Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihkeänä hetkenä pepulle läpsiminen ja nartuksi nimittely / missä vaiheessa voi kokeilla vai pitäisikö kysyä ensin? Onko hyviä kokemuksia?

Vierailija
25.05.2016 |

Tykkään ottaa naista kovaa ja tehdä noita juttuja. Osa tykkää toiset ei. Pitäisikö melko tuoreelta uudelta naisystävältä ensin kysyä varovasti että tykkääkö sellaisesta vai parempi vain kokeilla ensin kevyesti mikä on reaktio? M33

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ei

Vierailija
2/7 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin keskustelette millaisesta seksistä pidätte. Niin kuin aikuiset ihmiset tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimon kanssa ei ikinä asiasta puhuttu mutta joskus tein noin. Tykkäsi. Oli vähän estynyt ei olisi ikinä kehdannut sanoa pitävänsä siitä.

Vierailija
4/7 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin keskustelette millaisesta seksistä pidätte. Niin kuin aikuiset ihmiset tekee.

Näinhän se pitäisi mennä. Mitäs sitten, kun moni nainen haluaa, että mies tietää mitä tekee eikä mitään kysele. Eli onko se silloin turn-off, jos alkaa keskustella kovaa ottamisesta?

Vierailija
5/7 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeile ensin kovakouraisemmin pidellä sitä peppua, sitten läimäyttää vähän jne. Huomaat kun nainen antaa kehonkielellään vinkkejä, jos piti siitä. tai ääntelee kiihkeämmin ja saattaa sanoa, että tykkäsi, jälkeenpäin. En ole itse yhtään sellainen,että keskustelisin, mistä pidän etukäteen,koska se tuntuu niin kummalta varsinkin ei-kiihottuneessa tilanteessa. Panokaverini on kokeillut mun kanssa oma-aloitteisesti ja joskus kysynyt esim. "voiks näin tehdä..? tykkäätkö tästä" johon sanon lähes aina joo. Olen ujo puhumaan seksistä,mutta en toimimaan siinä :)

Vierailija
6/7 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa nähdä jos tykkää. Vaikeaa tunnistaa kun ei halua sitä. Harva sanoo tuoreessa suhteessa suoraan kun se vie tunnelman. Miten voi siinä tilanteessa osoittaa että ei pidä?

Vierailija
7/7 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sairaalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi