Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kätilö valmiina ottamaan vastaan vastaan kommentteja ja kysymyksiä.

Vierailija
24.02.2006 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

seuraava asia. Raskaustesti 0li positiivinen 10.8 Viimeiset kuukautiset alkoivat 9.7. Olin reippaamanlaisesti juhlimassa 3-4.8 (to-pe), buranaa tietysti tuli syötyä sitten monena päivänä risteilyn jälkeen. Nyt onkin alaknut huolettaa, että olenkohan aiheuttanut vauvalle jotain ongelmia? kun en älynnyt mahdollisuutta että raskaanakin voisin olla.

Unohda koko juttu. Raskaus oli vielä niin alkuvaiheessa,ettei tekemisesi ole raskauteen vaikuttaneet ja jos olisi, olisi tullut kesken pois.

klö

Vierailija
22/30 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka synnytys pelkosektio Naikkarilla, nyt Joensuussa ei eka ultrassa yllättäen asiaa tyrmätty. Istukka edessä, ikää 40 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6500846&p=1&tmode=1&smode…

Kävin lukemassa, monenlaista tarinaa. Itse en ole tollaisissa ollut mukana, joko puutuneet tai nukutettu.

klö

Vierailija
24/30 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kohtaamistani kätilöistä on ollut ihania ihmisiä. Opetaanko teille koulussa miten käyttäytyä eri tilanteissa vai tuleeko se luonnostaan?

Mulla oli viime synnytyksessä AIVAN IHANA KÄTILÖ!

ja hän oli itse rauhallisuus. Mielestäni se vaikutti siihen tosi paljon että synnytys oli kaikin puolin tosi miellyttävä kokemus!

Kiitos että muuten olette olemassa!

On ainoa ammatti jota arvostan yli kaiken! Kätilö jää synnyttäjälle loppuelämäkseen mieleen.

Vierailija
25/30 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eka synnytys pelkosektio Naikkarilla, nyt Joensuussa ei eka ultrassa yllättäen asiaa tyrmätty. Istukka edessä, ikää 40 v.

Ei siitä yleensä mitään paperia saa. Raskauden loppupuolella sovitaan sectiopäivä.

klö

Vierailija
26/30 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/30 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Suurin osa kohtaamistani kätilöistä on ollut ihania ihmisiä. Opetaanko teille koulussa miten käyttäytyä eri tilanteissa vai tuleeko se luonnostaan?

Mulla oli viime synnytyksessä AIVAN IHANA KÄTILÖ!

ja hän oli itse rauhallisuus. Mielestäni se vaikutti siihen tosi paljon että synnytys oli kaikin puolin tosi miellyttävä kokemus!

Kiitos että muuten olette olemassa!

On ainoa ammatti jota arvostan yli kaiken! Kätilö jää synnyttäjälle loppuelämäkseen mieleen.

Eipä sitä käyttäytymistä missään koulussa opeteta, kyllä se tulee jokaisen omasta persoonasta, oli käytös sitten hyvää tai huonoa.

Kiitos positiivisesta palautteesta,mukava kuulla.

klö

Vierailija
28/30 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kätilöjä ja käyttäytymisiä on yhtä monenlaisia kuin ihmisiä. Jospa hän oli iloinen, että synnytyksesi on käynnissä, tuliko sellainen mahdollisuus mieleen?

klö

Vierailija
29/30 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Kätilöjä ja käyttäytymisiä on yhtä monenlaisia kuin ihmisiä. Jospa hän oli iloinen, että synnytyksesi on käynnissä, tuliko sellainen mahdollisuus mieleen?

klö

jotain muuta. Tuli lähinnä mieleen vanhat koulukiusaamis-muistot.

Vierailija
30/30 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija:

klö

jotain muuta. Tuli lähinnä mieleen vanhat koulukiusaamis-muistot.

Mielenkiinnosta kysyn, miten tilanne muuttui synnytyksen edetessä? Kätilön käytös ym.

klö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi