Vierailija

Palsta tuntuu olevan täynnä sinkkumiehiä ja -naisia, jotka eivät onnistu löytämään seurustelukumppania. Kuinka usein te lähestytte miellyttävän oloista ihmistä ja pyydätte treffeille? Vai oletatteko vain, että teitä lähestytään tosielämässä tai jossain treffipalvelussa? Jotenkin tuntuu niin omituiselta, että jopa hyvännäköiset mukavat ihmiset jäävät ilman kumppania. Luulen, ettette vain lähesty suorasanaisesti niitä ihastuksianne. Eikös se sanontakin mene, että kymmenestä vain yksi suostuu. Sitä suuremmalla syyllä olisi aika aktivoitua ja yrittää tosissaan. Ei kukaan teitä kotoa tule hakemaan! Hankkikaa rohkeutta ja opetelkaa hyväksymään tappio. Jos yritätte vaikka kymmentä ihmistä kuukaudessa, niin luulisi jossain vaiheessa tärppäävän. Toki jos olette liian nirsoja, niin siihen ei auta mikään. Harva meistä kelpaa millekään Brad Pittille tai Megan Foxille :)

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Olen nainen ja sinkku ja tehnyt itse melkein kaikki aloitteet elämässäni. Viime aikoina olen jopa pari kertaa alkanut jutella miehille kaupassa ja ihan vain kadulla, kun tilanne on ollut sellainen että on voinut ihan luontevasti sanoa jotain. Reaktio: minua on tuijotettu kuin hullua tai mielisairasta ja menty äkkiä pakoon. Ehkä se onkin Suomessa jollain tavalla "mielisairasta" että sanoo tuntemattomalla jotain?

Sen sijaan deittisivuilla pääsääntöisesti on reagoitu positiivisesti ja vastattu, mutta johonkin nämä jutut ovat aina silti kaatuneet. Yleensä siihen, että vastapuoli on deittaillut useita muitakin.

Mutta en siis usko siihen, että jossain bussipysäkillä voi tutustua ainakaan keskellä päivää. Kyllä siinä kai sitten mennään liian lähelle toisen reviiriä, netissä sen sijaan on aikaa miettiä vastausta.

Vierailija

Nuorempana ja nätimpänä lähestyin miehiä siinä missä miehet minua. Jostain syystä kirouksenani on se, että joka ikisen kerran onnistuin lähestymään ukkomiestä. Ja ukkomiehethän eivät yleensä tietenkään kerro olevansa ukkomiehiä, vaan vedättävät viikkojakin siinä toivossa ja uskossa, että pääsevät sänkyyn. Myös minua lähestyvät miehet ovat olleet varattuja. Minussa on jokin ominaisuus, joka pitää sinkkumiehet loitolla.

En ole pannut tikkua ristiin enää vuosiin, koska en usko ajan parantaneen mahdollisuuksia osua kerrankin mieheen, joka on sinkku ja haluaa kumppanin eikä ihan pelkästään salaista seksisuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tapailuni ovat lähteneet minun aloitteestani ja ne ovat loppuneet miehen aloitteesta. Olen tullut sen verran torjutuksi ja jätetyksi vuosien aikana, että itsetunto ei enää kestä. Viimeisimmän aloitteen tein pari vuotta sitten ja sen jälkeen olin tinderissä, mutta eipä sieltäkään mitään löytynyt vaikka aloitin itse aktiivisesti keskusteluja. En päässyt yksillekään treffeille.

Useimmiten vastaan ikisinkkuketjuihin ihan siksi, että aika monella on se kuva että kaikista naisista oltaisiin kiinnostuneita. Oman kokemuksen mukaan olen saanut olla erittäin rauhassa vaikka olen nainen.

Vierailija

Missä aloittajan mukaan ikisinkun tulisi tehdä aloitteita? Kadullako?

Meistä valtaosa on jo niin "vanhoja" että omastakin ikäluokasta (26) suurin osa on suhteissa ja jopa naimisissa. Työpaikoilla miehet ovat varattuja kuten harrastuksissakin. Kaveripiiristä en tiedä yhtäkään vapaana olevaa miestä. Nettideittisivustoilla miehet näyttävät hakevan kevyempää seuraa. Baareista ja tinderistä en jaksa edes mainita mitään... En ole ihastunut pitkään aikaan, osaltaan sen takia kun ei ole edes mahdollisuuksia, miehet ovat jo varattuja.

Vierailija

Tinderiä ja muita vastaavia treffipalveluita innostun käyttämään silloin tällöin ja tapaan niiden kautta silloin tällöin miehiä. Periaatteessa saan tuota kautta kyllä sovittua treffejä uusien miesten kanssa aina halutessani, mutta yleensä nämä jutut kuitenkin läsähtävät kasaan hyvin nopeasti jomman kumman aloitteesta.

Normaalissa elämässä saan olla rauhassa eikä miehet lähesty enkä itsekään osaa lähestyä miehiä sen kummemmin. Baareissa en juurikaan nykyään enää käy.

Vierailija

En ole ottanut kontaktia naisiin livenä siinä mielessä ikinä :D no sinkkuna olenkin ollut vasta vuoden. Työttömyys kummittelee peikkona niin en viitsikkään ottaa, enkä nyt muutenkaan taidan mikään catch olla kun ei kukaan ole mullekkaan tullut juttelemaan. Olisin otettu, jos nainen tulis juttelemaan mulle jotain.

Kyllähän tuo läheisyyden kaipuu on melkoinen, tänäänkin jo 3 kertaa masturboinut, joku ihme kiima päällänsä. Runkkasin jopa samaan aikaan kun luin kirjaa jossa oli seksikohtaus :D ja *huokaus* muutenkin olis niin kiva sanoo jollekkin hyvää yötä, antaa pusu ja ottaa toinen lusikkaan, mut ei.

Vierailija

Kiinnostuksesta vain kyselen, mistä päin olette ikisinkkunaiset? Sieltä kuuluisalta pk-seudulta, josta naiset eivät löydä miehiä?

Vierailija

No baarissa olen tehnyt joka kerta kun siellä olen ollut. Nyt sitten terassillakin olen mennyt juttelemaan. Panojahan siitä vaan syntyy, mutta ei mitään kummempaa. :/ Niin ja nainen olen jos sillä on jotain merkitystä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiinnostuksesta vain kyselen, mistä päin olette ikisinkkunaiset? Sieltä kuuluisalta pk-seudulta, josta naiset eivät löydä miehiä?

En PK-seudulla, mutta yhdellä Suomen suurimmista kaupungeista. Seksiseuraksi ja johonkin kevyeen säätämiseen kelpaisin, mutta en vakavammassa mielessä. On tässä kaikki jo kokeiltu itsensä kehittämiseen, mutta ei auta. Jos joskus yritän vielä uudelleen, joudun kokeilemaan varmaankin eri paikkakuntaa. T. 3

Vierailija

Tapailut loppuvat muutaman viikon jälkeen, ei edes seksiä ole miehet kanssani halunneet. Siis miehet, joitten kanssa synkkaa jutut ja kiinnostukset todella hyvin. Siis tyytyminen on panosuhteeseen vakkarin kanssa muutaman kerran vuodessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juurikin täältä pk-seudulta. Ihan pääkaupunkimme ytimessä majailen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja sinkku ja tehnyt itse melkein kaikki aloitteet elämässäni. Viime aikoina olen jopa pari kertaa alkanut jutella miehille kaupassa ja ihan vain kadulla, kun tilanne on ollut sellainen että on voinut ihan luontevasti sanoa jotain. Reaktio: minua on tuijotettu kuin hullua tai mielisairasta ja menty äkkiä pakoon. Ehkä se onkin Suomessa jollain tavalla "mielisairasta" että sanoo tuntemattomalla jotain?

Sen sijaan deittisivuilla pääsääntöisesti on reagoitu positiivisesti ja vastattu, mutta johonkin nämä jutut ovat aina silti kaatuneet. Yleensä siihen, että vastapuoli on deittaillut useita muitakin.

