Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ausseissa siis jossain suurkaupungissa kuten Canberrassa, Perthissä tai vastaavassa.

Ja jos siis unohdetaan asunnonsaannin/työpaikan vaikeus vaan molemmissa olisi tarjolla sinulle toisiinsa verrannollinen asunto ja työ.

Kumman valitsisit ja miksi?

Sivut

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Lontoossa. Rakastan brittejä ja sieltä pääsisi nopeammin käymään Suomessa sekä Euroopassa.

Australiassa on kaikenmaailman isoja hämähäkkejä.

Vierailija

Australian tottakai. Kuka nyt Lontoossa haluaisi asua jos vaihtoehtokin olisi. Australia vaikuttaa kaikin puolin ihanalta paikalta, tuskin kuitenkaan suurkaupungissa haluaisin asua sielläkään.

Jos sitä ei lasketa, että Lontoosta pääsee nopeammin ja halvemmalla Suomeen sukulaisia moikkaamaan, sanoisin todellakin Melbourne. Eräs kaverini on sieltä, ja se on kuulemma tosi kiva kaupunki. Haluaisin myös nähdä kenguruita ja muita outoja elikkoja. Upeaa luontoa, ja aina aurinkoista! Ihmiset kuulemma myös tosi rentoja, rikollisuutta melko vähän. 

Lokkien ruokinta kielletty!

Vierailija

Australiassa. Lämpimämpi ja aurinkoisempi ilmasto kuin Lontoon koleus, sumut ja sateet. Kesä ei ole Lontoossa yhtään Suomen kesää lämpimämpi ja ainakaan lumista talvea siellä on turha edes odottaa.

Eikä kaikkialla Australiassa ole suinkaan kuuma, ainakaan koko ajan vuodesta. Etelä-Australiassa on talvisin melko viileääkin. Toki jos Pohjois-Australiassa asuu, niin silloin on melkoisen kuuma ympäri vuoden.

Vierailija

Asuisin mielummin Lontoossa, rakastan brittejä! Olen isteasiassa suunnitellut muuttoa sinne... Australia matkakohteena kiinnostaa hyvinkin paljon.

Vierailija

Australiassa, näin kummassakaan paikassa käymättä sanoen. Australian ilmasto on enemmän mun mieleeni, enkä ole jostain syystä koskaan haaveillut edes Lontooseen (tai muualle Britanniaan) matkustamisesta, mutta Australian matka on haavelistalla.. Mua ei kuumuus haittaa, mutta sateinen ilma ja sumu ym saa mielen tosi alakuloseks. Lontoolle tietysti plussa siitä, että Suomeen olis helpompi matkustaa.

Vierailija

Lontoossa olen asunut kaksi vuotta, nyt asun taas Suomessa ja ensivuonna Lontoo jälleen kutsuu ja muutan sinne. Australiassa tietysti ilmasto paljon parempi, muutenkin varmasti upea paikka. :)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat