Miehellä kymmenen muutaman satasen kelloa?
Mitä mieltä miehestä jolla on kokoelma suht arvokkaita kelloja?
Kommentit (15)
Onko sinusta muutaman satasen kello arvokas? Vaikka viiden sadan kello?
No eipä muutaman satasen kello vielä ole kovin arvokas.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen sellaista on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen sellaista on.
Ei se kellogenressä ole kyllä vielä yhtään mitään, arvokkaaksi kai sanotaan jotain kymppitonnin kelloa.
Aika vaatimatonta, jos keräilee muutaman satasen kelloja. Mekaaniset laatukellot sen sijaan maksavat uutena nelinumeroisia summia kappale. Kymmenen sellaista on jo kokoelma.
Mullakin on ja ihan köyhä opiskelija olen. Niitä on tullut lahjaksi ja joskus olen säästänyt ja ostanut itse. Eihän muutaman satasen kello varsinaisesti arvokas ole, vaikka kertaostoksena kirpaisee ainakin minua.
monilla naisilla on iso määrä laukkuja tai kenkiä. jos keräilyä verrataan naisten vastaaviin juttuihin, niin ei tuossa mitään ihmeellistä ole. parisataa ei viellä ole kovin iso summa hyvästä kellosta.
Tykkää kelloista... mutta muutaman satasen kello, vaikka niitä olisi kymmenen, ei ole arvokas!
Ei mitään ihmeellistä? Osteleehan naisetkin muutaman satasen laukkuja ja kenkiä, ei jokunen satanen kellosta ole paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen sellaista on.
Eikä ole. Siinä on edelleen kymmenen edullista kelloa. Niiden hinnalla saisi yhden paremman kellon. Mutta kymmenen halpista on edelleen ainoastaan kymmen halpiskelloa.
Ei ihmettelyn aihe. Monilla naisilla monen sadan euron laukkuja/kenkiä/huiveja useampia, sama asia.
Ei nuo kuitenkaan mitään halpiskellojakaan ole, kympin kellot on.
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo kuitenkaan mitään halpiskellojakaan ole, kympin kellot on.
Tai sanotaan alle satasen.
Itse olisin mieluummin käyttänyt saman summan yhteen hyvään kelloon. Ei sillä, en ole käyttänyt kelloa sitten ala-asteen, mutta näin ajatuksen tasolla.
Taitaa olla aika vanha mies, rikaskin. Oletko perinnön perässä?