Vierailija

En pääse tän yli millään. Oltiin miehen vanhempien mökillä viikonloppuna. En olis halunnut ulos mutta mies pakotti kävelylle. Joku melkeen kilometrin lenkki metsässä. Siellä oli hyttysiä ja vaikea maasto, sellainen kärrypolku. Mulle tuli hiki ja hengästyin. Niin epämukava kokemus ja paha mieli että sain paniikkikohtauksen ja aloin hyperventiloida. Mies vaan oli et tuu jo sieltä! Takasin mökissä näin et mua oli hyttyset syöneet. Itkin makkarissa loppuajan. Nyt mies ei ole soittanut moneen päivään. Ollaan tapailtu 4kk. En vaan pääse yli tästä ja nyt vielä pelkään et mies jättää. Mitä tekisitte minun tilanteessa?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Hakisin mielenterveysapua. Vaikutat aikamoiselta ansarikukkaselta, jos melkein kilsan reissu suomalaismetsässä ja pari hyttysenpuremaa saa sinut hyperventiloimaan.

Ei se tietenkään kauhean kiva ole, jos tuntuu, ettei toinen ymmärrä sun ahdistustasi, mutta ei tuosta ahdistuminen nyt terveen ihmisen toimintaa olekaan, siksi kannattaa hakea apua. Hyperventilointikohtauksia ja ahdistusta voi ja kannattaa hoidattaa, ne rajoittavat nyt sinun normaalia elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hiki tuli ja hengästyit kilometrin matkalla?

Se lisäksi, että olet mt-ongelmainen olet ilmeisesti myös jumalaton läski. Eiköhän se mies ole menneisyyttä ja hyvä hänelle niin. 

Vierailija

Miten olet tähän asti selvinyt jos jo vappuna on niin paljon hyttysiä että et pysty elämään asian kanssa?

Kannattaa varmaan vetäytyä pääsiäisenä horrokseen ja nousta ylös taas joskus lokakuussa.

Toivottavasti tuo oli provo ja jos ei ollut, niin toivottavati mies tajusi jatkaa matkaa.

Vierailija

Mä en vaan tykkää olla ulkona pitkiä aikoja. Tulee epäsiisti olo ja naama alkaa kiiltää. Tai siis olisin halunnut istua siinä terassilla missä oli sellaiset sohvat. Eikä mulla edes ollut mitään sopivia kävelykenkiä, kahdet korkkarit (sellaset kiilamalliset punotut), valkoset reebokin lenkkarit mitä en halunnut liata ja hawaianasit. Lainasin sit jotain niiden kumppareita *yöks*

Vierailija

Kuule tajusiko mies että sait paniikkikohtauksen jos meni jo edellä ?

Jos mies nauttii ulkoilusta ym ja sinä et voi sitä sietää lienee tosiaan paikallaan miettiä tulevaisuutta. Meillä kumpikin viihtyy kävelyllä metsässä jne. Meillä kumpikin sitten inhoaa jossain festareilla tai isoissa juhlissa olemista ja liikkumista ja siellä voisikin jo ahdistaa. Mutta niinpä vietämmekin enemmän aikaa metsässä mitä festareilla ja vastaavissa.

Vierailija

Ei ollut vappuna vaan viime vkl. Ja enkä ole läski vaan laiha. En vaan tykkää kävellä metsässä. Omalla mökilläkin oon aina sisällä tai terassilla. Tai otan aurinkoo laiturilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kandeeko mun soittaa miehelle ja kertoa miten paha mieli mulle oikeesti tuli?

Nyt oon vaan tekstaillu jotain niitä näitä.

Kuulostaa huonolta provolta mutta noin yleisesti ottaen, kommunikointi on yleensä ihan hyvä juttu.

Vierailija

:D :D Teiniprinsessa hyperventiloi itikanpuremasta mökkimetsässä lainakumpparit jalassa :D  Ei mikään ihme ettei mies ole soittanut. 

Vierailija

Menit mökille mukanasi parit korkkarit, ja kengät, jotka eivät saa likaantua? Äly hoi :D mielenkiinnosta, missä ajattelit mökillä käyttää korkokenkiä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kandeeko mun soittaa miehelle ja kertoa miten paha mieli mulle oikeesti tuli?

Nyt oon vaan tekstaillu jotain niitä näitä.

Jos soitat niin älä puhun sinun pahasta mielestä vaan pyydä anteeksi että järjestit kohtauksen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onpa teillä palstamammoilla mukavat miehet, jos oisin homo niin takuuvarmasti yrittäisin. NOT.

M22

Olet varmaan just sopiva tuolle ketjun aloittajalle. Voitte yhdessä hyperventiloida ja kirkua kun hyttynen yrittää terassille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
:D :D Teiniprinsessa hyperventiloi itikanpuremasta mökkimetsässä lainakumpparit jalassa :D  Ei mikään ihme ettei mies ole soittanut. 

Olen kyllä 27 vuotias. Ja eikös kaikki naiset ansaitse olla vähän prinsessoja?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat