Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro viimeisestiä "yhdenjutusta": koska, miten ja miksi, ja millainen mies

Vierailija
26.05.2016 |

Kerro viimekertaisesta yhdenyönjustustasi. Miksi päätit lähteä hänen matkaan, millainen mies ja miten mies lähestyi vai teitkö sinä aloitteen? Olisitko halunnut tavata uudestaan?

Yhdenyönjuttu tarkoittaa tilannetta kun et tuntenut aiemmin etkä tavannut uudestaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaita yhdenillanjuttuja ei ole kovin paljoa. Useimmissa tunnetaan etukäteen ja sitten tavataan vain sopivassa paikassa.

Vierailija
2/7 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuun 2011 alku. Perus baari-ilta. Poika/mies oli ihan söötti, vähän vaalea mun makuun. Tais olla joku jalkapalloharrastelija tai joku sellainen, mutta hän oli aloitteellinen koko jutussa. Sängyssä ei ollut mitenkään erityisen hyvä, tosin oli aika humalassa hänkin. Kumpikaan ei halunnut tavata uudestaan, aamulla vaan sanottiin heipat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha täällä on kysellä. AV mammat ei harrasta noita. He ovat koneella illat.

Vierailija
4/7 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kahdenillan juttu. Mielettömän kiihkeää seksiä, mieskin jo täpinöissään vaatteet päällä. Ja niin tykkään sellaisesta, kun miehen halu näkyy, kuuluu ja tuntuu. Itseäni nuorempi viriili mies. Jess.

Vierailija
5/7 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhtaita yhdenillanjuttuja ei ole kovin paljoa. Useimmissa tunnetaan etukäteen ja sitten tavataan vain sopivassa paikassa.

Ai ei? Kyllä minulla on aika paljon.

Viimeisin oli muistaakseni ulkomailla (Euroopan maa, ei mikään rantakohde tai sellainen mihin tehtäisiin ainakaan Suomesta tilausmatkoja). Hotellikuoleman vastapainoksi lähdin parille ja kun vaihdoin ensimmäisestä baarista toiseen niin liikennevalojen vaihtumista odotellessa nuorekas mies liittyi seuraan. Kysyi muistaakseni tiedänkö jonkun paikan siinä kaupungissa tai jotain, kun oli itsekin turisti (en tietenkään tiennyt). Mentiin yhdessä siihen pubiin, johon olin muutenkin matkalla, ja sieltä jatkettiin hotellihuoneeseeni.

Myöhemmin illalla hän paljasti lähteneensä siitä ensimmäisestä paikasta perääni, koska olin hymyillyt hänelle kuulemma niin kauniisti. Itse en muistanut häntä siellä ekassa paikassa edes nähneeni, koska olin hyvällä tuulella ja hymyillyt varmasti monelle muullekin.

En olisi halunnut tavata uudestaan, hän antoi kyllä sähköpostinsa mutta en koskaan laittanut viestiä.

Ja jos sillä jotain merkitystä on niin mainitaan nyt, että mieskin oli valkoihoinen heteromies, ei edes mikään gigolo vaan oli kyseisessä paikassa harrastamassa erästä urheilulajia.

Vierailija
6/7 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla kriteereillä joskus 2000-luvun alussa. Silloin oli kyllä useampi, en osaa vastata kysymyksiin. Pari vuotta olen taas sinkku ollut mutta eipä näköjään ole tullut (tyylipuhtaita) yhdenyönjuttuja harrastettua.

Vierailija
7/7 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppuna. Tissuttelin kotona kaljaa, mutta kun ne loppui, tuntui että paitsi että on vieläkin jano, niin miesseura ilman sitoumuksiakin kelpaisi. Lähdin lähibaariin ottamaan vielä muutaman tuopin.

Eihän siellä naisihmisen tarvi kauaa yksin olla, seuraa tuppautuu juttelemaan. Ensin tuli pari ympärihumalaista ällötystä, jotka tylytin pois. Sitten tuli yksi ihan fiksun keski-ikäisen miehen oloinen tyyppi, jonka kanssa oli mukava jutella.

Aloitteen tein minä. Kysyin ensin, kun vähän aikaa oli juteltu niitä näitä, että onko mies varattu. Ei ollut. Sanoin ihan suoraan että olen yöseuraa etsimässä, ja ilman sitoumuksia, ja että jos et ole samalla asialla niin mun täytyy käväistä vaikka tanssilattialla pyörähtämässä ja verkkoja vesille laskemassa ;) No, mies oli samalla asialla ja mentiin meille ja sekstailtiin. 

En todellakaan halua tavata uudelleen, koska en halua parisuhteita. Haluan vain seksiä ehkä kerran vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme