Vierailija

...kauniiksi, komeaksi, seksikkääksi etc.?

Miehen mielestä saa. Minusta sellaiset ajatukset tulee pitää omana tietona, vaikka totta kai niitä on kaikilla. Varsinkaan en ymmärrä, miksi niitä pitää jakaa juuri omalle kumppanille. Haluan kokea olevani toiselle ainutlaatuinen ihminen enkä vain yksi kehujen kohde muiden joukossa. Sentään kehuu minuakin. Onhan niitä sellaisia suhteita, joissa kehutaan vain muita.

Mitä mieltä itse olet ja jos haluat vielä ilmoittaa iän ja sukupuolen.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Minun mielestäni saa. Kertoo kyllä jonkinlaisesta epävarmuudesta, jos ei ymmärrä, mitä eroa on silllä että pitää vaikka jotakin julkkista tai tuttua kauniina ja että pitää omaa kumppaniaan kauniina. Kyllä noissa on aika eri tason ilmiöistä kuitenkin kysymys. En ymmärrä muutenkaan tuollaista, että tietää toisen ajattelevan jotakin, mutta sitä ei saisi sanoa. Eikö tuosta tule kauheita jännitteitä suhteeseen?

Olen mies, 30 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saa, mutta ei kannata.

Tämä. Tietty jos tykkää siitä että rakkaus ja sitä myöten seksi suhteessa huononee, niin siitä vaan ihastelemaan muita naisia tai miehiä.

Vierailija

Saahan sitä mutta ei pidä yllättyä jos se ei kumppanista tunnu kivalta. Itse olen sinkkumies, joskus yksi naimisissa oleva kaveri öyhöttää hyvännäköisistä naisista mitä on nähty kun oltu jollain työreissulla ja vaimo siinä vieressä. Olen yrittänyt hienovaraisesti vihjata ettei ehkä kannattaisi niin suorasukaisesti asiaa tuoda ilmi, jopa minä tunneälykääpiö näen miten kaverin vaimon ilme kiristyy.

.m

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni saa. Kertoo kyllä jonkinlaisesta epävarmuudesta, jos ei ymmärrä, mitä eroa on silllä että pitää vaikka jotakin julkkista tai tuttua kauniina ja että pitää omaa kumppaniaan kauniina. Kyllä noissa on aika eri tason ilmiöistä kuitenkin kysymys. En ymmärrä muutenkaan tuollaista, että tietää toisen ajattelevan jotakin, mutta sitä ei saisi sanoa. Eikö tuosta tule kauheita jännitteitä suhteeseen?

Olen mies, 30 vuotta.

Onko sulla tästä henkilökohtasta kokemusta? Vaimos huokaa jonkun miehen kävellessä ohi että waauuuu, katso miten isomunainen mies, kylläpä housunetumus on pullollaan! Ja onpa kuuma hottis tuolla, tuota sikspäkkiä kun pääsisi hivelemään.

Vierailija

Minusta on eri sanoa että joku on kaunis kuin että joku on kuuma. Jälkimmäinen viittaa seksiin, mikä kuuluu vain minun ja miehen välille. Seksi ja seksikkyys nyt vain ovat intiimejä asioita. tämä on tällainen karkea mielipiteeni. En haluaisi että mieheni hengailee hirveästi jonkun kuumana pitämänsä naisen kanssa, mutta kauniina pitämänsä on ehkä ihan ok koska siihen ei liity samanlainen himo.

Eri asia myöskin jos mies vain kommentoisi minulle naisia joka tilanteessa vaikka sitten kauniiksi, kuin et esimerkiksi keskusteltaessa tulisi puheeksi pitääkö hän jotakuta kauniina.

Vierailija

Hmm. Minusta sellainen jatkuva, toistuva kehuminen ei ole sopivaa, etenkään jos omalle puolisolle ei kehuja heru.
Itse olen miehelleni kehunut yhtä edesmennyttä näyttelijää, eikä hän kyllä ilmeisesti ottanut siitä itseensä. Mieheni ei ihastele muita ääneen, mutta jos kehuisi, riippuisi mahdollinen tympääntymiseni siitä, olisiko kyseessä joku (tuttu) tavis vai julkkis. Jälkimmäiset ei haittais mua pätkääkään paitsi jos mieheni sanoisi jotain tyyliin "miks et näytä samalta kuin Jennifer Aniston" tms.
Eli siis riippuu vähän siitä että tietääkö toinen osapuoli toisen loukkaantuvan mahdollisista kehuista. Jos tietää loukkaantuvan, silloin ei ole sopivaa. Tietty on sit näitä mielensäpahoittajia jotka loukkaantuu kaikesta. Kinkkinen juttu.

Vierailija

Ilmaisutapakin.varmaan ratkaisee. Kuolaako aina lempparisarjan päänäyttelijää/kaupan myyjää ja hokee kuinka hothothot tämä on, vai toteaako vain että hyvännäköinen mielestäni. Suhteen yhteisistä pelisäännöistähän nämä riippuu, mikä on ok ja mitä ei kannata sanoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen mies, 30 vuotta.

Onko sulla tästä henkilökohtasta kokemusta? Vaimos huokaa jonkun miehen kävellessä ohi että waauuuu, katso miten isomunainen mies, kylläpä housunetumus on pullollaan! Ja onpa kuuma hottis tuolla, tuota sikspäkkiä kun pääsisi hivelemään.

Tuollaisista kommenteista ei ole tässä kysymys, ja tiedät sen itsekin. Paska olkiukko.

Mutta ei minua tosiaan haittaa, jos kumppanini mielestä joku muu ihminen on hyvän näköinen. Kyllä maailmaan kauniita ihmisiä mahtuu, eikä se ole minulta pois. Tätä kutsutaan itsetunnoksi. -1

Vierailija

Onko ap niitä ihmisiä jotka kuvittelevat että oma puoliso on toisen silmissä maailman kaunein? Jos kaunis ihminen tulee vastaan niin kyllä sen voi minusta sanoa ääneen. Kiinnitän itsekin huomiota kauniisiin naisiin. Mutta eihän se ole mitään kritiikkiä minua kohtaa jos joku nainen on kaunis. Good for her. Ja puolisoni onneksi rakastaa mussa ihan muita asioita kuin ulkonäköä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen mies, 30 vuotta.

Tuollaisista kommenteista ei ole tässä kysymys, ja tiedät sen itsekin. Paska olkiukko.

Mutta ei minua tosiaan haittaa, jos kumppanini mielestä joku muu ihminen on hyvän näköinen. Kyllä maailmaan kauniita ihmisiä mahtuu, eikä se ole minulta pois. Tätä kutsutaan itsetunnoksi. -1

Oookei, eli teillä se kuumaksi kehuminen menee niin että vaimos sanoo että etuoikealla on kuuma henkilö ja sinä vastaat että aha okei niinpä onkin ja sitten jatketeaan mitä ollaankin tekemässä. Mun mies noita joskus harrastaa ja kyllä se on tasan sitä että vähänkö hyvä perse tuolla naisella jne. yksityiskohtiin menemistä. Enkä minäkään yhdestä kerrasta suutu silloin tällöin, mutta jos toi olisi jatkuvaa rupeaisin vetämään johtopäätöksiä. 

Vierailija

Periaatteessa saa, mutta vaikea kuvitella tilannetta, jossa se olisi tarpeellista. Oma-aloitteisesti näkemyksiään ei ole tarpeellista tuoda esille.

Pystyn kuvittelemaan sellaisen tilanteen, että ollaan istumassa iltaa ja joku seurueesta kysyy, että onko henkilö X kaunis/komea/seksikäs. Tällöin tietysti ihan ok kertoa mielipiteensä.

Vierailija

Ihmisen parisuhde status ei vaikuta muiden ihmisten ulkonäköön millään tavalla. Kun ihminen muuttuu sinkusta varatuksi, ei punainenkaan muutu yhtäkkiä vihreäksi, samalla tavalla kaunis tai komea ihminen on kaunis/komea myös parisuhteessa oleville ihmisille. 

Se mikä parisuhteessa pitäisi muuttua, on suhtautuminen. Kun sinkku näkee silmäänsä miellyttävän ihmisen, on loogista, että mieleen tulee ajatuksia ja haluja tätä kohtaan. Varatulla ihmisellä ei täydellisessä maailmassa näin ole tarkoitus tapahtua. 

Omana mielipiteenä raja menee ns. haluilla ladatuissa sanoissa kuten seksikän tai kuuma. Voin ajatella että nainen on kaunis, että hänellä on hyvä peppu, että omistaa hyvän ruumiinrakenteen tai muuta vastaavaa. Nämä ovat kaikki empiirisiä havaintoja toisesta ihmisestä, mutta jos sanon häntä seksikkääksi, ilmaisen tehneeni johtopäätöksen, että pidän häntä haluttavana.

M 22

Vierailija

Kysyin tyttöystävältä kuka on paras Bond. Vastasi Daniel Craig. Kysyin miksi. Vastasi koska se on niin komea.

En hoksannut loukkaantua tästä. Olisiko pitänyt?

Vierailija

Mä en yhtään ymmärrä miksi pitää kommentoida kenenkään ulkonäköä, olipa se sitten millainen hyvänsä. Minusta on outoa, että aikuiset ihmiset kiinnittävät ulkoisiin seikkoihin juurikaan huomiota ja vielä oudompaa, että se sanotaan ääneen. Itse kiinnitän huomiota siihen mitä joku tekee, miten käyttäytyy, millainen persoona on, osaako jotain erinomaisen hyvin tai onko hänessä jotain mielenkiintoista. Ulkonäkö on täysin yhdentekevä asia. Siksipä jos mieheni ihailisi ääneen jonkun naisen kauneutta, en välittäisi mitään, ainoastaan miettisin, että onko hänen henkinen kehityksensä mennyt taaksepäin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat