Vierailija

Kaipailisin päivitettyä tietoa, mihin voisin pysäköidä auton. Tarkoitus olisi siis tulla joku lauantai n. 6 aikaan Helsinkiin, josta sitten päiväristeilylle, eli auto olisi parkissa n. 6-22 välisen ajan. Mielellään ilmainen parkkipaikka, ja sellainen, mihin on helppo ajaa, eikä tarvitse mennä keskustaan ainakaan.Ja että julkiset kulkisi helposti. Pihlajamäkeen olen yleensä jättänyt, mutta olisi parempi, jos saisi sellaiseen paikkaan, josta menisi joko juna/ratikka(/metro). Onko Pukinmäessä sellaisia parkkipaikkoja esimerkiksi?

Kommentit (6)

Vierailija

Noiden lähialueiden asemien lähistöllä on yleensä paljon ilmaisia kadunvarsipaikkoja. Mitä kauempana keskustasta, sitä enemmän niitä on.

Vierailija

Onko Siltavuorenrannassa vielä 24h ilmaispaikkoja? Pari vuotta sitten oon sinne auton jättänyt. Kuinka kaukaa tulet/mistä suunnasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Katsot Vr:n sivuilta lähijunien asemien tiedot, löytyy kyllä, kun mä olen ne löytänyt ja asun kehä kolmosen ulkopuolella 😊. Parkkipaikkoja on asemilla, tuolta löytyy, että paljonko jne.

Vierailija

Katsoin kyllä tuon liityntäpysäköinnin, mutta kun sieltä ei oikein selviä, onko 12h vai 24h paikkoja missäkin, kun 12h ei riitä, ja toisekseen siellä sanottiin, että tarvii olla hsl lippu, että saa ilmaisen pysäköinnin niissä paikoissa missä se ei ole muuten ilmainen..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat