mutta kun tiedän tämän itsestäni, ymmärrän olla toimimatta tuon tunteen perusteella, ja sitten se menee ohi. On kiusallista ihastua helposti, mutta ei se vaarallista ole. En ole tunteideni orja.

Vierailija
5/5 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. 1.6.2016 astuu voimaan eu-direktiivi, joka kieltää kaikenlaisen ystävyyden yksipuolisesti ihastuneiden kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan