Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, miten ihmeessä pariudutaan? Miten ennen löydettiin kumppani?

Vierailija
25.05.2016 |

Naisia ei saa iskeä. Naisia ei saa tulla lähestymään, kun on kiva juttu kesken kavereiden kanssa tai jotain muuta mielessä. Salilla ei saa tulla juttelemaan eikä harrastuksissa tai kirjastossa. Keikoille nainen on lähtenyt kuuntelemaan musiikkia. Baarissa pitäsi katsoa ihmisten läpi toisella puolen selin istuvaa naista ja nähdä vastaako tämä katseisiin hymyillen. Baaritiskillä, missä on penkit ja mahdollisuus juttelemiseen, istuvat vain luuserit. Miehen pitäisi etsiä vain tasoistansa seuraa - vaikka mistä oman tasonsa oikein tietää? Entä sen naisen? Pastalla on lueteltu varmasti tuhansia turn offseja miehissä. Sitä erehtyy istumaan naisen pöytään, joka haluaa välttämättä vain sinisilmäisen miehen ja minulla on ruskeat. Deittipalstoilla on turha yrittää kun yksi nainen saa tuhat viestiä miehiltä. Nämä ovat kaikki tältä palstalta useaan kertaan luettuja, naisten omia ehtoja.
Miten ihmeessä naiset ovat kuitenkin suhteissa? Mitä on tapahtunut jossakin vaiheessa naisen elämää? Onko palstalla Suomen eliitti, joka kuorii kermat päältä ja jolla on niin onnellinen elämä, että häviäjät saavat kuulla surkeudestaan palstalla loputtomiin.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin "hakemassa mieheni kotoa", vaikkei se muka mahdollista olekaan. Löysin nuoruuden ihastukseni yhteystiedot netistä, tapasimme ja se oli menoa heti. Nyt useampi vuosi avioliittoa takana.

Vierailija
22/40 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan ap, että kaikissa mainitsemissasi paikoissa saa tulla naista jututtamaan, jos henkilö ja tilanne(taju) on oikea. Naiset yleensä viehättyvät itsevarmoista miehistä. Nainen myös haluaa tuntea, että tämä mies halusi keskustella juuri minun kanssani. Eli jos mies kiertää pöydästä pöytään jututtamassa kaikkia mahdollisia naisia, niin ei onnistu. Vaikka ehkä miesnäkökulmasta kannattaa yrittää samalla reissulla useampaa naista. Summa summarum vaikeaa tämä parinmuodostus on joka tapauksessa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli aivan vapaa saalis kaveripiirissäni. Ajatella, oli kuulemma ollut monta vuotta yksin, kun ei ollut kelvannut eikä ole bilettäjä. Hyvän nappasin! :)

Vierailija
24/40 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vanha haahka, joten minulla on omakohtaista kokemusta entisajoista. Muistelen että ainakaan minua siinä mielessä lähestyneet miehet eivät ottaneet kieltäytymistä pahasti. Ei siitä tarvitse loukkaantua jos toista ei kiinnostakaan. Ymmärrän tietysti pettymyksen. Mutta flirttailu on parhaimmillaan hauskaa ja tuo hyvän mielen molemmille, vaikkei se mihinkään johtaisikaan. Kun mies esittää aikeensa hyvällä maulla ja se kuuluisa pilke silmäkulmassa, minulle ainakin jää hyvä maku miehestä, vaikka hän ei olisikaan ollut tyyppiäni. Neuvon siis ottamaan rennosti. 

Ei se pariutuminen niin helppoa ollut ennenkään. Kun en niin vanha sentään ole, että olisin elänyt aikaa kun pitäjässä oli 10 naimaikäistä ja ne sitten meni keskenään yhteen

Vierailija
25/40 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä ovatko nämä naisten kanssa 'ongelmiin' ajautuvat miehet (eli negatiivisia reaktioita lähestymisellään aiheuttavat miehet) asseja tai muuten jotenkin sosiaalisesti heikkolahjaisia?

Eli miesten syytä kaikki. Tämänhän olemme saaneet lukea tuhansia kertoja palstallla. Sen ajan, minkä käytit dissaamiseen, olisit voinut kertoa, miten toimitaan oikein.

Nainen ei siis voi olla assi eikä heikkolahjainen. Tai voi, mutta saa silti seuraa. Mutta kertokaa nyt ihmeessä miten?

Voin toki kertoa myös sen. 

Mies ei latele törkeyksiä, kuten se "hyvä perse ja tissit öööö" ja tule klähmimään. Tämä voi toimia jollain beckhamista seuraavalla ja jos nainen sattuu olemaan sitä tyyppiä. Ei tarvitse aina tulla "iskemään" vaan voi aloittaa jutun jostain ihan normaalista. Tilannetajua. 

