Vierailija

Perse ja tissi uutisia, ihan kaikkea nänninvilautuksesta lähtien saa lukea jatkuvalla syötöllä. Nyt kesän tullessa esitellään pakaroita ja muotoja joka paikassa.
Olen aina miettinyt, että maailmalla on joku pakkomielle naisen vartaloon ja ulkonäköön, niin paljon siitä jauhetaan. Tuntuuko tämä teistä oudolta, miten te näette asian vai oletteko vain niin tottuneet ja turtuneet koko hommaan.

Sivut

Kommentit (83)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole ainkaan toistaiseksi onnistunut lukemaan/näkemään yhtäkään uutista kehostani.

...saati että ruumistani tai edes sen osista olisi uutisoitu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En ole turtunut. Lopputuloksena on ikuinen tyytymättömyys siihen, etten koskaan näytä siltä miltä "kuuluisi". En edes nyt, vaikka olen periaatteessa juuri sellainen millainen naisen kuuluisi olla, eli nuori, hoikka ja hyväkroppainen. En pidä siitä, että naisen kehoa arvioidaan ja helteellä ei saa kulkea rauhassa, vaan tietää miten muut katsovat ja arvioivat vartaloa. 

Enkä edes lue iltapäivälehtiä tai osta naistenlehtiä. Silti noita otsikoita näkee vahingossakin ja tälläkin palstalla naisten kehoja ja ulkonäköä arvioidaan jatkuvasti.

Vierailija

Jotkut tajusi ja jotkut päätti ruveta saivartelemaan, minua ihan aidosti kiinnostaa, kesän tullessa tuo tykitys on uskomatonta. 

Ap

Vierailija

Ihan turha yrittää pitää itsestään huolta ja sinnitellä normaalipainoisena, kun ei kuutenkaan ole niiden kuvien kuuma kissa. 

Vierailija

Pidän tätä jokseenkin kieroutuneena ja erittäin ärsyttävänä. Medialla on erittäin suuri rooli tässä - sekä myös lukijoilla, sillä ilmeisesti näillä jutuilla on paljon lukijoita, ei kai niitä muuten tehtäisi?

Tosin joskus olen kyllä miettinyt, että kyseessä on todennäköisesti ehdollistuminen tiettyyn käyttäytymismalliin: jos jossain lukee vaikka "tissit", ihmiset klikkaavat automaattisesti, mitään ajattelematta. Tästä taas saadaan vahvistusta väitteelle, että seksi ja naisen vartalo ja ulkoinen olemus ovat ne kriteerit, millä esim. mainostajat tuotteitansa saavat kaupaksi.

Haluaisin todella, että asia olisi toisin ja tuntuu, että tässä ollaan netin myötä menty aivan naurettavuuksiin. Pelkään, että tällä ajalla on pitäaikaisia seurauksia sekä naisten omanarvontuntoon että miesten naiskäsitykseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jotkut tajusi ja jotkut päätti ruveta saivartelemaan, minua ihan aidosti kiinnostaa, kesän tullessa tuo tykitys on uskomatonta.

Ap

En oikeasti koe sitä itseeni kohdistuvana.

Vierailija

Ei siitä hirveästi jaksa pillastua, muutenhan saisi olla koko ajan pillastuneessa tilassa. Kyllähän tuo ulkonäkökeskeisyys on aika ärsyttävää noin ilmiönä, kun ajattelee, miten vaikutuksille alttiit nuoret saavat tätä silmät ja korvat täyteen kaiken aikaa. Omasta puolestani sivuutan tuollaiset ja keskityn muihin asioihin. Ajattelen lähinnä, että miten joitakin jaksaakin niin loputtomasti kiinnostaa joku tissi ja pylly.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
- Pelkään, että tällä ajalla on pitäaikaisia seurauksia sekä naisten omanarvontuntoon että miesten naiskäsitykseen.

Surkuhupaisaa on, että se naiskuva mitä mediassa annetaan on niin kapea, että erittäin harva nainen mahtuu siihen. Valtaosa kun on "vääränlaisia" ja se on mahdoton, loputon taistelu yrittää päästä siihen ihanteeseen, mikä vallitsee. Mainostajat toki hurraavat.

Vierailija

Ja kun asiaa miettii, niin onhan tuollainen hysteerinen jauhaminen perseistä ja tisseistä täysin absurdia jopa siinä määrin että ei sille voi kun nauraa monta kertaa. Jonkun ihmisen elämä pyörii hänen pakaroidensa ja pakaratreenien ympärillä.

Vierailija

Onhan se nyt älyttömän surullista, että naiset on typistetty tisseiksi ja perseiksi. Ihan sama, mitä nainen tekee tai millainen hän on muuten, tärkeintä on timmi kroppa ja hyvät tissit. Toivoisin tämän helpottavan, mutta siitä tuskin on toivoa, kun kyseessä on niin valtava bisnes.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt älyttömän surullista, että naiset on typistetty tisseiksi ja perseiksi. Ihan sama, mitä nainen tekee tai millainen hän on muuten, tärkeintä on timmi kroppa ja hyvät tissit. Toivoisin tämän helpottavan, mutta siitä tuskin on toivoa, kun kyseessä on niin valtava bisnes.
Totta, länsimaissa varsinkin moni asia pyörii rahan ympärillä ja jos joku on loputon sampo mistä tulee rahaa niin siitä sitten lypsetään. 

Vierailija

Varmaan häiritsisi enemmän jos itse olisi rumempi. Eli ei tunnu miltään paitsi turhalta tietysti sellainen jatkuva ulkonäköön keskittyminen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat