Mitä ette tekisi eskin saralla??
Tuossa peppuseksin innoittamana ryhdyin miettimään, että mikä on sellaista, mitä ette koskaan tekisi seksin saralla?
Toisille tuntuu peppuseksi olevan " synneistä pahin" ja toisille jumalainen nautinto!
Olen törmännyt myös siihen, että jo yksistään itsensä leluilla tyydyttäminen on toisille järkytys..
Missä kohtaa siis tulee teidän kohdallanne raja vastaan?
Itse en harrastaisi koskaan pissa- ja kakkaleikkejä. Oksettaa pelkkä ajatuskin. Ja tottakai nämä sairaat eläimiinsekaantumiset yms. on oma luku sinänsä. Kaikki tuollainen on ehdottomasti pois suljettu niin katselun kuin sessionkin osalta
Kommentit (9)
- kakkaleikkejä
- rajua SM:ää tai mitään mikä satuttaa
- joisi pissaa
mun mielestäni ei mite kään. ne on ihan jotain muuta...ja tosi sairasta!
tulee koskaan harrastettua - kuten tossa edellinen sanoi, niin eipä sillä kyllä ookaan mitään tekemistä mielestäni seksin kanssa (pissaan taas liittyy jo hyvin paljon enemmän/selkeämmin eroottisuutta, jo sen takia että mistä se tulee ulos ja onpa sitä tullut siipalta maistettua, kuin myös hän minulta suoraan k...:)). Samoin joku rankempi s&m ei kylläkään inspiroi, lievempi dominointi ja sitomisjutut ovat jo selkeesti ki.innostavampia ja joskus toteutettujakin.
Ja mitä tulee joihinkin muihin, eh, laissa kiellettyihin seksinharjoittamisen muotoihin (if you know what I mean...), niin sanotaanko niin, että kun kerran ovat nyt kiellettyjä, niin EN ala lakeja rikkomaan, sinänsä OKsti säädetyt ja kohdallaan okei. Mutta toisaalta jos ei sellaisia lakeja lainkaan ois, niin vois heh näin puolivakavissani sanottuna hyvinkin kiihnostaa kokeilla toteuttaa tai ainakin alan videomatskua hankkia... ;-)
" Itse en harrastaisi koskaan pissa- ja kakkaleikkejä. Oksettaa pelkkä ajatuskin. Ja tottakai nämä sairaat eläimiinsekaantumiset yms. on oma luku sinänsä. Kaikki tuollainen on ehdottomasti pois suljettu niin katselun kuin sessionkin osalta"
ja satuttamiset ei käy, pieni kiva piiskaaminen kylläkin ja kiltti sitominen jne. Ja peppureiän nuoleminen on ihanaa!!!
Eläin-, lapsi-, pissa- ja kakka-hommat on kansa rajan yli ja lujaa! Sairasten hommaa!!!
Ei seksi sitä paitsi mitään kaupankäyntiä kuitenkaan ole.
Vaikka tietty on reilua, että kumpikin antaa sekä saa halutessaan suuseksiä. Siihen varmaan viittasit.
Tätä tarkoitin, ei liene kovin vaikea mieltää em.a ja olla sillä tavoin " reilu" ...
KAKKALEIKKEJÄ ei ikinä!!
M35 & N25