Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niitä koiria tarvitsee ylipäänsä kuljettaa autossa, jos ei oikeasti olla menossa vaikka lomalle?

Vierailija
27.05.2016 |

En käsitä. Tiedän omasta tuttavapiiristänikin sellaisia ihmisiä, joilla on koira käytännössä aina mukana autossa. En todellakaan usko, että kaikki nämä koiria Prismojen ja Citymarkettien parkkipaikoilla helteessä hautojat ovat menossa tai tulossa paikkaan/paikasta, johon koirakin on tarpeellista viedä. Tietysti eläimen pitää olla mukana, jos ollaan lähdössä viikonlopuksi mökille tai tulossa eläinlääkäristä, mutta ihan tavallisella kauppareissulla vaikka...? En itse voi sanoa olevani koiraihminen, mutta lapsuudenperheessäni oli koira ja se oli visusti kotona esimerkiksi kauppareissujen ajan, ei ollut mitään tarvetta roudata mukana jatkuvasti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni koira tykkää autokyydistä. Mutta oikeassa olet, ei koiraa tarvitse välttämättä joka paikkaan mukaan ottaa.

Vierailija
2/10 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni koira tykkää autokyydistä. Mutta oikeassa olet, ei koiraa tarvitse välttämättä joka paikkaan mukaan ottaa.

Varmaan tykkääkin, mutta koira kuin koira tykännee helteellä enemmän viileästä kodista kuin kuumasta autosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikkaanhan niitä piskejä pitää raahata. Jos ei autolla kauppaan niin jätetään sitten johonkin ulos kiinni se räksyttämään. Raivostuttavia elukoita.

Vierailija
4/10 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on perheenjäsen, joten hänet otetaan mukaan.

Vierailija
5/10 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä naisella on pienessä Corsassa aina 3 hevoisen kokoista koiraa mukana kun käy kaupassa ym.

En ymmärrä miksi pitää olla mukana autossa kököttämässä,talvella kaikki lasit huurussa.

Vierailija
6/10 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka paikkaanhan niitä piskejä pitää raahata. Jos ei autolla kauppaan niin jätetään sitten johonkin ulos kiinni se räksyttämään. Raivostuttavia elukoita.

Ne omistajat niitä raivostuttavia vasta onkin. Eläimissä mitään vikaa ole.

Vierailija
7/10 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan ostaisi käytettyä autoa, jossa olisi rakkien haju ja karvoja. Yäk.

Enkä aio pelastaa ainuttakaan kuumaan autoon unohtunutta piskiä, jos sellaisen sattuisin näkemään  :)

Vierailija
8/10 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ota koiriamme kauppareissulle. Joskus saattaa toinen olla mukana kun haen lapsen koulusta autolla. Muuten kyydissä vaan jos mennään kauemmas lenkille/koirapuistoon tai sitten mummolaan.

Vierailija
9/10 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota koiraani mukaan, jos olen menossa helrteellä johonkin kauppaan tms. Käymme tosin usein ajelulla ja puistoissa, joihin vanha koirani ei itse jaksaisi enää kävellä. Joskus näillä reissuilla olen käynyt nopeasti hakemassa kaupasta jotakin. En silti ikinä jättäisi koiraani kuumasn autoon.

Vierailija
10/10 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne omistajat niitä raivostuttavia vasta onkin. Eläimissä mitään vikaa ole.

Jaa. Minä en kyllä ole koskaan kuullut ihmisen haukkuvan tai räksyttävän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä