Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Sandokai

Onko tällaisia miehiä muilla? Meillä ei todellakaan pihdata seksistä. Monesti olen antanut vaikka ei itsellä olisi ollutkaan halujacsillä hetkellä. Olen ajatellut että mielelläni tuotan toiselle mielihyvää. Ja näitä minun puolelta tulevia kieltäytymisiä on super harvoin, mies on aina valmiina ja yleensä ehtikin ehdottamaan mua ennen.

Mutta tuo eilinen oli kyllä outo juttu. Ruperii kiukuttelemaan kuin pieni poika ja painostamaan. Olin itse rauhallinen ja kysyin että eihän se voi niin mennä että toinen painostetaan seksiin. Päätös täytyy olla yhteinen. En ymmärrä tuollaista...

Nyt lähti aamusta töihin. Ei puhunut koko aamuna yhtään mitään. Ei katsonut päälle ka kulki ohi. Lähti töihin ovet paukkuen.

Kommentit (14)

Vierailija

Jep. No leppyy viimeistään heti kun seuraavaksi saa.
Älä välitä. Toi on superlapsellista, mutta ehkä me kaikki välillä ollaan?
Mäkin kiukuttelen välillä ihme asioista kun asiat ei mene niin kuin MÄ haluan...

Sandokai

Mä rupeen vaan olen aika väsynyt. Ollaan oltu yhdessä reilu 2 vuotta. Hiljalleen näyttää menevän asiat siihen suuntaan monissa asioissa että jos en ole samaa mieltä miehen kanssa niin riita tulee. Ja syy on jotenkin tavalla tai toisella minun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla oli nuorena avomies joka suuttui jos ei saanut seksiä.
Muistan vieläkin sen kun kärsin jostakin kauheasta oksennustaudista ja mies kiukutteli kun ei saanut seksiä.
Se mies oli sellainen tyyppi että veti herneet nenään jos joku asia ei mennyt niinkuin herra halusi.
En ymmärrä miten jaksoin 4 vuotta sitä suhdetta 😕

Vierailija

Seksi on vaan niin helppo tapa pitää mies tyytyväisenä että teen alotteita enemmän kuin mies jaksaisi.
Nyt se on koko ajan vähän varpaillaan että saanko tarpeeksi.

Vierailija

On kokemusta ja oksettaa sellainen käytös. 9/10 kerrasta olen halukas, aina ei vaan jaksa ja jos tuloksena on miehen suuttumus niin tulee sellainen olo, että ei mies näe minussa kuin seksin tarjoajan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On kokemusta ja oksettaa sellainen käytös. 9/10 kerrasta olen halukas, aina ei vaan jaksa ja jos tuloksena on miehen suuttumus niin tulee sellainen olo, että ei mies näe minussa kuin seksin tarjoajan.

Lisäksi vielä, että on tapahtunut kahden miehen kanssa tätä. Toinen ei painostanut sanallisesti vaan fyysisesti, eli kättä housuihin tai kourimista senkin jälkeen kun olin jo kieltänyt. Oli pakko lähteä pois kokonaan tilanteesta. Toisella satunnainen kieltäytyminen johti mököttämiseen ja pahoihin katseisiin. Nykyisin menisi kerrasta poikki jos mies käyttäytyisi noin kun ei kerran saa seksiä.

Vierailija

Meillä välillä molemmin puolin kiukkuilua eri aikoina jos toisella kova panetus päällä ja toinen ei suostu. Mut sit toimitaanki niin, ettei yhdyntää harrasteta vaan suoritetaan toisen panetus muulla tavalla pois. Sillä pysyy suhde virkeänä ja molemmat tyytyväisenä, eikä seksi ole aina pelkkää yhdyntää! ;)

Vierailija

Veikkaisin, että tuollainen mies hankkii seksinsä jostain muualta. Itse kyllä siedän kieltäytymiset, mutta kyllähän se syö miestä, kun kieltäytymisestä tulee tapa. T. M44

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä välillä molemmin puolin kiukkuilua eri aikoina jos toisella kova panetus päällä ja toinen ei suostu. Mut sit toimitaanki niin, ettei yhdyntää harrasteta vaan suoritetaan toisen panetus muulla tavalla pois. Sillä pysyy suhde virkeänä ja molemmat tyytyväisenä, eikä seksi ole aina pelkkää yhdyntää! ;)

Kyllä se tuntuu aika ahdistavalta, että kipeänä, krapulassa tai kuolemanväsyneenä täytyisi hoitaa toisen panetus pois siksi, että muutoin toinen muuten suuttuu tai alkaa painostamaan.

Vierailija

Meillä oli samantapainen tilanne eilenillalla. Mies ois halunnu mut mulla oli nii turvonnu ja väsyny olo et ei vaa jaksanu. Sanoin et harmittaa kun ei pysty mies vaan sano et tapahtuuhan sitä kaikille ja meni koneelle ja mä aloin nukkumaan. No proplem. :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat