Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vajaa 40v mies ja en "osaisi" panna yhdenillan juttua

Vierailija
27.05.2016 |

Pidättekö erikoisena, että jos 30v ja 40v välissä oleva komea mies ei käytännösä "tiedä" miten hommat menee yhdenillan jutuissa? Olen pääasiassa elänyt pidemmissä suhteissa, välillä sinkkunakin ja käynyt kyllä baareissa, tutustunut naisiin ja saanut vastakaikua ihan hyvin. Eli paikkoja olisi, mutta vietti ei ole ajanut koskaan "tikanpoikaa puuhun".

Välillä mietin, että millaista seksi on "tuntemattoman" kanssa? Mitä siinä tehdään? Paljonko on esim. suutelua (sehän on suht intiimiä) ja onko suuseksiä? Mitä nainen odottaa saavansa?

Mitä ajattelet miestä joka ehkä ei "osaisi" hyvää seksiä ekoilla kerroilla, jopa ekoina kuukausina uuden naisen kanssa?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään suudella paljon, jos mies on kiihottava ja on myös romanttisia tunteita. Odotan, että yhdyntä kestää toivottavasti ainakin 5 min ja että mies haluaa myös mun tulevan, mielellään siis suuseksiä myös.

Vierailija
2/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tällaisia kysyt, niin aiotko nyt niin tehdä vai? Itse en osaa sua auttaa, sillä koskaan en ole yhden illan juttua harrastanu. 

N39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapailisi vajaata miestä.

Vierailija
4/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeesti vajaa nelikymppinen..

Vierailija
5/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa mies 😁😁

Vierailija
6/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama homma itsellä. Itsellä on käynytkin näin, että olen eksynyt jonkun käytännössä tuntemattoman naisen luo jatkoille. Ja sitten kun humalatila on alkanut haihtumaan, niin olen tajunnut että en helvetissä tiedä yhtään mitä tässä nyt pitää toimia. Alanko vaan ihan pokalla hyväilemään tuntematonta naista ja riisumaan sitä? Tajusin että en tiedä tästä hommasta yhtään mitään. Joten lähdin sitten kotiin.

Vierailija
7/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuka häntä heikki kyseessä niin jokaisella seksi paranee ja syvenee kuukausien kuluessa kun tuntee toisen paremmin. Ymmärtää halutkin paremmin sitten. Monen ystävättäreni kokemus on että seksi on jopa huonoa ensimmäiset kuukaudet.

Vierailija
8/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän asiat etenee ihan omalla painollaan, pitää olla se kipinä/kemia.

Vierailija
9/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi ap tavata mut. Sun ei tarvisi tietää yhtään mitään, minä kyllä kiimoissani hoitaisin kaiken :D Repisin vaatteet päältä, hyväilisin, kaataisin sänkyyn ja hoidettaisiin homma. Kyllä mun tulee yleensä ainakin kehoa suudeltua, suuseksiäkin yleensä annan koska kyllähän se sinne alaspäin se suutelu menee. 

Mutta tosiaan harrastan irtoseksiä juovuksissa, ja minusta tulee kännissä niin kiimainen nymfomaani että siinä ei toisen tarvi kauheasti tehdä mitään muuta kuin nauttia :D Kiinni olen käynyt jo baarissa joten homman nimi on siinä mielessä selvä, ei tarvi luulla pelkälle kahville lähtevänsä jos kysyn mennäänkö meille :D

Vierailija
10/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään suudella paljon, jos mies on kiihottava ja on myös romanttisia tunteita. Odotan, että yhdyntä kestää toivottavasti ainakin 5 min ja että mies haluaa myös mun tulevan, mielellään siis suuseksiä myös.

Odotat, että mies nuolee tuntemattoman naisen baarin jälkeistä toosaa?

Vierailija
11/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun se on mystinen pubiruusu.

Vierailija
12/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä saanut suuseksiä lähes jokaiselta yhden illan kumppaniltani ainakin. Ihan spontaanisti.

- 9

Vierailija
13/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan rehellinen avaus. Tuntuu nykyään, että kaikilla palstailijoilla on ihan hirveä vimma todistaa olevansa paras milloin missäkin.

Vierailija
14/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten baarin jälkeinen toosa eroaa esim työpäivän jälkeisestä toosasta, kauppareissun jälkeisestä toosasta, nukutun yön jälkeisestä toosasta.... ymmärrän että seksin, synnytyksen tai suihkun jälkeen toosissa on eroja...mutta mitä erikoista on baaritoosassa?

Vierailija
15/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama homma itsellä. Itsellä on käynytkin näin, että olen eksynyt jonkun käytännössä tuntemattoman naisen luo jatkoille. Ja sitten kun humalatila on alkanut haihtumaan, niin olen tajunnut että en helvetissä tiedä yhtään mitä tässä nyt pitää toimia. Alanko vaan ihan pokalla hyväilemään tuntematonta naista ja riisumaan sitä? Tajusin että en tiedä tästä hommasta yhtään mitään. Joten lähdin sitten kotiin.

Niin ja minulla ehkä enemmänkin se, että miksi työntäisin munaani tuntemattomaan naiseen? Mitä tehdä ihmisen kanssa jota ei tunne? Miksi en vaan menisi kotiin ja runkkaisi, miksi pitäisi tuntemattomalle naiselle tehdä jotain? Onko nainen sen arvoinen, että saisi kulliani tai muuta hyvää? Kai ensin pitäisi se puoli selvittää. Miksi ihmeessä yhtyisiin naiseen joka voi olla täysi mulkku päästään?

Vierailija
16/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäisi ap tavata mut. Sun ei tarvisi tietää yhtään mitään, minä kyllä kiimoissani hoitaisin kaiken :D Repisin vaatteet päältä, hyväilisin, kaataisin sänkyyn ja hoidettaisiin homma. Kyllä mun tulee yleensä ainakin kehoa suudeltua, suuseksiäkin yleensä annan koska kyllähän se sinne alaspäin se suutelu menee. 

Mutta tosiaan harrastan irtoseksiä juovuksissa, ja minusta tulee kännissä niin kiimainen nymfomaani että siinä ei toisen tarvi kauheasti tehdä mitään muuta kuin nauttia :D Kiinni olen käynyt jo baarissa joten homman nimi on siinä mielessä selvä, ei tarvi luulla pelkälle kahville lähtevänsä jos kysyn mennäänkö meille :D

Heh, taas yksi pyhä vulva-syndroomainen. :) Olettaa, että kaikkia miehiä kiinnostaa humalainen nymfomaani joka repii vaatteita.

Vierailija
17/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, taas yksi pyhä vulva-syndroomainen. :) Olettaa, että kaikkia miehiä kiinnostaa humalainen nymfomaani joka repii vaatteita.

Pyhä pubiruusu.

Vierailija
18/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalat testotasot? Olen itse nähnyt vain miehiä, joilla kiiluu mielessä pelkkä pillu. Olisit ihana poikkeus. Pysy tuollaisena kuin olet! Minä taas ihmettelen niitä ihmisiä ihan helvetisti, jotka noin vain "ottaa" pelkkä seksi mielessä kumppanin kuin kumppanin, siis luomatta ensin tunnesidettä. Kamalaa horoilua. Antaminen on eri juttu, mutta ottaminen...en käsitä.

Vierailija
19/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti nyt itse, kannattaako harrastaa suojaamatonta suuseksiä tuntemattoman ihmisen kanssa. Ei. Eli sen voit unohtaa, jos ei herpesrakkulat ym. innosta. Koskee sekä antamista että saamista. Valitettavasti tämä tuntemattoman imeminen tai nuoleminen on aika yleistä, mutta suuri osa ihmisistä onkin tyhmiä.

Kaikessa muussa mennään fiiliksen mukaan, kai sä nyt jotenkin osaat lukea ihmisiä ja sulla on jonkinlaista sosiaalista pelisilmää, jos olet ennenkin ollut suhteessa ja olet ns. normaali ihminen.

Nainen nyt yleensäkin toivoo, että mies huomioi hänet eikä keskity pelkästään omaan kulliinsa ja häivy suunnilleen sillä sekunnilla, kun on lasti laukaistu.

Vierailija
20/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja minulla ehkä enemmänkin se, että miksi työntäisin munaani tuntemattomaan naiseen? Mitä tehdä ihmisen kanssa jota ei tunne? Miksi en vaan menisi kotiin ja runkkaisi, miksi pitäisi tuntemattomalle naiselle tehdä jotain? Onko nainen sen arvoinen, että saisi kulliani tai muuta hyvää? Kai ensin pitäisi se puoli selvittää. Miksi ihmeessä yhtyisiin naiseen joka voi olla täysi mulkku päästään?

Jos runkkaus on mielestäsi parempi, kuin seksi naisen kanssa, niin mikäs siinä. Moni kuitenkin pitää sitä seksiä toisen ihmisen kanssa sen verran hyvänä kokemuksena, että suostuu siihen. Jos et halua työntää munaasi tuntemattomaan naiseen, jos et koe, että saat siitä itse mitään, niin ei sinun tietenkään ole pakko. Useimmat tekevät sen vain siksi, että se on kivaa. Ihan vain itsensä takia, eikä sen takia, että kumppani on sen arvoinen. Jos et nauti seksistä, älä nyt ihmeessä sitä turhaan harrasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi