Voiko e-pillerit lopettaa kesken liuskan?
Minulla pillerit aiheuttaa masennusta. Tuntuu etten voi syödä noita enää päivääkään, 9kk takana ja kohta varmaan tapan itseni. :(
Olisi vielä pari viikkoa jäljellä. Haluaisin vain elää taas normaalisti.
Kommentit (12)
Mikä merkki? Minulla Yaz ja Gestodilat aiheuttaneet molemmat masennusta, mutta Gestodilat niin rajusti että olin itsekin itsetuhoinen ja en nähnyt elämässä mitään järkeä.
Ota huomioon, että saattaa mennä jopa vuosi ennen kuin hormoonitoiminta normalisoituu. Saatat mennä vain ojasta allikkoon jos olet pahasti masentunut.
Ekat kuukaudet on pahimpia.
Terapiaan! Ei mitkään e pillerit tuollaista aiheuta
Voi lopettaa, mutta voit tulla raskaaksi jos olet vastikään harrastanut seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut?! Ihan oikeasti voi tulla, siittiöt elävät sen viikon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äääh... Kun ei kukaan aikuinen ihminen oikeasti raskaudu noin helposti... Joku teini nyt tulee raskaaksi hipaisustakin, mutta parinkympin jälkeen tarvitaan jo oikeasti yritystä ja ovulaation ajankohdan tarkkaa seuraamista. Varsinkin jos on käyttänyt hormoniaalista ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äääh... Kun ei kukaan aikuinen ihminen oikeasti raskaudu noin helposti... Joku teini nyt tulee raskaaksi hipaisustakin, mutta parinkympin jälkeen tarvitaan jo oikeasti yritystä ja ovulaation ajankohdan tarkkaa seuraamista. Varsinkin jos on käyttänyt hormoniaalista ehkäisyä.
Implikoitko siis, että teidän kovasti parjaamanne miesten mieltymys teinitypyihin onkin biologiselta kannalta sitä kaikkein normaaleinta?
Ei kannata lopettaa kesken liuskan, koita kestää nyt loppuun saakka. Menee kierto ja hormonitoiminta ihan sekaisin muuten.
Itselläni helpottuivat pillerioireet kun siirsin pillerin ottoajankohdan illasta aamuun. Ja ihan oikeasti otin ne melkein minuutilleen samaan aikaan. Joskus otin niitä vähän miten sattuu, tuli useamman tunnin heittoja ja silloin olin ihan hullu.
Lopetin kuitenkin pillerit, koska ne eivät kuitenkaan sopineet minulle (sain oireita vaikka muutin ajankohtaa, lievempiä, mutta oireita kuitenkin)
Suosittelisin soittamaan pillerit määränneelle lääkärille ja kysyvän häneltä, eiköhän tiedä paremmin. Itse olen sitä mieltä että voit lopettaa jo nyt, mutta minulle on pillerit aina sopineet ja hormoonitoiminta tasoittunut nopeasti.
Viikko edellisestä yhdynnästä ja joko arvaisi lopettaa?
Itsellä Cerazette ja nämä todellakin aiheuttavat masennusta ja rajuja mielialan vaihteluita.
Voi lopettaa kesken.