HÄPEÄN ylitse kaiken TATUOINTIANI
Mitä ihmettä mä teen!? Otin pari vuotta sitten tatuoinnin käteeni. Nyt olen hakeutunut konservatiiviseen suuryritykseen töihin. Haastattelussa tuli esille yrityksen kielto tatuoinneille ja lävistyksille. Olin ihan paniikissa ja aloin hävetä paidalla peittämääni tatuointia.
Miten pääsisin tuosta tatuoinnista eroon? Auttakaa!!!! Se uhkaa viedä minulta isopalkkaisen työn!!
Kommentit (19)
Mikään firma ei voi kieltää tatuointeja. Varsinkaan sellaisia, jotka saa vaatteilla piiloon.
Se lähtee kyllä laserilla. Voisitko sinnitellä pitkähihaisilla puseroilla sen aikaa, että saan sen poistettua? Teillä on varmaan pukukoodi, eli joka tapauksessa sulla on aina jakkupuku päällä, kesälläkin. Se pelastaa paljon. Jossain työssä jossa käsivarret olisivat esillä, paljastuisit heti.
Bisnesmaailmassa on muuten tosi paljon tatskattuja tyyppejä, ne vaan ei näy ne kuvat, kun ollaan aina puku / jakkupuku päällä ;)
🇺🇦🇮🇱
Miksi hemmetissä otit sen käteen? Itselläni ainoa tatuointi on alaselässä jossa tiedän sen olevan tarvittaessa piilossa ja näkyvän vain jos niin haluan.
Yritys ei voi syrjiä sua tatuoinnin perusteella, eikä antaa potkuja sen takia. Jos se on peitettävissä hihoilla niin mikä muka on ongelma? Älä nyt muiden asenteiden takia ala tatuointiasi häpeämään.
T. Nainen, jolla myös käsivarressa isohko tatuointi. Ikinä ole haitannut ketään.
Menee aiheen vierestä mutta täytyy sanoa, että tatuointi naisella on täydellinen turn off. Sorry. T. Businessman
Vierailija kirjoitti:
Miksi hemmetissä otit sen käteen? Itselläni ainoa tatuointi on alaselässä jossa tiedän sen olevan tarvittaessa piilossa ja näkyvän vain jos niin haluan.
Milloinka tuo alaselän tatuointisi näkyy ?
Uskon, että moni täällä yllättyisi miten paljon oikeasti tatskattuja ihmisiä on töissä näissä "konservatiivissa suuryrityksissä".
Jos tatskat on mahdollista peittää vaatteilla ja ulkonäkö on muutenkin neutraali ja miellyttävä töissä, niin siinä ei kyllä kauheasti naamasta näy onko tatskoja vaiko ei. Mahdolliset firman virkistysjuhlat jne. on helppo skipata jos tilanne vaatisi esim. uimapuvussa olemista.
Vierailija kirjoitti:
On tuossakin nyt järkeä ottaa tatuointi jota ei koskaan edes itse näe.
Itseään vartenhan tatuoinnit yleensä väitetään ottettavan.
Vierailija kirjoitti:
Menee aiheen vierestä mutta täytyy sanoa, että tatuointi naisella on täydellinen turn off. Sorry. T. Businessman
Aiheen vierestä tämäkin, mut ei oo varmaaan paljon pois tatskatuilta naisilta, jos joku "businessman" sanoo vauva-palstalla naisten tatuointien olevan turn off. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei päästy edes sivun verran ruotimaan aloittajan työpaikkaan liittyvää ongelmaa kun päästiin siihen tärkeimpään - panisimmeko aloittajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei päästy edes sivun verran ruotimaan aloittajan työpaikkaan liittyvää ongelmaa kun päästiin siihen tärkeimpään - panisimmeko aloittajaa?
Varsinainen seksipalsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuossakin nyt järkeä ottaa tatuointi jota ei koskaan edes itse näe.
Itseään vartenhan tatuoinnit yleensä väitetään ottettavan.
Ei kai sitä tarvitse koko aikaa tuijotella, vaikka se itseä varten olisi? En minä ainakaan tuijottele koko ajan alas päin vaatteitani, vaikka omaksi ilokseni tälläytynyt olisin.
Kyllä mun mielestä tatuointi on hyvä ottaa paikkaan mistä se ei näy jos ei halua.
Toivottavasti pomosi ei näe tätä sun aloitusta, koska voi ajatella sen jälkeen pahempana asiana sun avuttomuuttasi, kuin sun tatuointia! Kuten joku jo sanoikin; kvg.
On hyvä, että joudut häpeämään! Perheemme inhoaa tatuointeja, ne hirvittävät meitä.
Typerä provo.