Mutta en siis usko siihen, että jossain bussipysäkillä voi tutustua ainakaan keskellä päivää. Kyllä siinä kai sitten mennään liian lähelle toisen reviiriä, netissä sen sijaan on aikaa miettiä vastausta.

Missä päin maata asut? Muuta itä-Suomeen, siellä on vieraille puhuminen vielä ihan sallittua :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En PK-seudulla, mutta yhdellä Suomen suurimmista kaupungeista. Seksiseuraksi ja johonkin kevyeen säätämiseen kelpaisin, mutta en vakavammassa mielessä. On tässä kaikki jo kokeiltu itsensä kehittämiseen, mutta ei auta. Jos joskus yritän vielä uudelleen, joudun kokeilemaan varmaankin eri paikkakuntaa. T. 3

Kaikki kokeiltu?

Myös kyykkäämistä?

Vierailija

Kokeilin Tampereella ollessani Tinderiä, taisin saada 8 matchii parin päivän aikana. Ei kukaan tehny aloitetta :) no muutaman ihmisen kanssa juttelin. Ihan mukavilta naisilta vaikuttivat. Mut joo, ehkä nuo tykkäykset kertoo sit munkin "tasosta" jotain, mä taisin tykkäillä 100-150 henkilöstä eli ei toi 8 kovin kummonen määrä kaiketi ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kokeilin Tampereella ollessani Tinderiä, taisin saada 8 matchii parin päivän aikana. Ei kukaan tehny aloitetta :) no muutaman ihmisen kanssa juttelin. Ihan mukavilta naisilta vaikuttivat. Mut joo, ehkä nuo tykkäykset kertoo sit munkin "tasosta" jotain, mä taisin tykkäillä 100-150 henkilöstä eli ei toi 8 kovin kummonen määrä kaiketi ole.

Terkuin: 7

Vierailija

Viimeisen 10 vuoden ajalta ehkä keskimäärin kerran kahdessa viikossa. Välillä useammin ja välillä harvemmin. Suurin osa livenä selvinpäin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kaikki kokeiltu?

Myös kyykkäämistä?

On minulla hyvä vartalo jos sitä tarkoitat. Ei vaan niin parempi mitä välttämättä muilla naisilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kaikki kokeiltu?

Myös kyykkäämistä?

On minulla hyvä vartalo jos sitä tarkoitat. Ei vaan niin parempi mitä välttämättä muilla naisilla.

En vain sitä, vaan kirjaimellisesti kyykkäämistä, eli  osana salitreenia jonka tarkoitus on itsensä kehittäminen ulkomuoto prioriteettinä. 

Olen vain utelias, en kehota mihinkään enkä tuomitse mistään.

hmm

Vierailija kirjoitti:
Palsta tuntuu olevan täynnä sinkkumiehiä ja -naisia, jotka eivät onnistu löytämään seurustelukumppania. Kuinka usein te lähestytte miellyttävän oloista ihmistä ja pyydätte treffeille? Vai oletatteko vain, että teitä lähestytään tosielämässä tai jossain treffipalvelussa? Jotenkin tuntuu niin omituiselta, että jopa hyvännäköiset mukavat ihmiset jäävät ilman kumppania. Luulen, ettette vain lähesty suorasanaisesti niitä ihastuksianne. Eikös se sanontakin mene, että kymmenestä vain yksi suostuu. Sitä suuremmalla syyllä olisi aika aktivoitua ja yrittää tosissaan. Ei kukaan teitä kotoa tule hakemaan! Hankkikaa rohkeutta ja opetelkaa hyväksymään tappio. Jos yritätte vaikka kymmentä ihmistä kuukaudessa, niin luulisi jossain vaiheessa tärppäävän. Toki jos olette liian nirsoja, niin siihen ei auta mikään. Harva meistä kelpaa millekään Brad Pittille tai Megan Foxille :)

Siis tuo että kymmenestä yksi suostuu - harva jaksaa ottaa jatkuvasti pakkeja jotta joku harva innostuisi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat