Vierailija

Ollaanko me etelämaita tyhmempää porukkaa?

Kommentit (13)

Vierailija

No eikä pidä. Toki, valkoiset vaatteet suojaavat palamiselta, mikä on hyvä juttu, jos on pakko olla auringossa - mutta vaatteet myös muodostavat iholle sellaisen lämmittävän ilmakerroksen, joka on hellesäällä huono juttu.

Palamisen ja hiekan pistelyn takia esim. beduiinit käyttävät peittävää vaatetusta, mutta vaatteet ovat heillä mallia kauhtana eli pyritään maksimoimaan ilman pääsy sinne pitkän mekon alle.

Paljaalle iholle ilmavirta pääsee  haihduttamaan hikeä ja viilentämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vaaleat ohuet puuvillaiset pitkähihaiset paidat ja lahkeelliset väljät housut tai väljä mekko/hame.
Bikinit ja mikroshortsit kuuluu rannalle, mutta ihmiset unohtaa tyylitajun kesällä.

Vierailija

Taidat olla itse astetta tyhmempi! Sen 12 päivää kun täällä vuodessa paistaa aurinko, ei tosiaan mihinkään kauhtanoihin pukeuduta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaaleat ohuet puuvillaiset pitkähihaiset paidat ja lahkeelliset väljät housut tai väljä mekko/hame.
Bikinit ja mikroshortsit kuuluu rannalle, mutta ihmiset unohtaa tyylitajun kesällä.

Itse tykkään pellavasta, on viileämmän tuntuinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään pellavasta, on viileämmän tuntuinen.

Pellava tosiaan hyvä ja silkki myös.

Vierailija

Kattoin ku muslimimies käveli vastaan valkoisessa ohuessa kaavussa että näytti mukavalta vaatteelta. Mutta ei täällä nyt yhtä kuuma ole kuin jossain lähi-idässä kuitenkaan joten ehkä noi shortsitkin menettelee.

Vierailija

Kyllä melko urpolle näytti tänään ip Tikkurilassa ne mustiin täyspeittäviin kaapuihin pukeutuneet oliot. Lapsilla sitten normaalit kesävaatteet kuitenkin niin miksi pitää siitä kaavusta pitää kiinni vaikka ei ois enää pakko?!

Vierailija

Täytynee sitten varmaankin askarrella mustasta jätesäkistä iselle burkha kesän helteitä varten. - Kai se burkha pukee helteessä paremmin kuin se, että vain t-paidassa ja sortseissa kulkisin.  

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat