Vihisneitsyys meni, hyvää oli :)
Mitäs te yleensä laitatte väliin? Itse laitoin juustoa ja chilikastiketta, hieman ketsuppia, mutta tietysti monet syövät vegaaniversiona. Huomenna kokeilen mm. sipulilla ja paistan pannulla :)
Kommentit (18)
Bon Soya-nakkeja! Sinappia ja kurkkusalaattia. Sellanen perusmättö on parasta! :)
Vierailija kirjoitti:
Vihis = lihapiirakan kasvisversio :)
Ööö onko muka lihapiirakoissa lihaakin? En minä ainakaan ole löytänyt niistä lihaa enää vuosiin. Taikinaa ja riisiä.
Mä oon syönyt kaksi kertaa. Toisella kertaa laitoin savutofua, kurkkusalaattia ja ketsuppia. Toimi!
Toisella kertaa laitoin väliin saman firman kasvispihvin , salaattia ja majoneesia. Hyvää sekin, mutta eka kokeilu oli parempi. Ehkä olis pitänyt lämmittäää vihis ja pihvi erikseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö onko muka lihapiirakoissa lihaakin? En minä ainakaan ole löytänyt niistä lihaa enää vuosiin. Taikinaa ja riisiä.
Onhan niissä yleensä riisin seassa jauhelihaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon syönyt kaksi kertaa. Toisella kertaa laitoin savutofua, kurkkusalaattia ja ketsuppia. Toimi!
Toisella kertaa laitoin väliin saman firman kasvispihvin , salaattia ja majoneesia. Hyvää sekin, mutta eka kokeilu oli parempi. Ehkä olis pitänyt lämmittäää vihis ja pihvi erikseen :D
Mikä pihvi? en ole törmännyt...
Nää on muuten aika kalliita. Yksi kasvispiirakka maksaa noin euron, mutta pussi (10 kpl) saman valmistajan lihapiirakoita maksaa 2,50 euroa, jolloin kappalehinta on 25 senttiä. Neljän kappaleen lihispakkaus maksaa 1,50 euroa, jolloin kappalehinta on 38 senttiä.
Tietysti vihis on vähän isompi, 120 grammaa, kun lihis on vain 100 grammaa.
Ymmärrän, että vihiksillä rahastetaan, kun menekki on nyt kova ja tuotteesta on tullut hitti, mutta silti melkoinen hintaero näissä.
Joo.Se on yllärihyvää.Ei toki mikään terveyspommi,mutta ei häviä lihikselle joista sekasyöjäaikoinani pidin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä en käsitä, että seitsemältä meni tämäkin vitsi ohitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pihvi? en ole törmännyt...
http://www.hoviruoka.fi/FI/Tuotteet/Kasvispihvit%202%20x%2080%20g/29
Vierailija kirjoitti:
Nää on muuten aika kalliita. Yksi kasvispiirakka maksaa noin euron, mutta pussi (10 kpl) saman valmistajan lihapiirakoita maksaa 2,50 euroa, jolloin kappalehinta on 25 senttiä. Neljän kappaleen lihispakkaus maksaa 1,50 euroa, jolloin kappalehinta on 38 senttiä.
Tietysti vihis on vähän isompi, 120 grammaa, kun lihis on vain 100 grammaa.
Ymmärrän, että vihiksillä rahastetaan, kun menekki on nyt kova ja tuotteesta on tullut hitti, mutta silti melkoinen hintaero näissä.
Samaa mieltä! Toivottavasti hinta laskee kun saavat tuotekehitys- ja tuotantokulut pois. Kasvisruuassa usein on tämö tilanne, että valmisruuat on kalliimpia kuin vastaava liharuoka. Vaikka itse tekemällä kasvisruoka on halvempaa kuin liharuoka!
minullakin meni toissapäivänä .D ihan lämmitin mikrossa ja söin ilman lisukkeita, hyvää oli kahvin kanssa
Mikäs tämä vihis taas olikaan? :o