Vierailija

Millä saan sen olon pois

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syömällä kohtuullisesti. pakkoko sitä on ähkyyn asti vetää.

En syö melkeen ollenkaan

No ala syömään säännöllisesti ja terveellisesti. Se on ainoa keino syömishäiriöön.

Vierailija

Syöt ehkä jotain, mikä ei sovellu ruuansulatuksellesi. Se voi olla jotain allergiaa tai yliherkkyyttä. Aiheuttaja voi olla mikä tahansa, vehnä, maitotuotteet tms. Tai sitten ongelmia mahanportin kanssa. Kannattaisi varmaan käydä lääkärissä.

Vierailija

I feel you, mulla aika sama ongelma. Tuleeko sulle ihan kaikesta ruuasta tollanen olo? Mulle ei ainakaan tuu niin hirveä olo vaikka jostain hedelmästä tai muusta terveellisestä. Ei varmaan hirveesti auttanu mut voimia sulle. Ja yritä puhua jollekki, et sä ilman ruokaa kovin kauaa selviä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
I feel you, mulla aika sama ongelma. Tuleeko sulle ihan kaikesta ruuasta tollanen olo? Mulle ei ainakaan tuu niin hirveä olo vaikka jostain hedelmästä tai muusta terveellisestä. Ei varmaan hirveesti auttanu mut voimia sulle. Ja yritä puhua jollekki, et sä ilman ruokaa kovin kauaa selviä.

Mulle tulee se olo kaikesta ruuasta ja vedestäkin on alkanu lähiaikoina tulla samanlainen olo

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee se olo kaikesta ruuasta ja vedestäkin on alkanu lähiaikoina tulla samanlainen olo

Milloin sulle alkoi tuleen huono olo syömisestä ja miksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Milloin sulle alkoi tuleen huono olo syömisestä ja miksi?

Tän vuoden alussa oli jonkin aikaa ja painoo putos 10kg mut se meni sit ohi

Nyt se on tullu taas vähän yli viikko sitten takas

ja syytä en tiiä miks mulle tulee sellanen olo

Vierailija

Jos et ole vielä ollut ammattiauttajien puheilla, niin nyt kannattaa ottaa asia hoitoon. Kyllä se siitä järjestyy ajan mittaan ja saat asiasi kuntoon. Nyt vaan lääkärin luokse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaksi vaihtoehtoa: haet lanttumaakarilta apua tai lopetat syömisen kokonaan. The choice is yours.

Tämä oli rumasti sanottu. Mutta tosiasia tarkastus. Sinulla joko isompi lääketieteellinen sairaus( en viitti pelotella), tai ihan klassinen anoreksia. Voit leikkiä ehkä vuoden ( eg suolistosyöpä) tai kaksi vrt viimeinen. Että huomenna ihan soitat apua. Muu täysin typerää, ellet sitten ikään kuin nätisti, oho, ajatellut kuolla. Oikeasti. Älä ole tyhmä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat