Ääh, pitäis lähtee Monacoon, mut ei millään jaksais..
Mies on jossain tapaamisissa koko viikonlopun ja mun pitäis olla mukana. Siel on jotkut ralli-kisat tänä vklna, ei oikeen nappais. Ne miehen kaverit ja niiden vaimot (ja tuo mieskin) on siis kaikki mua jotain 30 vuotta vanhempia, pitäskö niitten kaa jaksaa nii monta päivää... Kai mä sit meen vaan shoppaileen.
Kommentit (19)
Kieltämättä Monaco on aika tylsä paikka, oon ollut työmatkalla pari kertaa. Liian siisti ja kliininen, ei kunnon katuelämää. Lennä sieltä vkl ajaksi Marseilleen, isompi, kauniinpi ja elävämpi paikka.
Bussilla lyhyt matka Nizzaan, tee päiväretki.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä Monaco on aika tylsä paikka, oon ollut työmatkalla pari kertaa. Liian siisti ja kliininen, ei kunnon katuelämää. Lennä sieltä vkl ajaksi Marseilleen, isompi, kauniinpi ja elävämpi paikka.
Meinaat ettei siellä ole "katuelämää" Monacon F1 -kisan aikana, kun maailman kerma kokoontuu sinne :)?
Mee ap juomaan sampanjaa sinne veneen kannelle biksuissa. Oliko sun poikkiksen nimi esim. Salonoja? Saat Räikkösen Mintusta shoppailuseuraa.
Ei ole oikein shoppailumesta mutta kyllä sielä päivän-pari saa kulumaan. Nauti auringosta, terasseista, kiva satama, sielä mäellä hallintorakennukset ja hieno näköala. Tai ota pädi tai kirja mukaan.
Mitenköhän perus Suomi-juntilla on varaa shoppailla Monacossa?
Aina voi unelmoida.
0/5
Wikipedilla pääsee niin helposti, vaikka Aruballe. Kysykää vaikka ammattivalittajalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikein shoppailumesta mutta kyllä sielä päivän-pari saa kulumaan. Nauti auringosta, terasseista, kiva satama, sielä mäellä hallintorakennukset ja hieno näköala. Tai ota pädi tai kirja mukaan.
Niin, siellä on tänä viikonloppuna Monacon GP ja koko mesta on pakattu aivan täyteteen ihmisiä. Saa olla iloinen, jos mahtuu jollekin terassille. Hinnat ovat varmaan kolminkertaiset jo ennestään kalliisiin. Lisäksi liikkuminen on rajattua - katuja ja alueita suljettu jne. Sataman ovat miehittäneet julkkisten jahdit, mutta julkkisbongailuun toki oiva viikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
Aina voi unelmoida.
0/5
Tää onki se Didemi vai mikä se oli. Äääh, ei millään jaksais, onx pakko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat ettei siellä ole "katuelämää" Monacon F1 -kisan aikana, kun maailman kerma kokoontuu sinne :)?
Mee ap juomaan sampanjaa sinne veneen kannelle biksuissa. Oliko sun poikkiksen nimi esim. Salonoja? Saat Räikkösen Mintusta shoppailuseuraa.
Joo, Salonojan naisystävä on varmaan 30 vuotta nuorempi, eli 9- vuotias...
Ei siellä mitään pysty tekemään nyt viikonloppuna, kun niiden "rallien" takia on kaikki paikat jumissa. Ei liikennekulje yms. Ellette sitten veneellä ole koko viikonloppua.
Äh, I feel for you! Mä olen miehen mukana New Yorkissa kun sillä on 2 VIIKON työmatka :/ Samaan aikaan kaikki laittelee Facebookiin kuvia siitä miten kiva sää Suomessa on. Kävin äsken Macy'sissa shoppailemassa ja odotan taksia, että pääsisi takaisin huoneistohotellille... En tasan lähde tänään enää ulos, lojun vaan kylpyammeessa ja juon kuohuviiniä. Miehellä menee taas kuulemma iltaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Äh, I feel for you! Mä olen miehen mukana New Yorkissa kun sillä on 2 VIIKON työmatka :/ Samaan aikaan kaikki laittelee Facebookiin kuvia siitä miten kiva sää Suomessa on. Kävin äsken Macy'sissa shoppailemassa ja odotan taksia, että pääsisi takaisin huoneistohotellille... En tasan lähde tänään enää ulos, lojun vaan kylpyammeessa ja juon kuohuviiniä. Miehellä menee taas kuulemma iltaan asti.
Hei oletkohan se suominainen, jonka näin äsken Macy'sin VIP-aamussa? Olalla Chanel flap bag ja kuulin, kun puhui suomea puhelimeen?
Vierailija kirjoitti:
Vai että kävit äsken Macy's:ssa shoppailemassa..? =)
Kello on New Yorkissa 04:52 aamulla kun tuon tekstin kirjoitit, eli aika aikaisin olet liikkeellä..! Ne varmaan aukaisi Macy's:kin ihan vaan sinua varten?
Vierailija kirjoitti:
Aina voi unelmoida.
0/5
Minä olen perusjuntti, olen käynyt Monacossa ja shoppaillut koko lompakon tyhjäksi yhdessä päivässä. Mukaan tarttui tosin vain jäätelö ja matkamuistomagneetti, mutta eipä minulla ollutkaan kuin 5€ seteli mukana, kun Nizzasta lähdettiin päiväreissulle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siellä on tänä viikonloppuna Monacon GP ja koko mesta on pakattu aivan täyteteen ihmisiä. Saa olla iloinen, jos mahtuu jollekin terassille. Hinnat ovat varmaan kolminkertaiset jo ennestään kalliisiin. Lisäksi liikkuminen on rajattua - katuja ja alueita suljettu jne. Sataman ovat miehittäneet julkkisten jahdit, mutta julkkisbongailuun toki oiva viikonloppu.
Vai formulat... no siinä tapauksessa pysyisin pois Monacosta, liikaa ryysistä ja hulinaa.
Siinä lähellä Ranskan ja Italian puolella rauhallisia pikkukyliä - sinne pakoon väentungosta jos vaan kehtaa karata miehen kisoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei oletkohan se suominainen, jonka näin äsken Macy'sin VIP-aamussa? Olalla Chanel flap bag ja kuulin, kun puhui suomea puhelimeen?
Olen!! Voi että, olisit tullut juttelemaan! Mietinkin tänään onkohan esim. Facebookissa jotain "suomalaiset new yorkissa" -ryhmää, josta saisi seuraa vaikka drinkeille.
Mä voisin lähtee.