Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Aina kun jollakin on ongelmia toisen sukupuolen kanssa, selitykseksi annetaan, että sä et nyt yritä oman tasoisiasi ihmisiä / sää nyt vaan yrität liian tasokkaita ihmisiä. Miten Laasasen silmänkääntötemppu onnistui ja naiset lähtivät mukaan? Silti lassukka on muka haukkumasana vaikkka naiset tekevät samaa.

Kommentit (20)

Vierailija

Ei milloinkaan. He jotka puhuvat kuin lassukat, eivät ole feministejä. Feministit eivät halua tasoja, vaan miehiä jotka kohtelevat naisia hyvin ja tasavertaisesti, ilman vihaa, alentamista ja väkivaltaa.
Ulkonäkökeskeiset tai/ja materialistit miettivät sitten muita juttuja, mutta se ei taas kuulu feminismiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei milloinkaan. He jotka puhuvat kuin lassukat, eivät ole feministejä. Feministit eivät halua tasoja, vaan miehiä jotka kohtelevat naisia hyvin ja tasavertaisesti, ilman vihaa, alentamista ja väkivaltaa.
Ulkonäkökeskeiset tai/ja materialistit miettivät sitten muita juttuja, mutta se ei taas kuulu feminismiin.

Oletko muka joskus tavannut ihmisen joka kohtelee kaikkia ihmisiä tasaveroisesti?

Vierailija

Omaksuin lopulta, koska olen lukenut tätä liian kauan. Nykyisin en enää tee aloitteita miehille, koska pelkään miesten arvioivan "tasoni" nanosekunnissa ja se vie oikeastaan kaiken ilon kevyestä flirtistä ja tutustumisesta :( Etsin aiemmin aina sellaista miestä, jonka kanssa olisi mukavaa viettää aikaa.

Lisäksi palstan mukaan olen aina yrittänyt liian tasokkaita miehiä, eli oikeammin minulle riittävän alhaista miestä ei ole edes olemassa.

Vierailija

En ole irl kenenkään kuullut puhuvan tasoista. Kuulin näistä ensimmäistä kertaa vasta täällä av-palstalla, kuten myös Laasasen ajatuksia kävin lukemassa tämän foorumin kautta. Pitäisikö jengin vaan mennä tuonne pihalle. Siellä niitä tasoja ei tunnu olevan ainakaan niin rajusti rajattuna kuin täällä internetissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oletko muka joskus tavannut ihmisen joka kohtelee kaikkia ihmisiä tasaveroisesti?

Olen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eihän se lassukka kuten ei feministikään ole haukkumasana, jokaisella on käsitys mitä niillä tarkoitetaan.

Ei sinulla muuhun teksiin ollut mitään huomauttamista?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole irl kenenkään kuullut puhuvan tasoista. Kuulin näistä ensimmäistä kertaa vasta täällä av-palstalla, kuten myös Laasasen ajatuksia kävin lukemassa tämän foorumin kautta. Pitäisikö jengin vaan mennä tuonne pihalle. Siellä niitä tasoja ei tunnu olevan ainakaan niin rajusti rajattuna kuin täällä internetissä.

Ai, kyllä minulle pari miestä on tasoista maininnut puheissaan. Pitääkö erikseen kertoa, että tuikitavallisia miehiä, normaalit sosiaaliset suhteet yms.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se lassukka kuten ei feministikään ole haukkumasana, jokaisella on käsitys mitä niillä tarkoitetaan.

Ei muuta kuin että yhden henkilön mielipiteille annetaan turhan paljon arvoa. Olkoon tutkija tai mikä lie.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minä olen, useita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin että yhden henkilön mielipiteille annetaan turhan paljon arvoa. Olkoon tutkija tai mikä lie.

Ei ole tutkija. On viisikymppinen pitkäaikaistyötön mies Jyväskylästä. Edes terve.fi -palvelu ei enää julkaise hänen blogikirjoituksiaan, Uudesta Suomesta hän lensi pihalle jo paljon aikaisemmin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ai, kyllä minulle pari miestä on tasoista maininnut puheissaan. Pitääkö erikseen kertoa, että tuikitavallisia miehiä, normaalit sosiaaliset suhteet yms.

Varmaan sitten ovat sitten eri sosiaalisista suhteista kuin minä, vaikka joka ilta olen "työn" puolesta liikkellä, ja tapaan ihmisiä.

Jotenkin kuvittelen tasoista puhuvat miehet joiksikin puuhelmigeelitukiksi, mutta saatan olla väärässä. Luultavasti syy on se että saatan liikkua liian boheemeissa ympyröissä, joissa ihmiset ovat jotenkin niin lapsellisia kai sitten että eivät ole vielä havahtuneet tähän meininkiin joissa ihmiset laitetaan eri tasoille.

Montako näitä tasoja on? Joku 1-10 luokitus?

