Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rahan siirto eri pankin tilille

Vierailija
26.05.2016 |

Onko mitään keinoa siirtää rahaa OP:n tililtä Nordean tilille niin että rahat olisivat varmasti perillä samana päivänä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin lataa puhelimeensa mobile payn ja ottaa sen käyttöön pankkitunnuksilla ja pankkikortin numerolla. Maksuton ja ainoa miten raha siirtyy heti. Käytän paljon!

Vierailija
2/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummatkin lataa puhelimeensa mobile payn ja ottaa sen käyttöön pankkitunnuksilla ja pankkikortin numerolla. Maksuton ja ainoa miten raha siirtyy heti. Käytän paljon!

Kuulostaa melkein liian hyvältä ollakseen totta! Luulen kyllä että vuokranantajani ei tuohon suostu :|

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai käyt nosto/Otto-automaattilla. Nostat toiselta tililtä ja talletat toiselle. Siis jos omat tilit kyseessä.

Vierailija
4/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai käyt nosto/Otto-automaattilla. Nostat toiselta tililtä ja talletat toiselle. Siis jos omat tilit kyseessä.

Ei ole omat tilit, vaan vuokranantajan tilille pitäis saada rahaa siirrettyä.

Vierailija
5/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on joku maksullinen pikasiirto-palvelu samana päivänä tehtäviin rahansiirtoihin. En tosin ole itse käyttänyt, olen vain huomannut sellaisen hakutuloksissa kun olen googlettanut siirtoaikoja.

Vierailija
6/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuokranantajan on saatava raha tänään, niin maksa käteisellä. Tai jos joltain kaverilta löytyy nordean tili, niin pyydä kaveria maksamaan ja maksa kaverille käteisellä/tilisiirrolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän