Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Yllättikö Tempakan ulkonäkö?

Vierailija
24.02.2006 |

Minä voin sanoa, että yllätti totaalisesti! Olin aina kuvitellut, että Tempakka on samanoloinen kuin BB:n Kathy, mutta että mikä aito tätimäinen av-mamma T. onkaan!

Paljon lihavamman ja vanhemman oloinen kuin mitä olin kuvitellut.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, kun on kaksi pientä vauvaa.

Vierailija
22/41 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luhythiuksisiksi naisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hääparista sanoisin että onnellisilta näyttivät. Kauniit puvut,meikit ja kampaukset molemmilla.

Heitä Tempakka toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Onnea ja rakkautta avioliittoonne!

T.Siniperho joka ei jaksanut rekisteröityä.

Vierailija
24/41 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää Tempakan ja Alliisan perheelle ja jaksamista kahden vauvan arkeen! :)

Vierailija
25/41 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siromman ja naisellisemman sekä ennen kaikkea nuorekkaamman kuvan on Tempakka täällä itsestään antanut.

Vierailija
26/41 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rekkalesbo, jollaiseksi olin hänet kuvitellutkin.

Vierailija
28/41 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/41 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hienoa, että toisilla on kanttia juhlia rekisteröintiäkin ihan sukulaisten ja ystävien kesken, kyllä se monelle suomalaiselle on aika kova pala.

Jos asianosaiset lukevat tätä ketjua itse, niin hurjasti onnea teille!

Vierailija
30/41 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis, että häissä toinen viimeisillään ja samalla toinen paukauttaa olevansa raskaana.

Vierailija
31/41 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän on aivan minunnäköiseni, vain hiukan tummemmat hiukset hänellä. Mutta muuten ollaan hyvin samannäköisiä :)

Vierailija
32/41 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat oikein ottaneet elämäntehtäväkseen tuoda tarinansa kaiken kansan tietoisuuteen! Ovat olleet Hesarissa ja nyt vielä tämä. Onneksi en katso noin typeriä ohjelmia koskaan. Samaa kategoriaa kuin joku Marika Fingerroos ja muut idiootit!

Vierailija
33/41 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että niin moni on sanonut tätimäiseksi. En ole ennen tuollaista kuullut. Toisaalta on outoa, että jonkun pukeutumis- ja meikkaus- sekä kampaustyyliä arvioidaan häissä nähdyn perusteella.

Vierailija
34/41 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoimaan kun hänestä/heistä kirjoitettiin,olet tainnut olla anonyyminä palstalla aiemminkin???

Vierailija
35/41 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs " A-tyttö" ?

Eikös jo parin viikon(?) päästä ole kakkosen l.a?

Vierailija
36/41 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alliisa huomasi täällä satuhäiden linkin ja tulin katsomaan. Totta hemmetissä haluan muistella häitämme =)

Aina silloin tällöin olen käynyt täällä piipahtamassa, mutta alkoi taas pahasti kypsyttää kun pari päivää sitten kysyin, miten paljon kestovaippoja kannattaisi ottaa synnärille mukaan, niin siitäkin AV:laiset saivat aikaan muhkean riidan =)

Vierailija
37/41 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä Alliisalla vähän yrmeä perusilme kuvissa, mutta kaunis nainenhan tuo on.

Ei ole varmaan aina helppoa olla lesbopari Suomessa, vaikka Helsinki aika avomielinen ilmapiiriltään taitaa ollakin.

Tsemppiä teille molemmille + lapsille!

Täällä Hollannissa tunnen parikin lesbo- tai homoparia, joilla on lapsia, ja hyvin menee kaikilla...

Olisitte tulleet tänne pitämään häänne, niin olisitte saaneet kirkkovihkimisen.

Vierailija
38/41 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin olin kuvitellut että molemmat olisivat pieniä, siroja ja muodikkaasti pukeutuneita, mistähän lie kuvitelma tullut? tempakka näytti kovasti yhdeltä työkaveriltani, neljän lapsen lestaäidiltä...

mutta todella rohkea veto mennä lesboparilta viettämään häitään telkkariin ja kaikki kunnia heille siitä!

Vierailija
39/41 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja taalta kaukaa, musta sinulla ja Anulla on pokkaa ja itsetuntoa esiintya omalla naamalla ja nimella. Tsemppia perhe-elamaan! ja ei kannata paljon miettia mita av:lla vauhkotaan, kiva, etta kestoilusta on tullut teidan " juttu" !

Vierailija
40/41 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millä ihmeen tavalla Tempakka muka oli lihava??? Sehän oli raskaana!!! :D Eikä varmasti ole Tempakka eka av-mamma joka lihoisi raskauden aikana parikymmentä kiloa ;) Musta kyllä käsivarsista ja sivukuvista (leuan alta) näki selvästi ettei Tempakka mikään lihava ole, puku kyllä korosti aika lailla vatsaa ja teki Tempakasta kuvissa paljon isomman oloisen. En tietenkään tiedä minkä kokoinen Tempakka ilman tuota muhkeaa prinsessapukua ja raskautta on.

Mutta hei antakaa olla, kaikesta sitä täälläkin ketju aloitetaan...