Miksi annat jännämiehen kohdella sinua huonosti?
Kommentit (14)
Jännämies rakastaa mua rajusti ja kiihkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Jännämies rakastaa mua rajusti ja kiihkeästi.
Näin se on. Jännämiehet ovat niitä nelikymppisiä, joiden missityttöystävät tatuoivat näiden syntymäajan ihoonsa vaikka jännämies syöttäisi näille koiranpaskaa.
Onpas huonoja provoja tänään :(
Tai no, ne ovat melkein aina aika huonoja.....
Se menee jotenkin niin että jos mies on liian kiltti niin en pysty edes ajattelemaan seksiä sen kans.Lisäksi ehkä tarviin miehen joka asettaa mulle rajat.Vaikka sitten nyrkillä.Toisaalta tiedostan olevani ihan paskassa suhteessa alistettuna enkä toivo kenellekään toiselle naisellle tällasta.
No en nykyään, mutta nuorempana syinä oli huono isäsuhde, heikko itsetunto, ajatus siitä, että voi muuttaa miestä... ja olihan meillä hyviäkin hetkiä.
Jälkeenpäin vaikea ymmärtää, että suostui kohdeltavaksi niin. Puhumattakaan mitä se teki luottamukselleni miehiin. Järjellä tiedän, ettei kaikki miehet ole kusipäitä. Tunnetasolla vaikeaa päästää ketään lähelle. Enää koskaan.
Oksennus lentää kun nään tän jankuttajan viestejä. Eikö tota itsekeksittyä, yhden sekopään väkisin lanseeraamaa sanaa voisi laittaa bänniin? Ei sitä kukaan muu kuitenkaan käytä.
Vierailija kirjoitti:
Missä on itsekunnioituksesi?
Ei se muuten olisi jännämies, vaan joku aivan turha kilttipuudeli, jolla ei ole mitään seksuaalista merkitystä.
Se on jännittävää kun mies tekee kaikkea yllättävää?
Tää jännämies/kilttimies jankkaus on jo tylsää
Olen aina oikeassa, sanot mitä sanot
No?