Älä aseta naista kiusalliseen tilanteeseen alkamalla ladella ulkoaopittuja iskurepliikkejä kirjastossa, jossa on hiiren hiljaista ja 100 muuta ihmistä kääntyy katsomaan. Sama kassajonossa. Tämä vaatisi sekä sinulta että naiselta raudankovaa itsetuntoa ettei tilanteesta tule pelkästään nolostuttava. 

Ujo mies voi olla söpö, mutta koska olen itsekin aika ujo, ei kahden ujon alku ole kovin helppo. Koita siis ainakin esittää, että tiedät mitä teet. 

Ihanteellista on jos voisit ennen lähestymistä ottaa katsekontaktin naiseen jota aiot lähestyä. Ettei tule ihan puskista. Moni nainen kertoo sinulle jo katseellaan miten reagoisi lähestymiseesi. 

Nämä on vain minun vinkkini. Vinkkejä lienee yhtä monta kuin on naistakin. Absoluuttisen yleispäteviä ohjeita ei voi antaa. Korostaisin kuitenkin sitä tilannetajua. 

Kiitos vastauksesta. Olen tervejärkinen ihminen eikä perseiden arvostelu tai mikään opeteltu sutkius kuulu tapoihini. Pidän ongelmana sitä, etten pääse edes puhumaan naisten kanssa, ilmeisesti aloituksessa mainituista syistä. Jos olisin komea, ehkä minulla ei olisi koko ongelmaa.

Olisin toivonut, ettäi turn off -listaajaeliitti ja muut naiset olisivat kertoneet ne omat toiveensa ja vinkkinsä sen loputtoman listaamisen sijasta. Kerrankin jotain asiallista asiaa, josta hyötyisivät kaikki. Mutta se lienee turha toivo. -ap

Vierailija
26/40 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä ovatko nämä naisten kanssa 'ongelmiin' ajautuvat miehet (eli negatiivisia reaktioita lähestymisellään aiheuttavat miehet) asseja tai muuten jotenkin sosiaalisesti heikkolahjaisia?

Eli miesten syytä kaikki. Tämänhän olemme saaneet lukea tuhansia kertoja palstallla. Sen ajan, minkä käytit dissaamiseen, olisit voinut kertoa, miten toimitaan oikein.

Nainen ei siis voi olla assi eikä heikkolahjainen. Tai voi, mutta saa silti seuraa. Mutta kertokaa nyt ihmeessä miten?

Mies ei latele törkeyksiä, kuten se "hyvä perse ja tissit öööö" ja tule klähmimään. Tämä voi toimia jollain beckhamista seuraavalla ja jos nainen sattuu olemaan sitä tyyppiä. Ei tarvitse aina tulla "iskemään" vaan voi aloittaa jutun jostain ihan normaalista. Tilannetajua. 

Älä aseta naista kiusalliseen tilanteeseen alkamalla ladella ulkoaopittuja iskurepliikkejä kirjastossa, jossa on hiiren hiljaista ja 100 muuta ihmistä kääntyy katsomaan. Sama kassajonossa. Tämä vaatisi sekä sinulta että naiselta raudankovaa itsetuntoa ettei tilanteesta tule pelkästään nolostuttava. 

Ujo mies voi olla söpö, mutta koska olen itsekin aika ujo, ei kahden ujon alku ole kovin helppo. Koita siis ainakin esittää, että tiedät mitä teet. 

Ihanteellista on jos voisit ennen lähestymistä ottaa katsekontaktin naiseen jota aiot lähestyä. Ettei tule ihan puskista. Moni nainen kertoo sinulle jo katseellaan miten reagoisi lähestymiseesi. 

Nämä on vain minun vinkkini. Vinkkejä lienee yhtä monta kuin on naistakin. Absoluuttisen yleispäteviä ohjeita ei voi antaa. Korostaisin kuitenkin sitä tilannetajua. 

Kiitos vastauksesta. Olen tervejärkinen ihminen eikä perseiden arvostelu tai mikään opeteltu sutkius kuulu tapoihini. Pidän ongelmana sitä, etten pääse edes puhumaan naisten kanssa, ilmeisesti aloituksessa mainituista syistä. Jos olisin komea, ehkä minulla ei olisi koko ongelmaa.

Olisin toivonut, ettäi turn off -listaajaeliitti ja muut naiset olisivat kertoneet ne omat toiveensa ja vinkkinsä sen loputtoman listaamisen sijasta. Kerrankin jotain asiallista asiaa, josta hyötyisivät kaikki. Mutta se lienee turha toivo. -ap

Täällä ovat monet naiset kertoneet, että kunhan mies on asiallinen mies saa lähestyä. Itsevarmuus ja rentous eivät ole pahasta. 