Vierailija

Moi Henry! Pitääkö saada lisää aineistoa niihin "tutkimuksiin"? Voit sitten taas kirjoittaa kuinka " kaikki" aavee mammat ovat samaa mieltä asioista ja voit sitten näillä vastauksilla todistella väitteesi.
Yks vastaus ja se todistaa kuinka feministit ajattelevat kuin lassukat.

Vierailija

Mä oon kuullut tasoista myös irl, mutta vain kahdelta taholta: miehiltä jotka ovat pleijereitä ja pitävät itseään alfauroina ja jumalan lahjana naisille tai sitten niiltä "tavallisilta kunnon miehiltä" jotka ovat yksin ja ihmettelevät kun eivät kelpaa naisille. Silloin on kai jotenkin helppo tukeutua tällaiseen taso-ajatteluun.

Onneksi elän sellaisessa kuplassa jossa ihmiset tutustuvat toisiinsa ihmisinä ilman tarvetta lokeroida muita tietyn tasoisiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Varmaan sitten ovat sitten eri sosiaalisista suhteista kuin minä, vaikka joka ilta olen "työn" puolesta liikkellä, ja tapaan ihmisiä.

Jotenkin kuvittelen tasoista puhuvat miehet joiksikin puuhelmigeelitukiksi, mutta saatan olla väärässä. Luultavasti syy on se että saatan liikkua liian boheemeissa ympyröissä, joissa ihmiset ovat jotenkin niin lapsellisia kai sitten että eivät ole vielä havahtuneet tähän meininkiin joissa ihmiset laitetaan eri tasoille.

Montako näitä tasoja on? Joku 1-10 luokitus?

Eivät ne miehet sentään numeroita heitelleet, mutta kertoivat mm. naisten iskemisen vaikeudesta, siitä miten minulla pitäisi olla aina miehiä tarjolla koska olen nainen ja perusteistaan millaisia naisia lähestyvät itse (liian tasokkaat no-no).

Vierailija

Säälittää seurata miten laasaslaiset ampuvat itseään jalkaan kerta toisensa jälkeen. Ehkä he kokevat tasoajattelun istuttamisen naisille jotenkin voittonaan mutta mä en käsitä miten kukaan voi nähdä sen voittona että iso joukko miehiä (?) seisoo jo valmiiksi hartiat lysyssä ja alahuuli rullalla ja ilmoittavat ihan itse olevansa "alemman tason miehiä". Ja sitten oikein jankkaamalla jankkaavat kunnes naisetkin rupeavat ajattelemaan heistä näin. Koettakaa pojat soveltaa tätä vaikka työelämään... Apinan raivolla hokisitte että minä olen alemman tason työntekijä, olen kiltti ja kunnollinen mutta ilkeät työnantajat ei ota mua töihin, mikä on kun ei kelpaa! Ja sitten oikein vängällä vaatisitte että jo koulussa ruvetaan opettamaan kuinka alemman tason työntekijät ei koskaan tuu saamaan duunia. Mitä ihmeen hyvää tällaisesta voisi seurata kenellekään?

Vierailija

^ Minusta juuri naisille on yritetty rummuttaa, että tasojen mukaan naiset pariutuvat liian hyville miehille ja naisen tulisi ottaa ensimmäinen mies, joka huolii. Aivan sama millainen mies on, koska se kertoo aina vain oman tasosi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Säälittää seurata miten laasaslaiset ampuvat itseään jalkaan kerta toisensa jälkeen. Ehkä he kokevat tasoajattelun istuttamisen naisille jotenkin voittonaan mutta mä en käsitä miten kukaan voi nähdä sen voittona että iso joukko miehiä (?) seisoo jo valmiiksi hartiat lysyssä ja alahuuli rullalla ja ilmoittavat ihan itse olevansa "alemman tason miehiä". Ja sitten oikein jankkaamalla jankkaavat kunnes naisetkin rupeavat ajattelemaan heistä näin. Koettakaa pojat soveltaa tätä vaikka työelämään... Apinan raivolla hokisitte että minä olen alemman tason työntekijä, olen kiltti ja kunnollinen mutta ilkeät työnantajat ei ota mua töihin, mikä on kun ei kelpaa! Ja sitten oikein vängällä vaatisitte että jo koulussa ruvetaan opettamaan kuinka alemman tason työntekijät ei koskaan tuu saamaan duunia. Mitä ihmeen hyvää tällaisesta voisi seurata kenellekään?

Kysehän oli siitä, että naiset ovat _itse_ omaksuneet ajattelun ja käyttävät sitä lyömäaseena varsinkin miehiä vastaan, mutta myös suhteistaan valittavia naisia kohtaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kysehän oli siitä, että naiset ovat _itse_ omaksuneet ajattelun ja käyttävät sitä lyömäaseena varsinkin miehiä vastaan, mutta myös suhteistaan valittavia naisia kohtaan.

Päinvastoin. Montako kertaa täälläkin on haukuttu naiset lyttyyn kun tapailu on päättynyt ja kommentoijien mukaan vika on aina naisen alhaisessa tasossa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat