Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kampaajan tarvitsee aina föönata ja "laittaa" tukkaa niin paljon laivojen tasauksenkin jälkeen?

Vierailija
27.05.2016 |

Olin tänään kampaajalla, ihan vaan leikattiin huonot pois ja siistittiin otsista. Hinta oli 50 euroa. Pesuun ja leikkaukseen ei mennyt kuin ehkä 20 minuuttia, mutta olin kuitenkin tunnin kampaamossa, kun kampaaja föönasi, suoristi ja muotoili ties millä työkaluilla leikkauksen jälkeen. Ihan kiva joo, mutta yritin kyllä sanoa, ettei kauheasti tarvitse nähdä vaivaa laittamiseen, kun menen suoraan kotiin ja joudun illalla olevan harrastuksen takia pesemään tukan viimeistään seuraavana aamuna. No eipä auttanut, tukkaa vaan puunattiin ja puunattiin. En ymmärrä, miksei loppupuunaus voisi olla erikseen pyydettäessä ja vaikka lisämaksullinen? Varmaan moni kävisi useamminkin kampaajalla, ellei se olisi niin aikaavievää ja kallista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat mietteet...

Vierailija
2/10 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin miksi puhelinpaketissa on 600 tekstaria ja 600 puheminuuttia, vaikka et tarvitse kuin datapaketin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat varmaankin puhua, sano siis ei. Sano, ettei tukkaa tarvitse laittaa, ettet halua sitä. Tadaa, ongelmasi on ratkaistu.

Vierailija
4/10 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei leikkauksen epätasaisuudet näkyisi niin selvästi. Kun vähän kohottaa ja puunaa, niin lopputulos näyttää todellisuutta paremmalta...

Vierailija
5/10 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaat varmaankin puhua, sano siis ei. Sano, ettei tukkaa tarvitse laittaa, ettet halua sitä. Tadaa, ongelmasi on ratkaistu.

Mutta siitä huolimatta siitä laittamisesta joutuu maksamaan, se kun on jonkinlainen hiljainen sopimus, että föönaus muka kuuluu asiaan.

Vierailija
6/10 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei leikkauksen epätasaisuudet näkyisi niin selvästi. Kun vähän kohottaa ja puunaa, niin lopputulos näyttää todellisuutta paremmalta...

Näin se varmaan valitettavasti on...

Vierailija
7/10 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla jotain että hiukset on sitten niin hyvännäköiset ja asiakas ajattelee että kampaaja teki hyvää työtä ja kokee näyttävänsä hyvältä käynnin jälkeen

Vierailija
8/10 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry kampaajat, mutta inhoan olla föönattavana.  Kuuma kuivain polttaa päänahkaani, jopa naamaani ja harteitani ja harja jolle ammattimaisesti "tehokoukkaatte hiuksiani" saa minut jäykistymään ja mielessäni "rukoilen" että lopettaisit kiduttamiseni. 

Olen aina pyytänyt pesun, leikkauksen ja muotoon kuivauksen. Siis vain kuivauksen. Pöyhikää sitten sitä ja laittakaa vaikka lakkaa, mutta älkää föönatko ilman pyyntöä. Päänahkani ei tykkää, että käyn kampaajalla, joten pesen ja leikkaan toistaiseksi itse, syystä ettei aina saa sitä mitä tilaa 😡   

Vierailija
9/10 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivojen tasaus on hikistä hommaa, sen jälkeen hiukset on niin likaiset, että vaatii paljon laittamista.

Vierailija
10/10 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina raivostuttanut, että jostain syystä mulle veivaa JOKAINEN kampaaja AINA kiharat leikkauksen ja värjäyksen päätteeksi. Turhauttavaa, kun kiharat ei ole yhtään tyyliäni. Varsinkin kun tukkani oli vaan johonkin olkapäille asti niin oli ärsyttävää, kun kiharoiden kanssa tukka näytti ihan mummotukalta.