Vierailija

Eli siis otsikossa kysymys. Joskus vapaapäivinä on kuitenkin kiva nukkua pidempään. Kauhean säryn siitä saa sitten palkaksi. Olen kokeillut erilaisia tyynyjä, eikä mikään tuo helpotusta asiaan :(

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mitä kaikkia tyynyjä olet kokeillut? Minulla auttoi tuohon joku tattarityyny, jonka sisällä on jotain "ryynejä". Se muotoutuu pään alle sopivasti ja siksi se ei tunnu epämukavalta yöllä, vaikka aluksi vaikuttaa kovalta. Kuitenkin se tukee niskaa ja päätä hyvin.

Toinen syy voi olla verensokerin lasku. Syö iltaisin jotain valkuaispitoista, tai vaikka maitokaakaota, jotta verensokeri pysyisi tasaisempana aamuun saakka.

Vierailija

Saatko happea siinä asennossa, jossa nukut? Minulla oli ongelmana, että happi ei kulkenut selällä nukkuessa, koska leuka oli liian linkussa. Aamuisin olin aivan pökertynyt ja oli puutumisia. Sitten aloin nukkua kaula pitkänä niin johan helpotti. 

Vierailija

Saatko vetoa nukkuessa? Minä laitan usein yöksi kaulahuivin kaulaan ettei olisi niin herkästi hartiat jumissa herätessä. Tai ehkä et vain vaihda asentoa riittävän usein, ja paikat menee siksi jumiin.

Vierailija

Voisiko olla kofeiiniriippuvuus? Mulla on joskus aamulla pää kipeä johtuen siitä, että en ole juonut kahvia sitten edellisen iltapäivän. Aamukahvin jälkeen alkaa sitten pikkuhiljaa helpottaa.

Vierailija

Hmm hyviä vastauksia, näitä pitää miettiä. Vetoa en kuitenkaan usko saavani. Aamulla olen usein tosi syvässä unessa, enkä tiedä nukunko jotenkin huonossa asennossa pitkän aikaa :/ - ap

Vierailija

Kofeiiniriippuvuus on kyllä, mutta päänsärky ei lähde kuitenkaan kahvilla. Tuntuu, että kipu on enemmän niska/ hartiaseudulla. Nyt kyllä puutuu tää oikea käsi niin ettei tiedä miten päin olla :( ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat