Vierailija

Yliopisto mainittu otsikossa siksi, että kyseessä on esseekoe joka vaatii kirjoittamista. Minulla kipeytyi muutama päivä sitten oikea käteni pahasti (todnäk rasitusvamma tms töistä ja opiskeluista) ja olen nyt pari päivää tehnyt lähes kaiken vasemmalla kädelläni. Staattista pitoa (esim pyöräillessä tai kun kirjoittaa näppäimistöllä kevyesti) käsi kestää, mutta käsinkirjoittamista ei juuri ollenkaan. Olen pitänyt siinä jonkinlaista tukisidettä nämä päivät. Havahduin eilen, että tarvitsen kättäni perjantaina monen tunnin ajan. :( En tiedä, olisiko yliopistolla edes mahdollista saada siihen apua (esim lisäaikaa, koska kivusta johtuen kirjoitus olisi varmasti hidasta), mutta ainakaan ilman lääkärintodistusta se ei onnistune. Olen siis yrittänyt päästä terveyskeskukseen (kelle vain, muillekin kui lääkäreile) ja koulun terveydenhuoltoon, mutta en saa aikaa koska käsi ei kuulemma tarvitse kuin särkylääkehoitoa. Voinko marssia päivystykseen ja saada sieltä todistusta? Vai jättäisinkö vain suosiolla kokeet välistä... Tuntuu tyhmältä kysellä tämmöistä vauvapalstalla, mutta täällähän tiedetään aina kaikki....

Kommentit (5)

Vierailija

Aloitat nyt heti tulehduskipulääkekuurin (katso ohjeet särkylääkepakkauksesta) ja soita sinne valintatoimistoon NYT ennen kuin se menee kiinni. Olen ollut valvomassa pääsykokeita useana vuonna, joten tiedän, että poikkeusjärjestelyt ovat mahdollisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kunnolla kipulääkettä ja ranteen alle jonkinlainen joustava tuki. Ei siinä muu auta. Jos et pysty kirjoittamaan kolmea tuntia, et kyllä pysty kuuttakaan, vaikka millainen todistus olisi.

Vierailija

1, meidän toimisto on mennyt jo kiinni mutta asiaa kai hoitaa eräs yksittäinen henkilö. Taidan soittaa hänelle. Olen ottanut buranaa eilen ja tänään, lisäksi panacodeja. Ovat auttaneet vihlomiseen ja särkyyn mutta eivät ole tehneet kädestä toimintakykyistä. :s

Ap
(anteeksi ekan viestin kirjoitusvirheistä....puhelin...)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat