Koetko hyvänä olla alle normaalipainon, normaalipainossa, ylipainoinen vain reippaasti ylipainoinen.
Kommentit (19)
oon normaalipainon alarajalla. olo hyvä näin, askel kevyt, vaatteet istuu.
Normaalipainon alaosiolla, sinne olen jäänyt ei heilu minnekkään ja ihan tyytyväinen olen. Ekalle, eikö yleensä vaatteet näytä hyvältä alarajoilla ja ilman sitten ylärajoilla.
Olen melko normaalipainoinen (BMI 22). Ihan hyvä näin vaikka voisi sitä painoa enemmänkin olla.
Normaalipainon alarajoilla on paras olla.
Normaalipainossa hyvällä lihasmassalla varustettuna. - N22
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin asiattomaksi ;)
Ei sun ilmoitus ketään kiinnosta. Asiallinen aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin asiattomaksi ;)
Ei sun ilmoitus ketään kiinnosta. Asiallinen aloitus.
Olen saanut muitakin asiallisia pois ;)
Normaalipainon alarajoilla/hieman alipainoisena on paras olo. Ei pelkästään ulkonäön vuoksi, vaan krooninen sairauteni pysyy jostain syystä silloin rauhallisena. Jos paino alkaa nousta, alkaa tautikin aktivoitua, joten mieluummin hoikkana kuin pillereitä napsien.
Olin tyytyväisin alipainoisena, kun bmi oli 17. Muut ihmiset kyllä kauhistelivat ja sanoivat liian laihaksi, mutta itsestä oma kroppa tuntui hyvältä. Nykyään bmi on 21-23 ja olo liian iso jatkuvasti. Ja joo, mulla on häiriintynyt suhde ruokaan ja kroppaani.
Vähän yli normaalipainon, n.80kg, nyt olen 50kg painavampi.
N172cm
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainon alarajoilla/hieman alipainoisena on paras olo. Ei pelkästään ulkonäön vuoksi, vaan krooninen sairauteni pysyy jostain syystä silloin rauhallisena. Jos paino alkaa nousta, alkaa tautikin aktivoitua, joten mieluummin hoikkana kuin pillereitä napsien.
Mikä sairaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus?
Autoimmuunisairaus, en mene tässä yksityiskohtiin.
Pakko oli tulla katsomaan, että vastaako tähän muka joku muuta, kuin normaalipainoisena.
Noh, mun vastaus: Normaalipainoisena. Siellä normaalipainon ylärajoilla alkaa mulla olla jo liikaa makkaraa mahassa. Toisaalat kroppani ei myöskään näytä hyvältä alipainoisena, koska luustoni ei ole kovin siro.
"Reippaasti ylipainoinen" eli lihava. Se on esteettisesti ja fyysisesti paras paino.
Olen läskillä vuorattu ja kuorrutettu, vatsa- ja selkämakkarat,kolmoisleuka ym.löytyy
Vaatteet päällä näytän parhaalta normaalipainon ylärajoilla ja ilman vaatteita normaalipainon alarajoilla, paitsi tissit liian pienet silloin.