Naiset - pukeutukaa mekkoon. EI legginsejä ja teepaitoja kiitos
Venyneissä trikoissa kukaan ei näytä hyvälle. Ette kai tahdo ehdoin tahdoin olla rumia?
Kommentit (32)
Kyllä monikin näyttää leggareissaan aika hemmetin hyvälle. Itse ovat onnellisen tietämättömiä miten hyvälle.
M
Mekko päällä on liian helppo raiskata. Legginsit vähän suojaa ja vaikeuttaa sitä
Minä pidän aina mekkoa tai hametta kun säät sallii.
Kyllä mä silloin tällöin viikonloppuna pukeudun mekkoon. Arkena en liiku muualle kuin töihin ja raksalle ei mekko välttämättä ole kovin sovelias vaate. :D
Millä munalla sinä tulet sanelemaan, miten minun tulee pukeutua?
Ja säkö kuvittelit määräileväs toisten pukeutumista? :DDD
Hain eilen mekkoja joka kaupasta, en löytänyt edes yhtä, joka olisi sopinut mun päälle ja näyttänyt hyvältä.
Nyt on todella outoja vaatteita kaupassa ja jos löytyy joku kivan näkönen, kangas on huonoa.
EN PUKEUDU haluan näyttää rumalta. Ei naisen tarvi olla kaunis .
Kuule minä pukeudun vaikka muovisäkkiin jos haluan.
Aion pitää just leggingsejä ja t-paitoja kesällä. Mekkoakin kyllä joskus.
Voisitko itse hommata vähän paremmat lihakset? Rumaa jossei sulla oo kunnon lihaksia ja rusketusta!
Mekot on niin kivoja vaatteita, mutta kun on tosi vaikea löytää hyvä. Siis jos ei mitää trikooriepua halua. Tykkäisin kyllä, mutta nyt usein hame ja teepaita
Haluatko välttämättä katsella suonikohjuisia sääriäni?
Mä käytän arkena oikeen kunnon räsyvaatteita, mukavuus on kaiken a ja O. Hahah vituttaako!
Montako näitä toisten pukeutumisten määräilijöitä täällä on?
Täytyykin kaivella kaapin perukoita, jos löytyis leopardileggarit ja joku tajuvapaa t-paita kesän asusteiksi. Ja joka ikinen päivä pidän niitä, pesen yöksi, että ehtii kuivua. ;)
Ei pysty. Olen pitkä ja mulla on kamalan pitkät jalat ja sopivan pituisia mekkoja ei löydy paits maksimekot joten pillu ja perse vilkkuu jos vähänkään liikun vapaammin.
Ja nyt me päästiin jo toiselle sivulle, vaikka avaus on sellaisen henkilön tekemä, joka tuskin edes käy ulkona katsomassa, mitä niillä naisilla nyt taas onkaan päällä.
Taidampa ihan ap:n kunniaksi pukea päälleni legginsit ja jonkun homssuisen ja supermukavan t-paidan ;)
Mullapas onki tarpeeks itsevarmuutta näyttää aina ma-to rumalta :)
Missä sä pääset näkemään naisia?