Mitä muita neuvoja oikein odotat? 

Vierailija
27/40 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli tässä haetaankin sitä miten surkea uuvelo iskee eliittinaisen. Ei mitenkään.

Vierailija
28/40 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tosiaan tiedä, koska mulle on elämä osoittanut että tapaan miehiä mitä uskomattomimmissa tilanteissa.

Vierailija
29/40 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ovat monet naiset kertoneet, että kunhan mies on asiallinen mies saa lähestyä. Itsevarmuus ja rentous eivät ole pahasta. 

Et siis lukenut aloitusta. Minusta se ei ollut mitenkään vaikeasti kirjoitettu ettei tekstiä ymmärtäisi. Jos olisit edes kirjoittanut "komea" mies saa lähestyä eikä "asaillinen", olisin voinut uskoakin sinua. -ap

Vierailija
30/40 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista tehdä mitään listaa, että toimi kohta kohdalta näin niin onnistut. Nainen on ihminen vaihtelevine tunnetiloineen, tuhansine arjessa päässä pyörivine ajatuksineen ja asioineen, kaikilla on oma makunsa ja tyylinsä. Nainen ei ole auton moottori, jonka purkamisesta ja kokoamisesta voisi tehdä yksityiskohtaisen työohjeen. 

Vierailija
31/40 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannetajusta, tuossa kaveripiiri nimenomaan auttaa. Kun on seuraa itsellä voi tarkkailla tilanteita vaikuttamatta hyypiöltä. Alkuillasta ihmisillä on nousuhumala päällä ja usein kiinnostaa pariutumista enemmän heittää hauskaa läppää. Siinä sit kun on hakemassa kiireellä sitä drinksuaan ettei parhaat jutut mee ohi, ei voisi vähempää kiinnostaa joku näkökenttään pongahtava partanaama joka kysyy että käykö neiti täällä usein. Pitää tsekkailla sitä ryhmädynamiikkaa myös, siinä tulee sopivia suvantoja joihin voi yrittää iskeä.

Vierailija
32/40 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, eli tässä haetaankin sitä miten surkea uuvelo iskee eliittinaisen. Ei mitenkään.

Mitä saat siitä että laitat sanoja toisten suuhun? -ap

Vierailija
33/40 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilannetajusta, tuossa kaveripiiri nimenomaan auttaa. Kun on seuraa itsellä voi tarkkailla tilanteita vaikuttamatta hyypiöltä. Alkuillasta ihmisillä on nousuhumala päällä ja usein kiinnostaa pariutumista enemmän heittää hauskaa läppää. Siinä sit kun on hakemassa kiireellä sitä drinksuaan ettei parhaat jutut mee ohi, ei voisi vähempää kiinnostaa joku näkökenttään pongahtava partanaama joka kysyy että käykö neiti täällä usein. Pitää tsekkailla sitä ryhmädynamiikkaa myös, siinä tulee sopivia suvantoja joihin voi yrittää iskeä.

Kun ei ole seuraa niin mitäs sitten? Miltä näyttää ryhmädynamiikkaa tuntikausia tuijottava partanaama? Juo yksin? Naiset sanovat että juuri heidän täytyy olla haluttu. Miten katsot vain tätä yhtä naista ja toisten naisten ryhmädynamiikkaa samalla?

Vierailija
34/40 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis lukenut aloitusta. Minusta se ei ollut mitenkään vaikeasti kirjoitettu ettei tekstiä ymmärtäisi. Jos olisit edes kirjoittanut "komea" mies saa lähestyä eikä "asaillinen", olisin voinut uskoakin sinua. -ap

Luin ja sinä tässä et näytä ymmärtävän sinulle naisten kirjoittamia vastauksia ketjuusi. Ota silmät päähän ja lue vastaukset.

Valtaosa pariutuneista miehistä ei ole komeita ja silti ovat hankkineet itselleen naisen, mutta sinä jatkat vain tuosta komeudesta jankuttamista.

Vierailija
35/40 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ymmärrä alottajan ongelmaa. Mä iskin itse miehen, ehdotin treffejä töissä, suostui, alettiin seurustelemaan. Tästä pari vuotta aikaa. Ollaan siis työkavereita. Ei siinä mitään sääntöjä tai turn offeja mietitty kumpikaan.

Jos et ymmärrä aloitusta, niin ongelma ei ole ehkä ap:n eikä yksin ap:n vaan kymmenien tuhansien miehien.

Miten muut suhteesi ovat alkaneet? Oetko aina iskenyt itse miehen?

Itse asiassa olen ollut aina aloitteellinen. Joko suoraan ilmaissut kiinnostuksen, tai flirttaillut niin selvästi, että mies ei ole voinut erehtyä. Miksi en toimisi näin, jos olen kiinnostunut?

Vierailija
36/40 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi viimeistä taitaa olla ihan vaan fantasiaa.

Nope. Normaalit ihmiset liikkuvat ja oleilevat päivittäin ihmisten ilmoilla... tiedäthän, työpaikoilla, harrastuksissa, kavereiden kanssa hengailemassa jne. Usein näissä tilanteissa tapaa myös muita kuin oman sukupuolensa edustajia. Suosittelen. 

Vierailija
37/40 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, voin kertoa 80-90 -luvuista.

1. Tutustu ihmisiin. Tutustu miehiin ja sitä kautta heidän siskoihinsa, näiden kavereihin, miesten tyttöystäviin ja näiden kavereihin. Harrastakaa, juhlikaa ja käykää porukalla erilaisissa tapahtumissa tai ihan vain illanistujaisissa.

2. Tutustu opiskelukavereihisi ja työkavereihisi.

3. Tutustu ihmisiin, joita tapaat päivittäin esimerkiksi bussipysäkillä. Aloita tervehtimällä heitä, kun olet seissyt samalla pysäkillä heidän kanssaan 10 kertaa. Mutta tervehdi siinä kaikkia naamatuttuja, älä ainoastaan nuoria ja kauniita naisia. 

4. Voit lähestyä naisia sillon, kun nämä eivät ole keskittyneet juuri sillä hetkellä tekemään jotain muuta (kuten juttelemaan kavereidensa kanssa, lukemaan kirjaa, puhumaan puhelimessa tms). Lähesty kuitenkin luontevalla tavalla äläkä päällekäyvästi tavalla, josta näkee suoraan, että olet vain piparia vailla. Mieti, mikä on siinä hetkessä ja paikassa otollisin keskusteluaihe (esim kirjastossa kirjallisuus, videovuokraamossa leffat, ruokakaupan heviosastolla satokauden kasvikset jne jne). 

5. Älä loukkaannu, jos seurasi ei kiinnostakaan.

6. Älä baarissa lähesty baarin kaikkia naisia. 1-2 lähestymisyritystä samana iltana samassa baarissa. 

7. Älä vaikuta epätoivoiselta, älä liimaudu naiseen koko illaksi. Jos yksin baarissa olleen naisen kaveriporukka saapuu paikalle, voit sanoa vaikka "sulle tulikin seuraa, mä tästä lähdenkin, oli mukava tavata" tms. JOS nainen kuitenkin pyytää sua jäämään tai sanoo, ettei sun tarvitse lähteä, voit jäädä samaan pöytään istumaan. 

8. Opettele tulkitsemaan ihmisten eleitä ja ilmeitä. Tästä on pilvin pimein kirjoitettu kirjoja. Erityisesti torjuvat ilmeet ja eleet on syytä tunnistaa ja kun sellaisen ilmeen tai eleen  kohtaat, jatka matkaasi. 

9. Opettele tanssimaan ja käy tanssipaikoissa. 

10. Älä ole kännissä. 

11. Ole siisti, puhdas, silitetyissä tai muutoin rypyttömissä vaatteissa. Tuoksu hyvälle, mutta älä kärpäsmyrkylle. Huolehdi, että hiuksesi ovat siististi leikatut ja hyväkuntoiset, olivatpa hiuksesi lyhyet tai pitkät. Sama homma mahdollisen parran ja viiksien kanssa.

12. Jos saat naiselta puhelinnumeron, soita seuraavan päivän iltana, jos ei toisin ole sovittu, ja ehdota kahvilla käyntiä. 

13. Älä ala vonkaamaan baarissa valomerkin aikaan. Naiset tietävät hyvin, että valomerkin jälkeen jokainen nainen on kaunis. Tasan aamuun asti. 

Vierailija
38/40 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä saat siitä että laitat sanoja toisten suuhun? -ap

Itsehän tuolla jossain uhriudut miksi turn off -listaajaeliitti ei vasta eikä mitään hyödyllistä taaskaan vaikka moni nainen oli jo vastannut sulle. Miksi edes kysyt jos vastaanotto ei ole päällä?

Vierailija
39/40 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko olla, että nämä listaajat ovat vähemmistö? Että oikeassa elämässä naiset on ihan kivoja ja helposti lähestyttäviä? Mene juttelemaan, siinä ilmainen vinkki.

Vierailija
40/40 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, kyl mää kaffet tarjoan jos joku saa iskettyä av-mamman. 

Käytännössä edes kellään julkkisnaisella ei ole sellaista miestä, joka kelpaisi av-mammoille :D