Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusaamisesta- onko erityispalstaa kellään tiedossa?

Vierailija
24.02.2006 |

Tiedän Kiusattujen tuki ry:n mutta se on ymmärtääkseni suljettu (onko vielä?). Siitä paikasta olen itse saanut paljon hyviä vinkkejä aikoinaan mutta kaipaisin joko chatti-linjaa tai erikoispalstaa nimenomaan alle kouluikäisten lasten kiusaamisesta enkä ole löytänyt? Oletteko saaneet apua jostain tietystä palstasta ja jos, mistä? Oletteko itse kiinnostuneet sellaisista?

Kertokaa myös, oletteko kokeneet rauhallisten lastenne (mulla siis 2,7 v) kiusaamista koululaislasten taholta ja jos, miten olette asioita ratkaisseet? Mulla siis, kuten moni varmaan lukikin, kurja naapurikosto 9,5 vuotta kuluneena, mihin mikään ratkaisu ei ole auttanut yhtäkään mitään (kauas ei olla voitu muuttaa työpaikkasyiden tähden ja uhkailtukin, että kiusa jatkuisi sittenkin- ottaisivat selvää, missä asutaan ja jatkaisivat kumminkin- kiusaamiseen kuuluu iso joukko aikuisia ihmisiä ja joillain on isoja lapsia, koululaisia ja murrosikäisiä, joita opettavat meitä, lastakin kiusaamaan). Kertokaa, jos kukaan ollut missään samanmoisessa tilanteessa ja miten selvinnyt?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy keskustelupalsta koulu- ja työpaikkakiusaamisesta, olisiko apua?

http://www.verkkoklinikka.fi/discussion/list_groups_CUST.xsp?SID=30A931…

Vierailija
2/2 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei silloin ollut apua tähän ongelmaan, sillä siellä olivat nimenomaan koulu- ja työpaikkakiusatut, kuten otsikkokin sanoo, eivätkä muut. Katson silti taas! Ei sitä tiedä, vaikka nyt tilanne olisi toinen! Ihmisistähän, joita sinne sattuu tulemaan, se on kiinni kuitenkin! Kiitos paljon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän