Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täti täyttää 70v mitä ihmettä lahjaksi

Vierailija
26.05.2016 |

On sellainen vähän muistamaton mökin Miina , ei käy missään , ei harrasta mitään, tavaraa ja kukkia on nurkat täynnä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata tietysti

Vierailija
2/13 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratian saunatakki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambian matka.

Vierailija
4/13 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huopa, kiinostava aikakauslehti tai herkkukori. Lahjakortti vaatekauppaan, kirjakauppaan tai kylpylään.

Siivouslahjakortti tai ikkunanpesulahjakortti.

Vierailija
5/13 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sybian

Vierailija
6/13 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitotestamentin ja testamentin tekoa voit suositella. Edullinen lahja.

Vierailija
7/13 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitotestamentin ja testamentin tekoa voit suositella. Edullinen lahja.

Muistathan neuvoa noin myös (toivottavasti) rakkaille vanhemmillesi.

Ohis

Vierailija
8/13 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini täyttää myös 70 v. juhannuksena. Olen nyt puolisen vuotta virkannut hänelle somaa torkkupeittoa, oma tekemä ja henkilökohtainen. Ottaisin minäkin muita lahjaideoita vastaan, sisaruksia riittää! :)

Vierailija
9/13 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortteja sellaisiin palveluihin, joihin eivät itse raaski ostaa, kun "on niin kallista" mutta jotka kuitenkin olisivat hyödyllisiä/ilahduttavia. Tavaraahan tuon ikäisillä on jo vaikka muille jakaa.  Esimerkiksi mummollemme, jolla on jo monenlaista vaivaa, olemme suvussa ostaneet jalkahoitoja, hierontaa, kevät/joulusiivousta, matkalahjakortteja (joko useampi yhdessä tai "varakkaammat" yksin) tai lupautuneet itse "lahjakortilla" siivousavuksi/leivontavuksi .... yms. Ja on tykännyt. Toiset isovanhemmat ovat hieman paremmassa kunnossa ja esimerkiksi lenkkeilevät vielä päivittäin. Tähän tarpeeseen heille on suvussa ostettu paremmat talvilenkkeilykengät ja lämpimiä kerrastoja. Siis sellaista, jota eivät itse niin raaski ostaa, mutta jota kuitenkin oikeasti tarvitsevat.

Vierailija
10/13 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisin matka Em. jalkapalloihin ja leikkokukkia.

Vierailija
11/13 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin 9 listasta unohtui myös ostettu/itse tarjottu remonttiapu sekä apu pihatöissä. Monet vanhukset asuvat (omakoti)taloissa, joita eivät itse jaksa hoitaa, mutta kuntoa pitäisi kuitenkin ylläpitää. Eli oman taidon/varallisuuden mukaan kaikkea ruohonleikkuusta lattiaremonttiapuun on ollut vaihtoehtona.

Vierailija
12/13 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lahjakortti johonkin kauppaan missä hän käy

Vierailija
13/13 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä puhutaan hoitokodeista ym. Aivan kuin 70v olisi automaattisesti toinen jalka haudassa. Oma äitini on 72v ja on yhä 5krt viikossa kokopäivätöissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi