Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihisneitsyys meni, hyvää oli :)

Vierailija
27.05.2016 |

Mitäs te yleensä laitatte väliin? Itse laitoin juustoa ja chilikastiketta, hieman ketsuppia, mutta tietysti monet syövät vegaaniversiona. Huomenna kokeilen mm. sipulilla ja paistan pannulla :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tämä vihis taas olikaan? :o

Vierailija
2/18 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bon Soya-nakkeja! Sinappia ja kurkkusalaattia. Sellanen perusmättö on parasta! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Srirachaa!

Vierailija
4/18 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihikoiraa tomaattikastikkeessa.

Vierailija
5/18 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihis = lihapiirakan kasvisversio :)

Vierailija
6/18 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaa...luulin, että olet päässyt panemaan jonkun Vihisen kanssa.

Vierailija
7/18 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö onko muka lihapiirakoissa lihaakin? En minä ainakaan ole löytänyt niistä lihaa enää vuosiin. Taikinaa ja riisiä.

Vierailija
8/18 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon syönyt kaksi kertaa. Toisella kertaa laitoin savutofua, kurkkusalaattia ja ketsuppia. Toimi!

Toisella kertaa laitoin väliin saman firman kasvispihvin , salaattia ja majoneesia. Hyvää sekin, mutta eka kokeilu oli parempi. Ehkä olis pitänyt lämmittäää vihis ja pihvi erikseen :D

Vierailija
9/18 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö onko muka lihapiirakoissa lihaakin? En minä ainakaan ole löytänyt niistä lihaa enää vuosiin. Taikinaa ja riisiä.

Onhan niissä yleensä riisin seassa jauhelihaa.

Vierailija
10/18 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon syönyt kaksi kertaa. Toisella kertaa laitoin savutofua, kurkkusalaattia ja ketsuppia. Toimi!

Toisella kertaa laitoin väliin saman firman kasvispihvin , salaattia ja majoneesia. Hyvää sekin, mutta eka kokeilu oli parempi. Ehkä olis pitänyt lämmittäää vihis ja pihvi erikseen :D

Mikä pihvi? en ole törmännyt...

Vierailija
11/18 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on muuten aika kalliita. Yksi kasvispiirakka maksaa noin euron, mutta pussi (10 kpl) saman valmistajan lihapiirakoita maksaa 2,50 euroa, jolloin kappalehinta on 25 senttiä. Neljän kappaleen lihispakkaus maksaa 1,50 euroa, jolloin kappalehinta on 38 senttiä.

Tietysti vihis on vähän isompi, 120 grammaa, kun lihis on vain 100 grammaa.

Ymmärrän, että vihiksillä rahastetaan, kun menekki on nyt kova ja tuotteesta on tullut hitti, mutta silti melkoinen hintaero näissä.

Vierailija
12/18 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.Se on yllärihyvää.Ei toki mikään terveyspommi,mutta ei häviä lihikselle joista sekasyöjäaikoinani pidin.

Vierailija
13/18 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 jatkaa.Niin tosiaan,välissä ollut vain sinappia ja ketsuppia 😃

Vierailija
14/18 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä en käsitä, että seitsemältä meni tämäkin vitsi ohitse.

Vierailija
15/18 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pihvi? en ole törmännyt...

http://www.hoviruoka.fi/FI/Tuotteet/Kasvispihvit%202%20x%2080%20g/29

Vierailija
16/18 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on muuten aika kalliita. Yksi kasvispiirakka maksaa noin euron, mutta pussi (10 kpl) saman valmistajan lihapiirakoita maksaa 2,50 euroa, jolloin kappalehinta on 25 senttiä. Neljän kappaleen lihispakkaus maksaa 1,50 euroa, jolloin kappalehinta on 38 senttiä.

Tietysti vihis on vähän isompi, 120 grammaa, kun lihis on vain 100 grammaa.

Ymmärrän, että vihiksillä rahastetaan, kun menekki on nyt kova ja tuotteesta on tullut hitti, mutta silti melkoinen hintaero näissä.

Samaa mieltä! Toivottavasti hinta laskee kun saavat tuotekehitys- ja tuotantokulut pois. Kasvisruuassa usein on tämö tilanne, että valmisruuat on kalliimpia kuin vastaava liharuoka. Vaikka itse tekemällä kasvisruoka on halvempaa kuin liharuoka!

Vierailija
17/18 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin meni toissapäivänä .D ihan lämmitin mikrossa ja söin ilman lisukkeita, hyvää oli kahvin kanssa

Vierailija
18/18 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha jälkimaku. Ehkä pelkkä sipuli+riisi täyte olisi parempi.