Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jetta-talo

24.02.2006 |

Onko kellään ruusulaa tai jotain muuta mallia jetta-talolta? Ootko ollu tyytyväinen? Teittekö paljon itse ja paljonko maksoi? Meille olisi paras tuo ruusula, mutta siihenkin tulisi aika paljon muutoksia esim. koko khh+saunaosasto ja mh vaihtaisi paikkaa eli käynti ulkoa khh:een tulisi talon päädystä, ei takaa. Yläkertaan ei tulisi noin monta huonetta vaan väljempää. Toinen vaihtoehto meillä on muurametalon 123-3 (1,5 krs). Onko kokemuksia. Emme tee itse muuta kuin maalaukset, tapetoinnin, listoitukset ja lattiamaton asennus, niin ja kattopaneelit.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut paljon ongelmia juuri sisutustöiden /työporukoiden kanssa. Enää en tätä talo avaimet käteen tyylillä ottaisi mutta sisustusvalmiina voisin harkitakin. Meillä on tässä myös lämmin kuisti mikä on tosi kiva.

Vierailija
2/3 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuliko teillä ongelmia juuri sisustamisen kanssa? Aikataulutko petti vai mikä? Kävimme yhdessä muurametalon 123-3 .ssa ja silloin päätimme, että itse teemme kauniimpaa jälkeä sisustuksessa. Mietin myös kannattaako ottaa se niiden tarjoama puustellin keittiö vai saisiko halvemmalla jos teettäisi itse jossain muualla. Tuosta rungon tekemisestä meillä ei ole mitään tietoa ja taitoa mutta sisustamisesta on, joten sekin ratkaisee meillä. Missäpäin suomea asutte? me keski-suomessa. Mietin, että täälläpäin on paljon noita muurametaloja, onkohan täällä hyvä asennusporukka...siitähän se jälki on kiinni. Onko tullut esiin kylmäsiltoja, ne meitä askarruttavat ja paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli eka työporukka oli ihan ala-arvoinen ja tilalle tuli muuramen paras porukka joka kyllä teki hyvää työtä mutta kun jouduttiin purkamaan paljon niin sitten petti aikataulu. Isoin hampaiden kiritys on siitä miten muurame otti tai jätti ottamatta ongelmien ilmaannuttua tilanteen haltuun. Paljon on väännetty ja käännetty. Vieläkin on korjattavaa mutta niistä on sovittu. Pari juttua on vielä auki miten hoidetaan ja missä vika. Itse on saanut kokoajan ottaa selvää ja painostaa että jotain tapahtuisi.

Talo on muutoin ollut todella lämmin eikä kylmäsiltoja ole tullut vastaan, mutta kuistin kanssa on nyt vähän ongelmaa. Sieltä lämpö karkaa. Asia on nyt selvitystilassa mutta ei tässäkään muuramelta olla oltu mitenkään aktiivisia.

Me hankimme kalusteet itse ja saimme ne paljon halvemmalta muualta. Muuramen perus puustellin setti on halpa eli hyvitys hinta ei suuren suuri mutta muutokset tulivat kalliiksi.

Muuramen miehet tuntuvat tekevän kaikki hommia ympäri suomen eli ole ole sellaista että joku porukka työskentelisi vain jollain alueella. Pystytysporukka oli ihan jees. Sisustusvalmiina toisiaan voisin suositella. Avaimet käteen systeemillä isoin varauksin.

Jos haluat keskustella tarkemmin niin laita meili osoitetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi