Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On jäänyt harmittamaan. Oli miekkonen

Vierailija
27.05.2016 |

Ja nyt on aivan turha tulla huutelemaan, että ei sitä kiinnostanut. Kyllä muuten kiinnosti.

Miekkosessa oli pari seikkaa (luonteenpiirrettä), jotka vaivasivat mieltäni. Tiesin, etten tulisi tuntemaan oloani 100% hyväksi hänen seurassaan, eli ts. tapailu olisi turhaa. Ei hän mielestäni ole ilkeä ihminen, vähän vain ajattelematon? Mutta kun se ei pelasta asiaa.

No, mikä minua jäi harmittamaan tapailun loppumista enemmän oli se, ettei miekkonen edes yrittänyt puolustautua, selittää, ei mitään. Miekkonen oli ulkonäöltään itsevarman näköinen. Sellainen, jolle ei tulla aukomaan päätä ihan helpolla. Luonteeltaan hän ei ollut liian itsevarma. Analysoin, että pakit olivat kova kolaus miekkoselle (minkä ymmärrän täysin), mutta minä olisin niin kovin arvostanut miekkoselta yritystä selittää, puhua, sopia toiset treffit ja katsoa miten ne menevät, ennen kuin heitetään hanskat tiskiin. Mutta ei mitään :( Ei edes vastausta.

Asia on jäänyt pyörimään mieleeni. Häiritsee.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin luulen, ettei miekkonen halunnut "alentua" pakkien jälkeen yrittämään mitään puhumista tai uusia treffejä, ettei näyttäisi "säälittävältä" silmissäni tai jotain. Oikeasti se olisi muuttanut kaiken :( Minä tiedän, että se olisi.

Vierailija
2/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä. Eli sinä lemppasit äijän ja nyt sulla on paha mieli kun se ei haikailekaan sun perään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tosi hankalalle. Ehkä ero oli miehenkin mielestä hyvä juttu.

Vierailija
4/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä. Eli sinä lemppasit äijän ja nyt sulla on paha mieli kun se ei haikailekaan sun perään?

Minulla on paha mieli, koska niin pienellä asialla kaikki olisi muuttunut. Jos miekkonen olisi edes yrittänyt puolustautua, näyttää, että hän on hyvä mies ja minä teen virheen, jos lopetan. Mutta ei mitään :/ En minä voinut katsoa läpi sormien asioita, jotka saivat minut epäröimään henkistä yhteyttä. Sekin on kuitenkin erittäin tärkeää, sillä en aio esittää, ettei minulla ole (ollut) vaikeaakin.

Vierailija
5/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat tosi hankalalle. Ehkä ero oli miehenkin mielestä hyvä juttu.

Ei se ollut mikään ero, enkä minä ole hankala, jos en voi katsoa läpi sormien tönkköä käytöstä. Ei se niin mene, että minä joustan ja ymmärrän ja toinen vain menee ja tekee.

Vierailija
6/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kutsut sitä miekkoseksi, ei ihme, että lähti.

Vierailija
7/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu myös pahalta, että minä yritin murtaa jään puhumista varten, vaikka se ei ollut minun tehtäväni siinä tilanteessa, mutta miekkonen vain... oli. Miksi hän ei voinut vain puolustautua, sanoa että tahtoisi näyttää olevansa hyvä mies. Se olisi sulattanut sydämeni.

Vierailija
8/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei osannut lukea sinun ajatuksia. Ehkä sinun olisi pitänyt lähestyä asiaa jotenkin toisin että olisit saanut toiveesi ilmaistua selkeämmin.

Vierailija
9/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi hiukan samoin, luulisin, ja mies jaksoi käyttäytyä, joskaan ei vikissyt enää perääni. Mutta sain hänet itse vedettyä sitten takaisin. Aikaa siihen kyllä meni.

Vierailija
10/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on ihan normaali reaktio itsevarmalta mieheltä pakkien jälkeen. Itsekin naisena jos saan pakit joltain mieheltä niin en jää märehtimään enkä aivan varmasti rupea mitään selittelemään enää. Jatkan asenteella "oma on menetyksesi jos ei kelpaa" eteenpäin.

Vierailija
11/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat idiootilta. Saa mies hengähtää kun jätit rauhaan.

Vierailija
12/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi varmaan kysyä ensin, että mitä ne häiritsevät luonteenpiirteet olivat, ja sitten vasta nimitellä idiootiksi. No, minäpä kerron. Luonteenpiirteet olivat sellaista viileää töksäyttelyä, mistä huomautin miekkoselle selkeästi ja ilmaisin, ettei se ole kovin OK.

Miekkonen kyllä piti minua ulkoisesti viehättävänä ja sanoi sen. Se ei tosin tullut sanallisesti ilmi mitenkään, paitsi kyllähän miekkonen jotain töksäytti ulkonäöstänikin, ei pahalla, mutta tahallaan. Se ei ollut haukkumista, se oli... ajattelemattoman miekkosen "reilua, rehellistä puhetta." Tosin koskaan ennen en ole moista kuullut yhdeltäkään kiinnostuneelta mieheltä.

Vierailija
13/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuohan on ihan normaali reaktio itsevarmalta mieheltä pakkien jälkeen. Itsekin naisena jos saan pakit joltain mieheltä niin en jää märehtimään enkä aivan varmasti rupea mitään selittelemään enää. Jatkan asenteella "oma on menetyksesi jos ei kelpaa" eteenpäin.

Luepas uudestaan se itsevarmuus-kohta aloituksestani.

Vierailija
14/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi hiukan samoin, luulisin, ja mies jaksoi käyttäytyä, joskaan ei vikissyt enää perääni. Mutta sain hänet itse vedettyä sitten takaisin. Aikaa siihen kyllä meni.

Kerro lisää, mitä tapahtui?

Vierailija
15/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskinpa tällaisissa tapauksissa ne miehetkään mitään muuta ovat, turha kuvitella.

Vierailija
16/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi amalia kamalia sun kanssa. Miks pitää analysoida toista? Itse olen samanlainen töksäyttelijä, tosin olen nainen ja sanon asiat mielummin rehellisesti ja suoraan kuin kierellen ja kaarrellen analysoiden muiden kanssa.. Voin sanoa että olet idiootti ja et tosiaan osaa lukea ihmispersoonia/käytöksiä. Joten miksi keskityt tuommoiseen dominoivaan käytökseen kuin olisit voinut tehdä miehen kanssa jotain kivaa? Ihme dille oot kyllä. En mikään arvosta tai itke naiskavereiden perään jotka on just tommossia kuin sä!

Vierailija
17/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että mies ei ollut valmis puhumaan kanssasi asioista. Se varmuus voi olla kuori, joka suojasi heikkoja kohtiaan.

Vierailija
18/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen "ei" tarkoittaa myös "ei". Pätee varmaan pakkeihinkin.

Järkimies ei jää asiaa ihmettelemään vaan siirtyy eteenpäin.

Vierailija
19/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää, mitä tapahtui?

No siis mies kiinnostui minusta, itse olin olettanut hänen olevan vain kaveri ja pari miehestä kylläkin aikalailla riippumatonta seikkaa hänessä häiritsivät (ikä mm.) ja itse olin kokematon, joten ehkä sekin, että mies vain höyrysi tapailun romanttisissa merkeissä suuntaan. Torjuin ja olisin halunnut miehen kyselevän miksi, mutta mies ei kysellyt. Vaikea sitä sitten enää oli itse mennä sössöttämään mitään. Sitten tulin häntä loukanneeksikin omalla hölmöllä käytökselläni, mutta ajan kanssa otin häneen vain ylpeyteni niellen yhteyttä ja ikään kuin siis käänsin kelkkani ja sain sanottua rivien väleistä että olin vain itse kokematon.

Vierailija
20/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi hieman havainnollisemmin kertoa tapauksesta. Itse varmaan tiedät, mitä tarkoitat tuolla yleisluontoisella selitykselläsi, mutta lukija ei... Miehessä pari piirrettä, jotka häiritsivät. No mitkä ne piirteet olivat? Mitä täällä muiden pitäisi kommentoida, kun tuosta tekstistä ei saa mitään irti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi