Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa Tokmannilla asioineet mielipiteenne

Vierailija
25.05.2016 |

Kassan kuuluu sanoa joka ikiselle asiakkaalle hyvää päivän jatkoa. :D mitä mieltä olette tällaisesta liukuhihna tyylisestä heipattelusta? Mua ainakin vituttaa suunnattomasti!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista että no nyt on käsketty sanoa hei. Samoilla sanoilla.

Vierailija
22/26 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thank you, have a nice day.  :) 

Vain suomalaiset voivat marista tällaisesta.  :D

Olen matkustellut suhteellisen paljon, mutta en ole liioin törmännyt muissakaan maissa sellaiseen, että ihan ruokakaupan kassa toivottelisi hyvät päivänjatkot. Ravintolat ja muut myymälät ovat sitten eri asia, niin Suomessa kuin ulkomaillakin, koska niissä asiakkaat eivät tule yhtenä liukuhihnajonona peräkkäin, mikä tekee toistuvasta toivottelusta lähes koomista. Mielestäni tuollainen ei vain sovi liukuhihnakassalle, muuten kyllä.

T: myyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Tokmannilla tuo ärsyttää, ärsyttääkö myös mammojen palvomassa Lidlissä? Sielläkin on jo jonkin aikaa toivotettu hyvät päivänjatkot. Mutta varmaan se on Liiterissä jotenkin hienompaa...

Vierailija
24/26 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen matkustellut suhteellisen paljon, mutta en ole liioin törmännyt muissakaan maissa sellaiseen, että ihan ruokakaupan kassa toivottelisi hyvät päivänjatkot. Ravintolat ja muut myymälät ovat sitten eri asia, niin Suomessa kuin ulkomaillakin, koska niissä asiakkaat eivät tule yhtenä liukuhihnajonona peräkkäin, mikä tekee toistuvasta toivottelusta lähes koomista. Mielestäni tuollainen ei vain sovi liukuhihnakassalle, muuten kyllä.

Kerros nyt missä sellaisissa maissa olet matkustellut missä kassa ei toivota päivänjatkoja.

Vierailija
25/26 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerros nyt missä sellaisissa maissa olet matkustellut missä kassa ei toivota päivänjatkoja.

Ranska, Espanja, Kroatia, Ruotsi, Norja, Viro, Iso-Britannia, Tsekki, Saksa, Italia, Itävalta, Marokko, Turkki. Nyt kun kysyit. Siinä lähivuosien aikana tehdyt matkat, jotka ovat vielä muistissa. En kyllä muista, että ikinä olisi ruokakaupan kassalla mitään muuta sanottu kuin kiitos ja näkemiin. Aloin jopa kiinnittää asiaan huomioita, kun kyseinen käytäntö tuli Suomeen. Ja edelleenkin, ravintoloissa ja muissa myymälöissä kyllä toivotellaan, niin Suomessa kuin muuallakin.

Vierailija
26/26 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään palvella asiakkaat henkilön mielentilan perusteella. Jotkut tykkäävät mennä ohi puhumatta sanaakaan ja se sopii minulle, samoiten tykkään jäädä yksinäisen mummelin, pappelin tai vastaavan kanssa höpöttelemään. Siitä menee maku jos jokainen pitää lähettää matkaan samoilla toivotuksilla :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä