Creepy ja outo mies
Miten ihmiset yleensä suhtautuvat, jos mies osoittautuukin jotenkin vinksahtaneeksi, pakkomielteiseksi, oudoksi tai väkivaltaiseksi? Mulla ei ole ollut kuin pari seurustelusuhdetta elämäni aikana ja aviomieheni on osoittautunut todella vinksahtaneeksi mielestäni. Eroavatko ihmiset yleensä tällaisissa tapauksissa vai miten te toimitte?!? Mus luullaan joko provoksi tai oudoksi, jos kysyn konkreettisista jutuista, joten nyt kyselen vain yleisluontoisesti. Miten outo puoliso saa olla, että vielä koetatte yrittää jatkaa suhdetta?
Kommentit (18)
Jos mies yrittää kuristaa puolison, kun tämä nukkuu, hakkaa puolisoa, uhkaa puolison henkeä, pakottaa puolison nukkumaan lattialla jne., niin kyllä normaalit ihmiset silloin ottavat eron siitä hullusta kumppanista. Ja huom., se väkivallantekijä on hullu. Ei se, jota hakataan.
Kerro esimerkkejä, muuten yksi vitun hailee koko avauksesi.
Älä oikeasti jaksa tätä paskatrollailua. SURKEAA.
Vierailija kirjoitti:
Älä oikeasti jaksa tätä paskatrollailua. SURKEAA.
Nooh, ehkä en sitten kirjoita mitään, jos totuutta epäillään trollaukseksi tai sitten syytetään fetisseistä, joita mulla ei ole. Haluaisin vain samanhenkisen, luotettavan ja fiksun elämänkumppanin, jolla ois suunnilleen samat kiinnostuksenkohteet. Jos olen sitkeästi ja sisukkaasti yrittänyt tsempata ilkimysten kanssa, niin mua sitten syyllistetään kaikesta mahdollisesta. Miksi en voi kirjoittaa avoimesti ja kysyä neuvoa? En voi tosielämässä kenellekään näistä puhua muutenkaan.
Laita nyt kuitenkin esimerkki, vaikea muuten ottaa kantaa.
Oletko se, jonka mies tekee sulle aina jotain, kun nukut? Etkö ole vieläkään eronnut?? :(
Vai ootko se joka joutuu ottaan suihin piikkimatolla?
Kerrot yksinkertaisesti että et halua sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko se, jonka mies tekee sulle aina jotain, kun nukut? Etkö ole vieläkään eronnut?? :(
Ok, vastataan sitten. Mies siis toistelee jatkuvasti joitain tv-sarjojen repliikkejä ja kuiskailee niitä itsekseen. Osa niistä on tosi outoja ja uhkaavia. Hän herää monesti aamulla jo noin kuuden jälkeen pelaamaan konsolilla ja öisin pelaa noin yhteen saakka. Viikonloput menevät saman pelin ääressä kiroillen. Muuten hän toki käy töissä. Hän on akateemisesti koulutettu (useampi tutkinto ja niitäkin hän lähestulkoon "keräili") ja kahdessa hyväpalkkaisessa ja vastuullisessa työssä, mutta tosissaan kaavaili hakeutumista lähihoitajaksi tai taksikuskiksi lisäansioiden toivossa (=kolmas työpaikka kesälomia ja viikonloppuja varten). *Onneksi* hän ei läpäissyt lähärin koulutuksen pääsykokeen soveltuvuusosiota.
Seurusteluaikoina hän kolautti mua päähän omalla päällään, jos kömmin hänen kainaloonsa, jos katsottiin yhdessä leffoja. Hän otti musta tosi hämärän näköisiä kuvia, kun olin nukkumassa (näytin niissä suunnilleen ruumiilta - valaistus oli sellainen ja otti juuri sellaisella hetkellä, että näytin elottomalta). Hän kerran tukki suuni ja nenäni melkein kokonaan nukkuessani ja kun heräsin siihen, hän tuijotti lasittunein silmin vastapäistä seinää, eikä reagoinut varmaan puoleen minuuttiin, kun hädissäni kysyin, että mitä hän oikein tekee ja mikä hänellä on. Hän jauhaa ja jankkaa mulle jostain miesten "hottiudesta" ja pepuista sekä bongailee nuoria miehiä ja poikia, jos ajelemme autolla sanoen "oho, onpa hyvännäköinen bloke" suunnilleen kuola valuen. Naisille hänellä on todella tarkat kriteerit: pitää olla lähes anorektisen laiha, kapealantioinen ja lyhytkokoinen. Vtun rasittava ja outo mies hän on mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, vastataan sitten. Mies siis toistelee jatkuvasti joitain tv-sarjojen repliikkejä ja kuiskailee niitä itsekseen. Osa niistä on tosi outoja ja uhkaavia. Hän herää monesti aamulla jo noin kuuden jälkeen pelaamaan konsolilla ja öisin pelaa noin yhteen saakka. Viikonloput menevät saman pelin ääressä kiroillen. Muuten hän toki käy töissä. Hän on akateemisesti koulutettu (useampi tutkinto ja niitäkin hän lähestulkoon "keräili") ja kahdessa hyväpalkkaisessa ja vastuullisessa työssä, mutta tosissaan kaavaili hakeutumista lähihoitajaksi tai taksikuskiksi lisäansioiden toivossa (=kolmas työpaikka kesälomia ja viikonloppuja varten). *Onneksi* hän ei läpäissyt lähärin koulutuksen pääsykokeen soveltuvuusosiota.
Seurusteluaikoina hän kolautti mua päähän omalla päällään, jos kömmin hänen kainaloonsa, jos katsottiin yhdessä leffoja. Hän otti musta tosi hämärän näköisiä kuvia, kun olin nukkumassa (näytin niissä suunnilleen ruumiilta - valaistus oli sellainen ja otti juuri sellaisella hetkellä, että näytin elottomalta). Hän kerran tukki suuni ja nenäni melkein kokonaan nukkuessani ja kun heräsin siihen, hän tuijotti lasittunein silmin vastapäistä seinää, eikä reagoinut varmaan puoleen minuuttiin, kun hädissäni kysyin, että mitä hän oikein tekee ja mikä hänellä on. Hän jauhaa ja jankkaa mulle jostain miesten "hottiudesta" ja pepuista sekä bongailee nuoria miehiä ja poikia, jos ajelemme autolla sanoen "oho, onpa hyvännäköinen bloke" suunnilleen kuola valuen. Naisille hänellä on todella tarkat kriteerit: pitää olla lähes anorektisen laiha, kapealantioinen ja lyhytkokoinen. Vtun rasittava ja outo mies hän on mielestäni.
Rasittava ja outo. Naimisiin vaan, kaikkihan me etsitään rasittavaa kumppania?
Hänellä on siis aina joku pakkomielle; alkuaikoina se oli tutkintojen kartuttaminen ja tv-sarjat: häne teki parin vuoden seurustelumme aikana kaksi maisteritutkintoa sekä katsoi jok'ikinen päivä useamman tunnim jotain vanhaa dekkarisarjaa tai scifiä. Sama kausi saattoi pyöriä pari viikkoa putkeen ja hän katsoi keskittyen niitä samoja jaksoja peräkkäisinäkin päivinä monta päivää putkeen. Muuten hän siteerasi tosiaan niitä vuorosanoja tai jauhoi jotain triviaa aiheesta. Vähän aikaa sitä jaksoi, mutta parin kuukauden jälkeen alkoi vtuttaa. Myöhemmin hn rupesi väkivaltaiseksi ja potki sekä löi pienimmästäkin aiheesta sekä haukkuu ihan hirveällä tavalla jopa satoja kertoja päivässä (tekee sitä edelleenkin). En jaksa edes kirjoittaa kaikkea.
Ja siis hän oli useamman vuoden ajan todella lyhytpinnainen sekä väkivaltainen. Nykyään hän haukkuu mua pskakasaksi tai pskaläjäksi yms. keskimäärin kerran 10 minuutissa. Siis se kielenkäyttö on ihan kamalaa ja ala-arvoista, tosin olen jo turtunut siihen. Jopa siihen väkivaltaankin aloin jo osin turtua: annoin vain lyödä, joskus sanoin, että lyö vielä lisää, jos on niin paha mieli. Hän on kuin joku autistinen pikkulapsi aikuisen miehen kehossa.
Ja siis kaiken pitää mennä hänen ehdoillaan; hän ei koe mitään empatiaa muita kohtaan. Hän haluaa viettää kesälomat aina anoppilassa pelkästään (monta viikkoa putkeen) ja siellä hänen vanhempansa on alistettu täysin hänen palvelijoikseen (tuovat ruoan eteen, korjaavat jäljet ja hän heittelee etupihalle roskia ympäriinsä ja olettaa, että vanhempansa keräävät ne sanaakaan sanomatta).
Hän vaikutti jotenkin erikoiselta jo ensisilmäykseltä: hän ihmeellisesti väänteli naamaansa ja hänen silmänsä karsastivat hieman, joten hän katsoi hieman erikoisella tavalla. Minuun se koulutus ym. tekivät vaikutuksen ja luulin häntä erityisen älykkääksi, joten katsoin niitä heikkouksia läpi sormien. Todellisuudessa hän on tehnyt aivan hirveästi töitä niiden kaikkien opintojensa eteen ja harjoitellut "apinan raivolla". Siis mistään mielettömästä luonnonlahjakkuudesta ei ollutkaan kyse ja mies oli vain ahkera ja old school vttupää näin rumasti asian ilmaisten.
Ja oikeesti oot sen kans miksi?
Lähe nyt jo meneen. Haukkuu ja hakkaa sua!
HALOO
Mä onneton olin alussa niin ihastunut, egtä siedin hänen outouksiaan jne. Nykyään ne friikkitempaukset ja -käytös kyllästyttävät, pelottavat ja käyvät hermoille lähinnä. Miehelläni on takuuvarmasti jokin perdoonallisuushäiriö, mutta niin oli exällänikin. Eka poikaystäväni oli jotenkin normaalimman oloinen, tosin paatunut pettäjä ilman katumuksen tunnetta ja joissain asioissa tosi yksinkertainen/sivistymätön. Millaisia ne "normaalit" miehet edes ovat?