Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Naisia ei saa iskeä. Naisia ei saa tulla lähestymään, kun on kiva juttu kesken kavereiden kanssa tai jotain muuta mielessä. Salilla ei saa tulla juttelemaan eikä harrastuksissa tai kirjastossa. Keikoille nainen on lähtenyt kuuntelemaan musiikkia. Baarissa pitäsi katsoa ihmisten läpi toisella puolen selin istuvaa naista ja nähdä vastaako tämä katseisiin hymyillen. Baaritiskillä, missä on penkit ja mahdollisuus juttelemiseen, istuvat vain luuserit. Miehen pitäisi etsiä vain tasoistansa seuraa - vaikka mistä oman tasonsa oikein tietää? Entä sen naisen? Pastalla on lueteltu varmasti tuhansia turn offseja miehissä. Sitä erehtyy istumaan naisen pöytään, joka haluaa välttämättä vain sinisilmäisen miehen ja minulla on ruskeat. Deittipalstoilla on turha yrittää kun yksi nainen saa tuhat viestiä miehiltä. Nämä ovat kaikki tältä palstalta useaan kertaan luettuja, naisten omia ehtoja.
Miten ihmeessä naiset ovat kuitenkin suhteissa? Mitä on tapahtunut jossakin vaiheessa naisen elämää? Onko palstalla Suomen eliitti, joka kuorii kermat päältä ja jolla on niin onnellinen elämä, että häviäjät saavat kuulla surkeudestaan palstalla loputtomiin.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Ööh, opiskelijabileissä ainakin pariuduttiin hirmuista tahtia ja sieltä minäkin löysin oman mieheni. Hän tuli ihan vaan juttelemaan, kun istuin vessan ulkopuolella aulassa ja odotin vessassa olevaa kaveriani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mitä tässä tarkoittaa "ennen"? Sitä vaan tutustui ihmisiin milloin missäkin. Juolahtipa mieleen muuan Sylvi, joka tutustui tulevaan mieheensä työpaikallaan, nimeltä Kekkonen. Se oli silloin ennen se, miten lie nykyisillä työpaikoilla.

Vierailija

Pakko kysyä ovatko nämä naisten kanssa 'ongelmiin' ajautuvat miehet (eli negatiivisia reaktioita lähestymisellään aiheuttavat miehet) asseja tai muuten jotenkin sosiaalisesti heikkolahjaisia?

Vierailija

Ukki tapasi mummoni uittotuvassa, toinen ukki sodan keskellä maidonhakureissulla, isä äidin jollain leirillä, minä oman mieheni netissä keskustelufoorumilla. Sen tulevan kumppanin voi tavata ihan missä vaan, jos vaan kaksi toisilleen sopivaa sattuu sattumalta kohtaamaan.

Vierailija

Musta olisi mahtava, jos noin omanikäiseni mies lähestyisi minua normaalissa elämässä: harrastuksissa, puistossa kävellessäni, istuessani ratikassa työmatkalla tms. Siis olettaen että lähestyminen olisi muutakin kuin "hyvä perse" tasoista kommenttia.

Olen ihan perusnätti, normaalipainoinen alle 30 v nainen, enkä ole saanut miehiltä Suomessa yhtään lähestymisyritystä vuosikausiin muuten kuin treffipalstoilla ja baareissa illan viimeisillä tunneilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä ovatko nämä naisten kanssa 'ongelmiin' ajautuvat miehet (eli negatiivisia reaktioita lähestymisellään aiheuttavat miehet) asseja tai muuten jotenkin sosiaalisesti heikkolahjaisia?

Eli miesten syytä kaikki. Tämänhän olemme saaneet lukea tuhansia kertoja palstallla. Sen ajan, minkä käytit dissaamiseen, olisit voinut kertoa, miten toimitaan oikein.
Nainen ei siis voi olla assi eikä heikkolahjainen. Tai voi, mutta saa silti seuraa. Mutta kertokaa nyt ihmeessä miten?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuskin, kunhan eivät vaan ole mitään ajatustenlukijoita.

Vierailija

Mä en kyllä ymmärrä alottajan ongelmaa. Mä iskin itse miehen, ehdotin treffejä töissä, suostui, alettiin seurustelemaan. Tästä pari vuotta aikaa. Ollaan siis työkavereita. Ei siinä mitään sääntöjä tai turn offeja mietitty kumpikaan.

Vierailija

Nykyisin tapailemani tyttö/nainen käy työpaikallani aamuisin siivoamassa. 

1. päivä kun hän ilmestyi: katselin kiinnostuneena, hain vastakaikua

2. päivä: sama kuin edellä

3. päivä: aloin jutella sille niitä näitä (helppoa ja mukavaa koska toimistolla ei siihen aikaan ole vielä kauheasti muita) 

4. päivä: kysyin häntä ulos

Sen jälkeen on sitten nähty enemmän tai vähemmän. 

En tätä vielä ehkä pariutumiseksi kutsuisi, mutta en pistäisi pahakseni...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Musta olisi mahtava, jos noin omanikäiseni mies lähestyisi minua normaalissa elämässä: harrastuksissa, puistossa kävellessäni, istuessani ratikassa työmatkalla tms. Siis olettaen että lähestyminen olisi muutakin kuin "hyvä perse" tasoista kommenttia.

Olen ihan perusnätti, normaalipainoinen alle 30 v nainen, enkä ole saanut miehiltä Suomessa yhtään lähestymisyritystä vuosikausiin muuten kuin treffipalstoilla ja baareissa illan viimeisillä tunneilla.

Tämä! Ja liikun kaiken lisäksi paljon yksinäni kirjastoissa yms. paikoissa, missä miesten olisi helppoa lähestyä. Minua saa lähestyä kun on asiallinen.

Baareissa en ole käynyt enää aikoihin, koska siellä miehet lähestyivät vain vonkausmielessä illan viime hetkillä. Tiedän kyllä naisia, jotka ovat löytäneet miehensä baarista, mutta minä olen ollut aina se joka ei onnistu saamaan kunnollisten miesten huomiota.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ymmärrä alottajan ongelmaa. Mä iskin itse miehen, ehdotin treffejä töissä, suostui, alettiin seurustelemaan. Tästä pari vuotta aikaa. Ollaan siis työkavereita. Ei siinä mitään sääntöjä tai turn offeja mietitty kumpikaan.

Jos et ymmärrä aloitusta, niin ongelma ei ole ehkä ap:n eikä yksin ap:n vaan kymmenien tuhansien miehien.
Miten muut suhteesi ovat alkaneet? Oetko aina iskenyt itse miehen?

Vierailija

Tää ei ehkä lohduta sua mutta kysyit... Tapasin mieheni baarissa. Oli vaan hyvä tuuri ?
Suosittelen siis työpaikkaa, harrastuspaikkaa, itsestään numeron tekemistä esim fbssä ( jos oot esiintyjä luonne), baaria, mitä tahansa vapaa-ajan vietto paikkaa. Meet heittää läppää vaikka miten tyhmää. Olet itsevarma. Jos et oikeasti ole, niin kehitä se ominaisuus ensin. Ole huumorintajuinen, tilannetajuinen äläkä koskaan ylimielinen. Aina ystävällinen ja positiivinen asenne. Esim näitä voisit miettiä.

Vierailija

Mä erehdyin kertomaan täällä ulisijalle miten tykkäisin että mua isketään, eli niin että huomaisin jonkun miehen ensin vilkuilevan itseäni kiinnostuneen näköisenä ja mulla olis samalla tilaisuus vähän tarkkailla mimmonen mies on kyseessä kauempaa. Sitten jonkun ajan kuluttua kun mies tulisi juttelemaan, olisin jo tavallaan pehmitetty ettei tarvisi ruveta sekunnissa tekemään päätöstä jossain baaritiskillä että jätänkö nyt kaiken ja rupean jaarittamaan tuon kanssa. Tästä neuvosta sain niskaani paskalastin huutoa että naurettavia vaatimuksia esitetään. Varsinkin kun erehdyin esittämään että kavereiden kanssa baarissa oleva henkilö on paljon potentiaalisempi kuin yksin yllätysiskureploja heittelevä orpo piru. Mut okei, ei sitten 😃.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä! Ja liikun kaiken lisäksi paljon yksinäni kirjastoissa yms. paikoissa, missä miesten olisi helppoa lähestyä. Minua saa lähestyä kun on asiallinen.

Baareissa en ole käynyt enää aikoihin, koska siellä miehet lähestyivät vain vonkausmielessä illan viime hetkillä. Tiedän kyllä naisia, jotka ovat löytäneet miehensä baarista, mutta minä olen ollut aina se joka ei onnistu saamaan kunnollisten miesten huomiota.

Lisään, että aiemmat parisuhteeni ovat alkaneet minun aloitteestani. Harrastuksesta ja työpaikalta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eli miesten syytä kaikki. Tämänhän olemme saaneet lukea tuhansia kertoja palstallla. Sen ajan, minkä käytit dissaamiseen, olisit voinut kertoa, miten toimitaan oikein.
Nainen ei siis voi olla assi eikä heikkolahjainen. Tai voi, mutta saa silti seuraa. Mutta kertokaa nyt ihmeessä miten?

Voin toki kertoa myös sen. 

Mies ei latele törkeyksiä, kuten se "hyvä perse ja tissit öööö" ja tule klähmimään. Tämä voi toimia jollain beckhamista seuraavalla ja jos nainen sattuu olemaan sitä tyyppiä. Ei tarvitse aina tulla "iskemään" vaan voi aloittaa jutun jostain ihan normaalista. Tilannetajua. 

Älä aseta naista kiusalliseen tilanteeseen alkamalla ladella ulkoaopittuja iskurepliikkejä kirjastossa, jossa on hiiren hiljaista ja 100 muuta ihmistä kääntyy katsomaan. Sama kassajonossa. Tämä vaatisi sekä sinulta että naiselta raudankovaa itsetuntoa ettei tilanteesta tule pelkästään nolostuttava. 

Ujo mies voi olla söpö, mutta koska olen itsekin aika ujo, ei kahden ujon alku ole kovin helppo. Koita siis ainakin esittää, että tiedät mitä teet. 

Ihanteellista on jos voisit ennen lähestymistä ottaa katsekontaktin naiseen jota aiot lähestyä. Ettei tule ihan puskista. Moni nainen kertoo sinulle jo katseellaan miten reagoisi lähestymiseesi. 

Nämä on vain minun vinkkini. Vinkkejä lienee yhtä monta kuin on naistakin. Absoluuttisen yleispäteviä ohjeita ei voi antaa. Korostaisin kuitenkin sitä tilannetajua. 

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat