Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies katsoo tv:tä viereisessä huoneessa.

Vierailija
25.05.2016 |

Anteeksi kielenkäyttöni, mutta VITTU ETTÄ VOIKIN VITUTTAA!! Olin tänään laittautunut ihan miestäni varten oikein huolella. Koitin tehdä aloitteen, istuin syliin, riisuin paidan ja sanoin miehelle "Mä haluan sua niin helvetisti nyt.". Mies vastasi "Ei jaksa nyt, sori kulta.". Koko päivän ollut ihan järkyttävä panetus päällä.. No, menin makkariin ja aloin suristelemaan.. Ajattelin että tulisi pian perässä. Ehei! Kuuli kyllä varmasti mitä olin tekemässä. Jatkoi vaan tv:n katselua. En ole saanut moneen päivään kunnon seksiä ja sitten jos miestä haluttaisi, hän vain makaa ja odottaa että minä hoitelen hommat. Tässä on nyt niin sanotusti tullut ostettua sika säkissä.. ennen mies oli suorastaan loistava sängyssä. Nyt tätä. Jes. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoittaa ei.

Vierailija
2/7 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taidat silti saada välillä.

Asiat vois olla huonommin. Itse en jaksanut hoidella vaimoaan nyt melkein vuoden. Ei vaan kiinnosta. Minä katson mielummin telkkaria tai surffailen ilman järkeä jossain netissä... Jossain vaiheessa tuo reikä on vain niin tuttu, että evvk.

- mies 42v

Vierailija
4/7 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiat vois olla huonommin. Itse en jaksanut hoidella vaimoaan nyt melkein vuoden. Ei vaan kiinnosta. Minä katson mielummin telkkaria tai surffailen ilman järkeä jossain netissä... Jossain vaiheessa tuo reikä on vain niin tuttu, että evvk.

- mies 42v

Terve suhde.

Vierailija
5/7 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- mies 42v

Terve suhde.

monilla muilla sama juttu...

Vierailija
6/7 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hähää, meillä tehää muutakin kuin pannaan. Kannattaisi vähän miettiä miten saa kipinää suhteeseen

Vierailija
7/7 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai joillakin on vielä tv olemassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän