Sain enemmän sosiaalisia yhteydenottoja ollessani ruskeasilmäinen
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
MItä sitten tapahtui?
Tajusin viihtyväni itsekin ruskeasilmäisenä. Harmi ettei ole rahaa hankkia piilareita. :(
Vaihteletko silmiesi väriä? Miksi et saa pitempää suhdetta, mitä vikaa sinussa on? :)
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat silmät on kaikkein sexyimmät.
Niin, sen huomasi miten jotkut oikein tahtoivat katsoa silmiin ja ihastella.
Vierailija kirjoitti:
Miten se värin vaihto onnistui?
Piilareilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sen huomasi miten jotkut oikein tahtoivat katsoa silmiin ja ihastella.
Ruskeat silmät näyttää kuin olisi laajentuneet pupillit joka on kiinnostuksen merkki. Siksi niitä on kiva katsoa ja niihin tunnetaan vetoa.
Oon saanut silmistäni aina outoja kommentteja. Olin 7v, niin aikuinen mies sanoi: Noiden silmien takia tulee moni mies juokseen junan alle. 14vuotiaana kuulin, että silmäni on kun natuketulla maaliskuussa. Ei välttämättä kivoja kommentteja lapselle sanottuna. Aikuisena osaa jo sanoa kipakasti takasin. T: Ruskeat silmät
Sini- ja vihersilmäisiä eli viileäsilmäisiä naisia pidetään yleensä vähän jääprinsessoina,hienoina, saavuttamattomina.
Ruskeasilmäisiä eli lämminsilmäisiä helpommin lähestyttävinä.
Mun kaverin uusia pähkinänruskeita silmiä katsottiin joskus tarkkaan ja hän kuvitteli että niitä ihastellaan, mutta totuus oli se että siniharmaan silmän reuna näkyi ruskean piilarin alta ja näytti karmivalta joten ihmiset katsoivat moneen kertaan että mitä silmälle tapahtunut mutta kukaan puolituttu tai tuntematon ei kehdannut kysyä asiasta :DDDD
Jep syvän ruskeat, lähes mustat silmät on ihanat. Sellaiset kellertävät ei (amber, hazel?). Tylsän harmaavihreäsilmäisenä olen aina haaveillut ruskeista silmistä ja yrittänyt piilareitakin (ei onnistu mulla, silmäni ovat liian pienet markkinoiden väripiilareille eikä kaikki piilarit ole tarpeeksi tummia). Ulkomaille muutettuani olen kuitenkin oppinut arvostamaan silmiäni, sillä moni ihastelee vaaleita silmiäni ja jotkut jopa mieltävät silmäni sinisiksi (jota ei tosiaan ole!). Vaaleasilmäisyyteen liittyy erilaisia uskomuksia ja ne mielletään eksoottiseksi (globaalista näkökulmasta). Esim.vihreäsilmäisissä on magiaa ja vaaleasilmäiset ovat puhdassieluisia, hyviä jne. Saan kaikeankaikkiaan enemmän kehuja silmistäni ulkomailla, jopa siis ihan keskieuroopassakin. Enää en haluisi vaihtaa silmienväriäni :)