Takapiruilua
Mä tajusin vasta vuosien päästä mikä takapiru ex-anoppini oli. Kun olin poikaystäväni kanssa, anoppi vihjali poikaystäväni muista mahdollisista ihastuksista/kiinnostuksista, muka viattoman ohimennen. "Matti se jutteli Tiinan kanssa pitkään tuossa pihassa, onhan se Tiina tosi nätti tyttö ja mutta tuollainen tosi flirtti tapaus. Älä välitä, sua se Matti rakastaa".
Kun erosimme "Matin" kanssa, törmäsin parin vuoden kuluttua kaupassa tähän ex-anoppiin. Hän kertoi, että Matilla on uusi tyttöystävä. "Se Kaija on tosi mustasukkainen susta. Ei tykkää yhtään, että sun ylioppilaskuva on mulla lipaston päällä." Tajusin vasta jälkeenpäin, että se yo-kuva ei ollut lipaston päällä koskaan yhdessä ollessamme.
Kommentit (8)
Tiesitkö Matin juttelusta Tiinan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö Matin juttelusta Tiinan kanssa?
En. En mitään. Anopista oli vaan kiva katsoa reaktioitani, se oli jonkinlainen urheilulaji, jota hän harrasti usein. Siis jälkeenpäin ajateltuna hän nautti siitä, että pienillä heitoillaan aiheutti epävarmuuta.
AP
Ai eikö takapiru tarkoita tuota. Mä olen aina luullut :)
AP
"Matti" oli vähän samanlainen. Hän saattoi sanoa mulle "mä rakastan sua vaikka sulla onkin itse asiassa aika olemattoman pienet rinnat."
Eli kohteliaisuuteen oli melkein aina haudaattuna pieni piikki. Mistä lie oppinut tuollaisen tavan :D
AP
jäätävää