Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Armeija kovetti mieheni

Vierailija
26.05.2016 |

Hänestä tuli etänen ja kylmä. Ei ole enää hellä ja lämmin mies kuten aiemmin. Ei kaipaa minua enää. Onko teillä vastaavia kokemuksia?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Jos olis totta, ap olis laittanu jobaloitukseen, että miehensä on argentiinalainen ja he aauvat Argentiinassa.

Vierailija
42/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkimmät pojut voivat saada psykoosinkin tai masentua intissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Etelä-Amerikassa mieheni kanssa ja täällä kai armeija hieman erilainen kuin Suomessa. En tarkemmin tiedä kun ei kerro. En muutenkaan ole perehtynyt armeijajuttuihin, mutta muutos hänessä herätti mielenkiintoni. Ap

Argentiinan armeija tunnetaan todella kovista otteistaan jotka juontaa juurensa natsisaksalaisees ss-koulutukseen. Esimerkkinä vaikkapa oman taistelukoiran kouluttaminen pennusta asti ja sen surmaaminen kuristamalla taistelussa koulutuksen päätösjuhlassa.

Vierailija
44/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että latinalaisessa amerikassa on joutunut kohtaamaan jotain sellaista, mikä on jopa jonkin verran traumatisoitunut. Moni reagoi suojaamalla itsensä juuri noin.

Keskustele ja ehdota terapeuttia. Sano samat mitä täällä - olet muuttunut, mitä on tapahtunut?

Vierailija
45/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallasvuo on sivari, terveydellisistä syistä. Ja Wahroosien yms aikana oikea sukunimi takasi pääsyn RUK:n vaikka olisi ollut mikä tunari tahansa. Vielä ysärin alussakin tuo nimi vaikutti, omalla RUK-kurssillani oli "kenraalisuvun" vesa, ns normijamppana ei AUK:ta pidemmälle olisi ollut mitään asiaa.

Itse olen ressuluti enkä niin hirmusti elämässä menestynyt, itseasiassa intin "johtamiskokemukset" veivät kaiken halun ottaa mistään muusta vastuuta kuin omista asioistani.

Vierailija
46/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni kävi iltalomilla huorissa :( siinä syy muuttuneeseen käytökseen.

Vierailija
47/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallasvuo on sivari, terveydellisistä syistä. Ja Wahroosien yms aikana oikea sukunimi takasi pääsyn RUK:n vaikka olisi ollut mikä tunari tahansa. Vielä ysärin alussakin tuo nimi vaikutti, omalla RUK-kurssillani oli "kenraalisuvun" vesa, ns normijamppana ei AUK:ta pidemmälle olisi ollut mitään asiaa.

Itse olen ressuluti enkä niin hirmusti elämässä menestynyt, itseasiassa intin "johtamiskokemukset" veivät kaiken halun ottaa mistään muusta vastuuta kuin omista asioistani.

Kun olin armeijassa,meillä oli komppaniassa eräs,itse asiassa kaikinpuolin  varsin epäsotilaallinen alokas. Ei valittu RAUK:hon.

Kaverin isä sattui kuitenkin olemaan eräs varsin tunnettu kenraali.

Eipä tarvittu kuin puhelinsoitto ja tiedustelu tilanteesta poikansa suhteen häneltä PU:lle (päivystävä upseeri), niin poikahan istuikin muiden lähtijöiden  mukana seuraavana aamuna RAUK:hon valittujen bussissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän