Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kuukautisia edeltävällä turvotusta jotain merkitystä? Nämä +3 kiloa ihan turhaan ottaa aika paljon pannuun!

Vierailija
27.05.2016 |

Ylihuomenna pitäisi alkaa vuoto ja nyt on vaa'assa kolme kiloa ylimääräistä, eikä takuulla ole tullut syömisestä.
Onko tällä jotain merkitystä vai kiusaako luontoäiti ihan muuten vaan meitä naisia :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/6 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen  menkkoja tule se pari kiloa turvotusta, valut sen sit ulos, nou hätä :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paljon ohjeita miten vähentää pms oireita. Pitää välttää kaikkea hauskaa eli sokeria, kahvia, kofeiinia, alkoholia, hiilihydraatteja, rasvaisia ruokia, mitäkaikkea. Mutta olo on KURJA.

Itse olen valinnut lievän herkuttelun ja turpoamisen, kun toinen vaihtoehto on olla kuin puutostautinen jonka tekee kaikkea mieli mutta mitään ei saisi syödä eikä juoda.

Vierailija
4/6 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin paljon ohjeita miten vähentää pms oireita. Pitää välttää kaikkea hauskaa eli sokeria, kahvia, kofeiinia, alkoholia, hiilihydraatteja, rasvaisia ruokia, mitäkaikkea. Mutta olo on KURJA.

Itse olen valinnut lievän herkuttelun ja turpoamisen, kun toinen vaihtoehto on olla kuin puutostautinen jonka tekee kaikkea mieli mutta mitään ei saisi syödä eikä juoda.

Jep. Olen tänään oikein laskemalla laskenut, etten vain syö näine oireineni mitään ylimääräistä, kilokaloreita on tullut 1800kcal ja iltapaino on +4 kiloa enemmän kuin aamulla.

TOSI KIVA!

ap

Vierailija
5/6 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Olen tänään oikein laskemalla laskenut, etten vain syö näine oireineni mitään ylimääräistä, kilokaloreita on tullut 1800kcal ja iltapaino on +4 kiloa enemmän kuin aamulla.

TOSI KIVA!

ap

I hear you. 

T. +5 kiloa

Vierailija
6/6 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TOSI KIVA!

ap

Iltapaino on aina korkeampi kuin aamupaino, ihan turha niitä verrata keskenään. Iltapainossa on kaikki päivän aikana juodut nesteet, syödyt ruuat, lihasten keräämä neste, suoliston liikkeet, rakon toiminta jne. Vertaile aamupainoja toisiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän