Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko ihan pikkutarkka kun ärsyttää että mies meni ottamaan tatuoinnin?

Vierailija
26.05.2016 |

Itse olen ihan tatuointifree, eikä mulla ole mitään itse tatuointeja vastaan, mutta myönnän että mua ärsyttää miten huolimattomasti mieheni meni ottamaan tatuoinnin. Hän oli ottanut jonkun ei suuren, eikä minkään pienimmänkään, tatskan käsivarteensa hetken mielijohteesta, kun toissapäivänä kävi kaverinsa luona. Ja tämän lisäksi jonkun ruman paskan mustan pisteen sormeensa, joka oli vain kokeiluksi, jotta tietäisi miltä se tuntuu

Siis miten mua voi ärsyttää tämä näin paljon? Se piittaamattomuus, huolimattomuus, ajattelemattomuus, nämä ovat hänen ihollaan hänen lopun elämänsä ajan, miksei voinut miettiä edes hetkeä ennenkuin lähti tekemään jotain näin pysyvää? Entä jos hän katuukin sitä rumaa mustaa pistettä sormessaan, miksei VOI HELVETTI EDES MIETTIÄ MITÄ TEKEE ilman että ryntää vaan tekemään ilman sen pidemmittä puheitta. Miehen vastaus oli vaan että "ketä kiinnostaa", huokaus

Olenko ihan tyranni? Edelleenkään mulla ei ole mitään itse tatuointeja vastaan, mutta piittaamattomuus, huolimattomuus, ajattelemattomuus...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin ihmettelisin, jos mies menisi tekemään jotain noin hölmöä.

Onneksi ei ole pelkoa moisesta.

Vierailija
2/18 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyranni. Muuta kysyttävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kyllä paljon miehestä.

Ostaako tulevaisuudessa yhtäkkiä uuden auton kun lähti kaverilla käymään. Tai irtisanoutuu töistä. Mitä sitä sittenkään mahdollisen vaimon kanssa asioista sopimaan.

En tykkäis jos seurustellaan jo kunnolla. Sillin jutellaan isommista asioista toisen kanssa ennen toteutusta. Vaikka itse se päätös sitten tehtäisiinkin esim tatuoinnin ottamisesta.

Vierailija
4/18 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on aikuinen ihminen. Itsepa ihonsa kantaa.

Vierailija
5/18 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä et ole tyranni, ymmärrän sun ärsyttksen hyvin. Itsekin olisin vihainen vastaavassa tilanteessa. Ei siinä mitään, jos ottaisi jonkun fiksun tatuoinnin harkiten, mutta tuollainen impulsiivisuus on huolestuttavaa.

Vierailija
6/18 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että oli hetken mielijohde? Vaikkei olisi koskaan maininnut miettineensä tatuoinnin ottoa niin onhan se voinut käydä mielessä. 

Vierailija
7/18 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivinen kaveri. 

Vierailija
8/18 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on oikeus omaan vartaloonsa. Eli olet kyllä vittumainen tyranni.

Vierailija
9/18 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaako tulevaisuudessa yhtäkkiä uuden auton kun lähti kaverilla käymään. Tai irtisanoutuu töistä. Mitä sitä sittenkään mahdollisen vaimon kanssa asioista sopimaan.

En tykkäis jos seurustellaan jo kunnolla. Sillin jutellaan isommista asioista toisen kanssa ennen toteutusta. Vaikka itse se päätös sitten tehtäisiinkin esim tatuoinnin ottamisesta.

Parisuhteessa auton ostaminen vaikuttaa yhteiseen talouteen. Töiden lopettaminen myös. Tatuointi ei vaikuta kertakaikkiaan yhtään mihinkään. Tatuointi on "isompi asia" hyvin subjektiivisesti. Ei voi verrata auton ostamiseen.

Vierailija
10/18 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että oli hetken mielijohde? Vaikkei olisi koskaan maininnut miettineensä tatuoinnin ottoa niin onhan se voinut käydä mielessä. 

Siitä, kun hän sanoi sen olleen sen hetken ajatus

Vierailija
11/18 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehen impulsiivisuus näy muissa asioissa?

Vierailija
12/18 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sen hyvänen aika pois. En mäkään kysynyt tai puhunut mitään kun otin koko rinnan kokoisen kuvan ja toisella kertaa käsivarren.

Vierailija
13/18 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kommentti toi "impulsiivisuus on huolestuttavaa". Se on. Miksen osannut sanoa noin miehelleni kun ajeli tukkansa.

Vierailija
14/18 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, toi sun aloitus kertoi sun olevan kontrollifriikki tyranni.

Vierailija
15/18 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa auton ostaminen vaikuttaa yhteiseen talouteen. Töiden lopettaminen myös. Tatuointi ei vaikuta kertakaikkiaan yhtään mihinkään. Tatuointi on "isompi asia" hyvin subjektiivisesti. Ei voi verrata auton ostamiseen.

Impulsiivisuuttaan viittaa. Ja kyllä tatuointi on aika iso juttu. Siis auton voi myydä mutta tatuoinnin poisto on kyllä aika hankalaa. Todennäköisesti on loppuelämän katsottavana. Jos ennestään molemmilla olisi tatuointeja niin en pitäisi isona asiana. Mutta kyllä eka tatuointi on iso juttu ja pitäisi ymmärtää keskustella toisenkin kanssa. Paitsi jos ei piittaa toisen mielipiteestä lainkaan. Ja se olisi itselleni ehdoton suhteen loppu. En voisi luottaa siihen että toinen ei tee ominpäin isoja impulsiivisia päätöksiä. Joten olisi helpompi erota.

Vierailija
16/18 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että on suunnitellut sitä jo jonkin aikaa ja ei ole vaan sulle sitä kertonut. Tiesi että jos olisi niin kolme viikkoa ois joutunut kuuntelemaan "ei, ei, et saa, ei missään nimessä, miks, hullu, et raakastaaa mu-u-ua itkua, nyyh et halua vauvojakaan ja sitten sun pitää viedä mut Malediiveille ja ostaa äitille uusi laukku"-kohtauksia.

Peukut miehelle!

Vierailija
17/18 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse tosi ihmeissäni ja varmaan raivonakin, jos mies ottaisi tatuoinnin yhtäkkiä. Se varmaan liittyisi eniten ajatukseen siitä, että on luullut tuntevansa toisen perin pohjin. Jos mun mies ottaisi tatuoinnin, tulisi olo etten tunne häntä (vuosikausien yhteisen elämän jälkeen). Se vain olisi perin juurin outoa ja jotenkin epäilyttävää, miettisin varmaan toista naistakin aika nopeasti :D Että elääkö jotain kaksoiselämää josta minä en tiedä mitään.

Vierailija
18/18 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sen hyvänen aika pois.

Niin, tosi helppoa. Ei muuta kuin saippuaa ja tatuointi on poissa. Puf!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi